Skocz do zawartości

Soldi_Wroc

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Soldi_Wroc

  • Urodziny 29.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wciskany przód. Tył elektrycznie musisz cofnąć.
  2. Na razie zrobiłem 3,5 tyś km i wszystko w najlepszym porządku. Pylenia klocków praktycznie nie ma w skuteczność hamowania rewelacyjna.
  3. Przed szarpnięciem trzeba cofnąć/przesunąć i inaczej nie wyjdzie
  4. Ja zimą latam na Continental ContiContact TS815 i jestem zadowolony
  5. To model Nivelles. Mam fajnego gościa co w niezłych pieniądzach ma ładne komplety - sam od niego brałem. Jak coś to daj znać na PW.
  6. Ale o ile podnosiłeś moc w KM i Nm?
  7. Nie tylko silnik, nie ma potrzeby zmiany na skrzyni.
  8. No to dziś przyszedł czas na dłubnięcie mojego i może nie poszedłem jak koledzy pod 190 KM ale to co wyszło zupełnie mnie zadowala - 426,8 Nm przy 2087 rpm jest OK.
  9. A ja na lato założyłem takie i jestem mega zadowolony
  10. Teraz okres urlopowy więc może być ciężko...
  11. Ja jakoś nie jestem przekonany do Bosch'a - miałem w Exeo 211KM i nie byłem zadowolony - bardziej celowałbym w coś ceramicznego ale chcę poznać Wasze opinie zanim wymienię W związku z tym, iż pomoc tutaj dla mnie była żadna... to może ja komuś pomogę... Wymieniłem tarcze i klocki przód - wybór padł na: Tarcze ATE - TEVES (24.0125-0158.1) wysoko nawęglane Oznaczenie kontrolne E1 90R-02C0115/1001 Dostępne MAPP-Code otwór o śr [mm] 15,3 średnica [mm] 312,0 Grubość tarczy hamulcowej [mm] 25,0 Ilość otworów 2 9 ze śrubami Minimalna grubość [mm] 22,0 średnica wewnętrzna [mm] 146,0T yp tarczy hamulcowej wentylowany średnica otworu centrujacego [mm] 65,0 Ilość otworów 5 średnica otworu [mm] 112,0 Wysokość [mm] 49,9 Powierzchnia pokryty KLOCKI ATE CERAMIK 13.0470-2785.2 Tarcze po rabatach 375,00 za kpl, tarcze 288,00 brutto.
  12. Powoli muszę się przymierzyć do wymiany kompletu tarcz i klocków - przód - to w pierwszej kolejności w B8 2.0 TDI 150 KM. Czy coś konkretnego polecacie - prośba o konkretne sugestie, bo producentów wielu ale chciałbym zasięgnąć Waszej opinii. Z góry dzięki.
  13. Dzięk za info - wysłałem im zapytanie - zobaczymy co odpisze...
  14. Mefisto - jaki koszt i czas usługi?
  15. Ja dziś nad wodę i wracam w niedzielę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności