kameleon7
-
Liczba zawartości
106 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kameleon7
- Urodziny 22.08.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Solec Kujawski
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Brak mocy silnika i duże spalanie, Passat B8, 2.0, 150km
kameleon7 odpowiedział Andrzej L → na temat → Tematy techniczne
Ja borykalem sie z identycznym problemem tylko ze w S-MAXie. Zero bledow niby wszytsko ok ale auto nie jechalo. Na koncu okazalo sie ze winne byly wtryski. -
Jaki koszt usługi? Też jestem z okolic Bydgoszczy. Moj ma przebieg dopiero 92 tys i tez sie zastanawiam nad tym. Auto mam od nowości.
-
Witam Czy wymiana polega tylko na podmiance wyświetlacza czy trzeba coś jeszcze kodować? Też mam rocznik 2015. Czy są jakieś nowe funkcje dostępne czy tylko nowszy wygląd. Mam discovery media.
-
To i ja pokaże moje wyniki. Jazda wyłacznie na odcinku Solec Bydgoszcz (około 20 km) i po Bydgoszczy. Nie było w tym czasie żadnej długiej trasy. Auto zatankowane do pełna.
-
Tak. też mogę potwierdźić ze po zalogowaniu sie są nowe mapy które normalnie nie są widoczne. Ja mam discovery media i na stronie VW cały czas są z 2019 roku. Po zalogowaniu sie ale na vw.de są mapy z listopada 2020.
-
2.0 TDI 150 KM CRLB DSG 6b falowanie obrotów na biegu jałowym
kameleon7 odpowiedział XYSIU1987 → na temat → Tematy techniczne
Miałem kiedys podobny przypadek w Fordzie Smax. Też falowały obroty. Głównie działo sie to po odpaleniu rano, niekiedy nawet gasł silnik. Po 6 miesiacach wreszcie doszedłem że to wtryski. Błędów żadnych nie bylo. Mało tego wtryski byly wyciagniete i dane do sprawdzenia. Okazały sie niby dobre. Wreszcie zdecydowałem sie kupić wtryski z rozbitego auta. Sam je wymieniłem i od tego czasu problem zniknął i auto wreszcie zaczeło jechać bo mocy tez miało mniej. Ja proponuje jechac na hamownie. Jak będzie mniej niz norma to bedzie powtierdzało teorie o wtryskach. -
Szarpanie przy odpalaniu. B8 2016 198.000 przebiegu 2.0TDI 150kM
kameleon7 odpowiedział Stona_2006 → na temat → Tematy techniczne
Witam Mam taki sam silnik i auto tez z 2015 roku. Od nowosci przejechalem 79 tys km. Nic takiego sie nie dzieje. Na moje sa dwie opcje. Albo bedziesz szukal i wydawal kase az wreszcie trafisz (to moga byc np wtryski) albo po porstu przyjac zasade ze auto ma 200 tys km przejechane, kosztowalo pewnie mniej niz 50% ceny nowego wiec i moze byc sprawne na 50%. Niestety nie bez przyczyny auta uzywane kosztuja duzo mniej niz nowe. -
Poczytajcie w instrukcji obsugi ile może spalić ten silnik oleju. Silnik może spalać do 1l na 2000 km. W nowych autach przez pierwsze 5 tys km nawet wiecej. Tak jest napisane w instrukcji obslugi.
-
Dołożenie kamery przedniej(za szybą) - LA,FA, SA
kameleon7 odpowiedział Dobryduch → na temat → Tematy techniczne
Witam Czy ktoś ma patent jak wyczyścić szybę od środka tam gdzie jest kamera. Ostatnio jechałem i DLA nie chciał sie odpalić i wyskakiwał komunikat "DLA wyczyść kamerę" Jak patrzę na to okienko to widać że od srodka jest jak by lekko przyparowane na środku. Jak sie zdejmuje te plastiki aby ich nie połamać. -
Niestety najnowsze sa ciagle z 2019 roku. Nie wyszly jeszcze na rok 2020.
-
Tak. Może po prostu powyrzucać jakieś kraje. Wiem że to rzeźba bo trzeba pousuwać pliki ale może to jakis sposób.
-
Czy ktoś już aktualizował mapy. Na stronie VW nadal sa te z 2019 roku, chyba że źle szukam.
-
Przegląd na 60.000 km w ASO VW, Zakres prac? Cena?
kameleon7 odpowiedział alvaritoo87 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Nie wiem czemu ci wyszło 1500. Też ostatnio wymieniałem tarcze i klocki tył (TRW). Części kolo 450 plus robocizna 100zł. Zrobił bym sam ale nie miałem klucza aby odkrecić jażmo. Jak sie potem okazało w B8 nie trzeba zdejmować z tylu jażma do wymiany tarcz. -
Zasadność wymiany wtrysków 2.0TDI 150Hp. 211kkm.
kameleon7 odpowiedział Stona_2006 → na temat → Tematy techniczne
Wiem ze w pasatach B5 klepały hydrauliczne regulatory luzów zaworowych. Tak właśnie koło 200 250 tyś. Ale jak inny mają więcej najechane i tego nie ma to raczej nie to. Wtryski to już inna bajka. Nieraz można je zajechać i przy o wiele niższum przebiegu. -
Mam pytanko. Po jednej stronie klocek ma taka sprężynkę. Czy ma być on od wewnetrznej strony czy zewnetrznej?