Skocz do zawartości

adas90077

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adas90077

  • Urodziny 19.09.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. W dalszym stopniu mam problem z omawianym błędem 01274 . Rozebrałem schowek i włączyłem spryskiwacze szyb przednich przez 5-10 sekund silniczek klapy v71 otworzył klapę po czym ją zamkną przez ten okres czasu nadmuch na szybę był prawidłowy. Czy szukać przyczyny w silniczku klapy 159 ?
  2. Oznaczenie Kod błędu znam. W jaki sposób dobrać się do silniczka też wiem Moje pytanie dotyczy jak to możliwe że nadmuchy działają przy zamkniętym obiegu a na przednią szybę przy spryskaniu płynem do spryskiwaczy bo niewiem czy to problem mechaniczny czy kwestia regulacji nastawow.
  3. Witam Zwracam się z prośbą dotyczącą rozwiązania problemu nadmuchu przedniej szyby. Na diagnostyce komputerowej wykazało błąd 01274 " silnik krokowy klapy prędkości własnej, nieciagly. I teraz niewiem czy problem polega w nastawach czy uszkodzeniu silniczka czy jakimś zabrudzeniu ponieważ gdy włączę spryskiwacz nadmuch na szybę działa około 1 minuty. Z góry dziękuje za pomoc ,pozdrawiam
  4. Przepraszam że zaśmiece, gdzie można nabyć w.w kabel?
  5. Bezpiecznika oddzielnego do rozrusznika to chyba niema. A sam rozrusznik bez wcześniejszych objawów mógł paść z dnia na dzień?
  6. Kontrolki nie przygasały niema jakiej kolwiek reakcji na kluczyk. Ręczny hamulec działa, Rygiel blokujący dsg zwalnia blokadę więc wyczuwa naciśnięcie hamulca masę też dokrecilem. Oczywiście pukne go i powiem co i jak
  7. Zwracam się z prośbą o pomoc w związku z nie codzienną sytuacją . Dzisiaj rano po raz pierwszy spotkałem się z sytuacją ,że samochód nie odpalił a nawet nie zakręcił , na konsoli wszystko wyświetlało się jak co dzień cała inna elektronika działa. Podejrzewałem, że to akumulator dlatego kupiłem nowy , bez rezultatu. Sprawdziłem zapasowym kluczykiem bez rezultatu. Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło paść z dnia na dzień , ewentualnie co można zrobić przed lawetą Dziękuje za pomoc , pozdrawiam
  8. Panowie przepraszam,że odbiegam od kolegi tematu ale nie mogę jeszcze zakładać swoich a na forum nie znalazłem odpowiedzi. Co może być przyczyną oraz jak rozwiązać problem non -stop świecących kierunkowskazów w zderzaku. Spaliła mi się lewa żąrówka , kupiłem i wymieniłem na h21w BAY9S a teraz kierunki w zderzaku świecą mi się jak obrsówki w volvo . Przerywacz jakby działał bo wszystkie inne kierunki działają i migają tylko ten zderzak świeci non stop , albo miga w przypadku włączenia kierunku .
  9. Panowie odnośnie żarówek ale migacza przedniego ( w zderzaku ). Maiłem spaloną żarówkę migacza lewego po próbie dobrania żarówki kupiłem h21w BAY9S i mam taki problem że migacze przednie od chwili założenia nowej żarówki świecą cały czas i wyglądają jak obrysówki . Oczywiście kierunki działają ale wkurza mnie fakt że świecą wczasie jazdy non stop czy zna ktoś problem i pomysł jak rozwiązać problem.
  10. Panowie czy jest jakaś sygnalizacja niskiego poziomu oleju skrzyni dsg i jak sprawdzić vagiem ?
  11. A coś takiego. I dlaczego commander jest lepszy/droższy. http://allegro.pl/vag-k-can-1-4-diagnoza-88-08-liczniki-klucze-immo-i4572469248.html http://allegro.pl/vag-commander-3-6-eeprom-k-can-diagnoza-licznik-i4609251807.html Wogóle to planuję kupić coś z wyższej półki ale się za słabo na tym znam i chce na początku coś mniej zaawansowanego spróbować
  12. Chłopaki jak ktoś przeczyta te 180 stron to na pewno nie będzie wiedział co kopić bo widzę po sobie Potrzebuje podłączyć się pod b6 2006 2.0 i roomstera 2007 do odczytywania błędów, temp. oleju w dsg , do wymiany hamulców itp pytanie czy to mi wystarczy i jaki do tego program: http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i4563637235.html
  13. Odpaliłem passka przed chwila z nadzieją że coś się poprawi wyskoczył błąd emission workschop oraz żółta kontrolka silnika.
  14. Przepraszam ze się podepnę ale nie mogę zakładać nowego tematu. Dzisiaj w trakcie jazdy spadła zupełnie moc a maksymalne obroty jakie mogę uzyskać to 3000. Jakoś dowlokłem się do domu a jutro jadę na komputer.Czy ma ktoś jakieś podejrzenia , wskazówki zanim mi wszytko wymienią. pozdrawiam
  15. Panowie nie zakładam nowego tematu ponieważ dotyczy tego samego tylko silnik 2.0 tdi dsg BMP a filmik niestety wygasł . Miałem nieszczelność po wymianie filtru paliwa i rozpuściło mi pasek wielorowkowy . Chce dmuchać na zimne i wymienić go stąd pytanie czy samemu dam sobie rade i jak to sprawnie wykonać Dziękuje za pomoc, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności