Skocz do zawartości

luki23

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luki23

  • Urodziny 23.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gryfino/Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam wszystkich mam pytanko czy Alu o rozmiarze 6,5j 16h2 z ET 33 wejdą do pasaata b5 fl bez problemu i nic nie będzie obcierać ?
  2. I będziesz borykał się z tym dalej jak i inni którzy załatwiają takie sprawy WD40... Środek ten to największe badziewie do takich rzeczy jak smarowanie,i zasada "jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego" w tym przypadku jest trafna..... WD40 jest dobre ale w żółtej puszce za około 50zł i to tylko jako odrdzewiacz a nie to dziadostwo za 12 zł... koledzy piszą że wstrzykują olej i problem znika, wiec radził bym iść w tym kierunku zdjąć koła i na spokojnie to zrobić a nie wkładać głowę w nadkole i psikać WD... ja mam u siebie ori wahacze auto stoi dokładnie 19 dni w miesiącu i nic nie skrzypi więc bardziej stawiam na jakość wahaczy jak na to że auto stoi pozdrawiam Pozdrawiam
  3. Witam, też walczyłem z tym problemem, podczas nierównej pracy silnika działanie ESP jest zakłócone i zapala się kontrolka, jes silnik działa Równo a błąd masz dalej to w twoim przypadku jest jeszcze jeden mały problem. przy wymianie nagrzewnicy była sciągana cała deska, a w kierownicy jest taśma konta skrętu którą może wystarczy na nowo skalibrować. lub przy składaniu wszystkiego na nowo źle został ustawiony włacznik świateł stopu przy pedale hamulca, naciskaj na pedał raz delikatnie raz mocniej a ktoś niech obserwuje światła stopu jak działaja, u mnie winny był czujnik temperatury cieczy silnika który wprowadzał komputer w bład. Dwa czujniki pokazywały temperaturę 92 a jeden 150, i system głupiał. pozdro
  4. u mnie działa to tak ze jak silnik ma ponad 70 stopni to chodzi tylko pompa pieca. sam piec nie chodzi, a kiedy pompa chodzi to jest naprawde piekło może coś z tym jest ze ta pompa stawia opór... w sumie jeśli nagrzewnica była zapchana to i może w tym piecu też jest syf. jeśli tak dalej bedzie to odłacze to i podłącze to po staremu bez pieca i skończą się problemy
  5. Patrząc na zdjęcia jak zbudowane jest to wszystko widać ze woda z tym urządzeniu nie ma łatwo a myśle ze gdyby było podłączone odwrotnie to po włączeniu ogrzewanie postojowego przy uruchomionym silniku w ogóle by nie grzało.A orientujesz się kolego czy jest tam gdzies regulacja przepływu wody?
  6. Witam wszystkich mam auto od lata i raczej wtedy do głowy mi nie przyszło żeby włączać ogrzewanie, a teraz jest problem. Zrobiło się zimno i trzeba grzać a nie grzeje tak jak trzeba. Ciepło robiło się po dodaniu gazu tak około 1200rpm. wiec podczas jazdy ok.... ale na postoju chłodno nowy rozrząd i pompa wody- to samo.... więc czas na nagrzewnice wypłukana, efekt? super przez około 3h jazdy nastepnie ogrzewania brak.. teraz nagrzewnica jest nowa i grzeje super ale nie tak jak np w seacie u brata. a pasku jest ogrzewanie "hydronic" jakoś tak, zainstalowane jest koło lewej lampy z przodu. Więc woda wychodzi z silnika ---- leci do podgrzewacza---- tam przez niego przelatuje i do nagrzewnicy------->i do silnika czy to nie jest zbyt długa droga? i czy to ogrzewanie nie spowalnia tego obiegu który daje pompa wody z silnika? bo na biegu jałowym grzeje słabo lekkie dodanie gazu zalatwia problem, a kiedy właczę podgrzewacz ( czyli całe to ogrzewanie postojowe które ma swoją pompę) to w aucie jest piekło. wydaję mi się że to ogrzewanie ma bardzo duzy wpływ na przepływ obiegu wody do nagrzewnicy, a czy ktoś ma może jakieś doświadczenie z tym i może coś doradzić?pozdro
  7. W każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym kupisz takie wężyki na metry. zapłacisz grosze a w tym miejscu są opaski zaciskowe więc nic nie jest zgrzewane. kupuj rurki i wymieniaj, stracisz max 12zł to żadna kasa, A do ASO zawsze można jechać i zapłacić kilka paczek, bo jak zaczną wymieniać to od filtra aż do zbiornika:lol
  8. Witam mam pytanko... Mam felgi do kupienia rozmiar 7J R15 5x112 i 57.1mm ET45 czy podejdą na 1000%? jakie opony do tego 195/65 czy 205/65?
  9. Właśnie.... Dlaczego ustawiać pokrętło na maksymalne grzanie? przecież woda krąży w nagrzewnicy cały czas. A tak w właściwie też się podłączę pod temat. Jak to jest z tą wymiana płynu a w zasadzie z odpowietrzaniem układu. mam 2.0 benzynę i mam w planach w piątek zabrać się za zmianę płynu i płukanie nagrzewnicy, jak mam odpowietrzyć układ jedni mówią że zalewają układ i "samo się robi" a inni że w chwili uzupełniania płynu zdjąć wąż z nagrzewnicy (powrotny) i uzupełniać układ do chwili kiedy wyleci przez dziurkę płyn.... jeszcze inni że trzeba poczekać aż auto się nagrzeje i dopiero zdejmować wąż z nagrzewnicy. więc? dzieki za podpowiedzi pozdro
  10. A ja rok szukałem paska w benzynie..Prywatnie kupiłem od dziadka który wcale nie płakał jak sprzedawał... auto miało w czerwcu 63.000 auto wygląda prawie jak nowe. oczywiście nie było bez wkładu finansowego bo wymieniłem tłumik, klocki z tyłu i oczywiście pierwszy serwis paski, olej, filtr i płyny, w niemieckim VW potwierdzili przebieg.
  11. Wszystko co napisałeś zostało sprawdzone, rozrząd nowy z nowa pompą.(na starej było identycznie)temperaturę trzyma ładnie i pokazuję identycznie na zegarach jak i na kompie.. climatronik nie ma zadnych błędów i sterowanie jest w porządku. Dlaczego sądzisz że płukanie nic nie da?pytam ponieważ byłem w kilku warsztatach i wszyscy chcieli od tego zacząć bo to w sumie nic nie kosztuje jeśli zrobię to sam... tyle co nowy płyn. Co do odpowietrzania to pytam bo właśnie wiele na forum czytałem i są dwie szkoły jedna mówi żeby zalać płynem zakręcić i to wszystko drudzy żeby odpowietrzyć w miejscu o którym pisałem. ( w sumie do czegoś ta dziurka jest)Dzięki za szybką odpowiedź i czekam na kolejne pozdrawiam
  12. Witam wszystkich. Jeśli ten temat był poruszany to proszę o jakieś info gdzie go szukać, ponieważ szukam już od dłuższego czasu i nie mogę znaleść nic konkretnego. A wracając do tematu mam problem z ogrzewaniem, auto kupiłem latem wiec zwracałem uwagę na to czy klimatyzacja działa Problem polega na tym że na biegu jałowym i nagrzanym silniku z nawiewów leci letnie powietrze, ale gdy dodam gazu do 1500rpm. już leci ciepłe a im wieksze obroty tym cieplej. Mam w planach wyczyścić nagrzewnice myślę że jest ona tylko przypchana bo jeśli było by inaczej to nie grzało by nic, węże zasilające i powrót są gorące.. Mam kilka pytań do tych którzy już to robili.... Czy po zdjęciu węży z króćców nagrzewnicy dużo płynu mi wyleci?czy tylko tyle co w tych króćcach i w górnej części nagrzewnicy? a wąż zasilania i powrotu "zadrę" do góry żeby nic więcej nie leciało i naciągnę wąż ogrodowy i za jego pomocą będę ją płukał. Czy jeśli nagrzewnica była by zapowietrzona to były by objawy takie jak wyżej napisałem? na jałowym słabe grzanie a po dodaniu gazu zaczynało by grzać?. jeśli tak to jak ją dobrze odpowietrzyć? uruchomić silnik i na zakręconym korku zbiorniczka wyrównawczego zsunąć wąż z powrotu nagrzewnicy żeby tą dziurką wyleciało powietrze?jakie mają być obroty silnika i czy robić to na gorącym czy na zimnym silniku? bo chyba nie ma to znaczenia i powietrze i tak się wydostanie?dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  13. No a sprawdziłeś te koronki od ABS? zdejmij koła i zobacz co się dzieje jeśli czujnik był by uszkodzony to raczej nie było by słychać chrobotania chyba ze to chrobotanie to działanie ABS, a nie coś mechanicznego wyczyść czujniki abs i koronki
  14. luki23

    Woda w samochodzie

    Dokładnie ta rurka powinna być zakończona kolankiem i kolanko wchodzi w akumulator,powinna być w nim dziurka i wszystko tworzy całość.a Co do wody w aucie znajomy miał ostatnio wody po kostki, winna temu była rurka odprowadzająca wodę z szyberdachu była zapchana.
  15. Witam wszystkich trafiły mi się nowe felgi 15 cali pasują idealnie na piastę i na rozstaw śrub mają takie oznaczenia (nie znam się na tym)7J 15 H2 ET45 mowa tutaj o pasku B5 może ktoś się będzie orientował. Chodzi o to że jak założę tą felgę to wydaję mi się że jest o dużo za szerokie i nie wiem czy nie będą ocierać wnętrz nadkoli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności