Jump to content

77Marek

  • Content count

    2,689
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About 77Marek

  • Birthday 06/18/1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek.
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legionowo.

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

5,689 profile views
  1. Olej silnikowy właśnie tej firmy.
  2. Piotr tester na kanale Youtube testuje tej firmy olej. Wnioski sam wyciągnij.
  3. Myślałem, że ma znacznie większy przebieg. Ale w tym układzie przebieg nie ma żadnego znaczenia.
  4. Zgadzam się z Tobą z tym co napisałeś. A jaki przebieg mniej-więcej osiągnie Twój VW?
  5. Dlaczego trafi na złom?
  6. Też mam silnik CFFB. Przy wymianie rozrządu w ASO zapytali mnie czy mają wymieniać rozrząd razem z napinacze i paskiem PK? Jeśli tak to 400zł więcej by było do zapłaty. Możliwe, że rozrząd masz wymieniony bez paska PK.
  7. Używałem tego oleju przez trzy lata i nic złego nie mogę o nim powiedzieć.
  8. Weź ten pierwszy oryginalny vw.
  9. 77Marek

    diesel Mokry wydech.

    Już myślałem, że jest problem. Jeszcze raz dziękuję Wam za odpowiedzi.
  10. Czy w Waszych TDI z dpf rury wydechu są mokre? Wczoraj zobserwowałem mokre rury. Z góry dziekuję za odpowiedź.
  11. Też się z tym zgodzę. Na wiosnę w kolejnym moim vw będę wyjmował kolektor ssący i wyczyszcze go dokładnie. Po takim zabiegu silnik lepiej odpala i oczywiście ma inną, lepszą kulturę pracy.
  12. Proszę bardzo znawco zestaw koła dwumasowego między innymi do modelu b7; https://allegro.pl/kolo-dwumasowe-vw-passat-b7-cc-golf-vi-1-6-2-0-tdi-i7048489615.html
  13. 77Marek

    Dziwny zaciek na przednim słupku

    Obstawiam na odkejoną szybę.
  14. 77Marek

    Mocowanie zatrzasków tapicerki

    Oczywiście wszystkie są takie same mocowania korków. Kiedyś w modelu b6 połamane miałem i przełożyłam z skupionej tapicerki b5 za grosze na szrocie.
  15. 77Marek

    Zakupiony Passat b7 i problemy

    Przerabialem ten problem w modelu b6 i rok temu w b7. Do wymiany kwalifikował się łącznik stabilizatora więc wymieniłem z lewej i prawej strony. Ponadto założyłem tuleje wahacza od seata cupry. Powymianie tych części uciążliwe stuki z okolic zawieszenia przestały istnieć. Jesli jeśli chodzi o olej to pamiętaj żeby spełniał normę 504 00 507 00.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy