damor3 Zgłoś #81 Napisano 21 Grudnia 2013 przepływkę podczas wymiany filtra powietrza podłączyłeś ponownie? Może wystarczy odłączyć akumulator na chwilę, ponoć to pomaga w naszych passatach. o jaką przepływkę chodzi? Przy wymianie filtra powietrza odkręciłem kilka śrubek, nic nie odłączałem tylko podniosłem obudowę wyjąłem stary filtr i włożyłem nowy, a następnie przykręciłem śruby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #82 Napisano 21 Grudnia 2013 to nie wiem, może czas na vcds lub bezpiecznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #83 Napisano 21 Grudnia 2013 o jaką przepływkę chodzi? Przy wymianie filtra powietrza odkręciłem kilka śrubek, nic nie odłączałem tylko podniosłem obudowę wyjąłem stary filtr i włożyłem nowy, a następnie przykręciłem śruby Chodzi o tą kostkę, która podsyłam Ci na zdjęciu. http://tablica.pl/oferta/przeplywomierz-vw-passat-b6-golf-v-1-9tdi-CID5-ID49MoW.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #84 Napisano 21 Grudnia 2013 VCDS nie mam, a o jaki bezpiecznik chodzi? ---------- Dodano o 17:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:03 ---------- Chodzi o tą kostkę, która podsyłam Ci na zdjęciu. http://tablica.pl/oferta/przeplywomi...5-ID49MoW.html Nic nie odłączałem, więc raczej to nie to. Nie możliwe, żeby się sama odpięła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #85 Napisano 21 Grudnia 2013 Nic nie odłączałem, więc raczej to nie to. Nie możliwe, żeby się sama odpięła No tak nie trzeba odpinać przepływki. Wystarczy go góry podnieść obudowę filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #86 Napisano 21 Grudnia 2013 Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to proszę się podzielić. Próbowałem go jeszcze raz odpalić ale nic z tego. Przytrzymałem kluczyk 3-4 sekundy i puściłem 3 razy mignęła i zgasła. Zauważyłem, że już oświetlenie przygasa i FIS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #87 Napisano 21 Grudnia 2013 Jak jest słaby akumulator to najpierw odłącza poszczególne układy podczas rozruchu (abs, hamulce awaryjny, esp itp.), w sensie podczas rozruchu zapalają się na chwilę te lampeczki. Jeśli nie to raczej aku jest wystarczający. Zawsze możesz miernikiem sprawdzić jego stan. Obstawiam coś innego związanego z wymianami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #88 Napisano 21 Grudnia 2013 A co trzeba zrobić jeśli okazałoby się że podczas rozruchu filtr był za mało zalany i się zapowietrzył? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adas90077 Zgłoś #89 Napisano 6 Lutego 2014 Wymieniałem ostatnio wkład filtru paliwa na Mana i zaobserwowałem nieszczelność , po prostu olej napędowy mi się wydostawał z pod górnej obudowy filtra . Wymieniłem oring na nowy również oryginalny i dalej z pod pokrywki mam wyciek . Czym to uszczelnić i czym to jest spowodowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #90 Napisano 6 Lutego 2014 Czym to uszczelnić i czym to jest spowodowaneNiczym.Załóż prawidłowo oring i delikatnie zainstaluj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw44 Zgłoś #91 Napisano 4 Października 2014 Witam proszę o rozwikłanie problemu (może ktoś z tym się spotkał) potrzebuje wymienić te dwie rurki paliwa są zniszczone. W serwisie mogę kupić tylko cały zestaw łącznie z tymi dalszymi aluminiowymi (zestaw1k0130307N). I tutaj moje pytanie dlaczego w sprzedaży nie ma samych rurek tylko cały zestaw. Mógłbym kupić używane rurki ale może właśnie od strony tych rurek aluminiowych po założeniu i tak będzie ciekło bo np. w tym miejscu jest fabrycznie zarobione i zgrzane???? Dziekuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebi Zgłoś #92 Napisano 4 Października 2014 Ostatnio chciałem kupić właśnie te rurki i sa w osobnej sprzedaży bez aluminiowych ale koszt oryginałów to ok 300 zł więc zrezygnowałem Te dwie rurki występują jako komplet nic po za tym w serwisie widać komuś bardziej zależało żeby zarobić więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki23 Zgłoś #93 Napisano 4 Października 2014 W każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym kupisz takie wężyki na metry. zapłacisz grosze a w tym miejscu są opaski zaciskowe więc nic nie jest zgrzewane. kupuj rurki i wymieniaj, stracisz max 12zł to żadna kasa, A do ASO zawsze można jechać i zapłacić kilka paczek, bo jak zaczną wymieniać to od filtra aż do zbiornika:lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #94 Napisano 13 Października 2014 Witajcie, Miałem olej w filtrze paliwa...co to za oznaka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domel2 Zgłoś #95 Napisano 15 Października 2014 Witajcie,Miałem olej w filtrze paliwa...co to za oznaka? Po mojemu to pada Ci pompa paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #96 Napisano 16 Października 2014 mówisz? ale nie jest głośna ani nic...Jedynie delikatne wibracje w okolicach 2tys/obrotow i tak jazda z delikatnie wcisnietym gazem...poza tym pali od razu i nie faluja obroty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #97 Napisano 21 Października 2014 wymienilem filt paliwa manna po jakis paru dniach auto nie odpala jak zapalaja sie kontrolki to auto buczy czy to wina pompy czy filtra po wymianie gazowalem na kazdym biegu do czerwonego pola jak sprawdzic czy pompa dziala nie zawiesza sie czy moze inna byc przyczyna jak juz zalapie to dobrze idzie mam moc a jak zgasza to za ktoryms tam razem nie odpala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #98 Napisano 24 Października 2014 od czego sie psuja te pompy paliwa w naszych autkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyso Zgłoś #99 Napisano 27 Października 2014 (edytowane) Po mojemu to pada Ci pompa paliwa. A po mojemu masz syf w zbiorniku. Pompa paliwowa nie jest smarowana olejem, a smarem stałym (grafitowym?) nałożonym do łożysk. Kiepskie uszczelnienie łozysk powoduje wymywanie smaru (widać to po czarnym nalocie na filtrze paliwa). Po utracie smarowania łożyska odmawiają współpracy i pompa się zaciera. W końcowym stadium żywotności pompy jest loteria - auto odpala raz na kilkanaście razy. Nie polecam włoskich zamienników. U mnie wytrzymały raptem 25 tys kilometrów. Lepiej kupić oryginał VW (wkład pompy f-my Pierburg) pzdr. Edytowane 27 Października 2014 przez zbyso dodane info o wkładzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #100 Napisano 29 Listopada 2014 Panowie a powiedzcie mi jakim kluczem odkreciliscie te 5 srubek nie mam grzechotki jak tej fotkce czyms jeszcze idzie to zrobic ? One są okrągłe i tak nie mam pomysłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach