Skocz do zawartości

Stona_2006

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki Panowie za zainteresowanie. Podjąłem dzisiaj próbę wykręcenia jednej świecy i o dziwo wykręciła się bez żadnego oporu. Mógł bym nawet napisać że była całkowicie luźna. Spisałem z niej symbol 03L 963 319 wkręciłem ją na miejsce i pojechałem do intercars kupić świece. kupiłem 3szt po ok 40 zł. Bosch. (ta czwarta jest z czujnikiem ciśnienia).Wszystkie świece wykręciły się bez żadnego nakładu siły. Błąd skasowałem i wszystko jest w porządku. PS. operację przeprowadziłem na ciepłym silniku.
  2. Właśnie mi wczoraj wyskoczył Check i błąd P0671 . Świeca żarowa cylindra pierwszego. Czy bez wykręcenia starej świecy jesteśmy w stanie ustaliś jaki jest jej symbol? Czy to 03L905061G ? Proszę o poradę. ' PS> Przebieg 220Kkm
  3. Może znacie jakiś sprawdzony sposób na sprawdzenie ?
  4. No pewny to nie jestem. Nie bardzo wiem jak miał bym to sprawdzić.
  5. Cześć. Piszę żeby się poradzić kolegów. Moje auto ma już 211kkm i wiadomo, że nie pracuje już tak "ładnie" jak kiedyś. wymieniłem już zaworek nastawnika wałków rozrządu razem z obudową co znacznie poprawiło problem przy odpalaniu. Już nie zdarza mu się długo kręcić ani terkotać po odpaleniu. Ale wyraźnie głośniej pracuje układ wtryskowy a przynajmniej takie mam wrażenie. Na postoju czy przy przyspieszaniu wyraźnie słychać już takie "dizlowskie klekotanie ". a jeszcze 30 tys km temu tego nie było. I tu stawam pytanie moje pytanie czy może to świadczyć o zużyciu wtryskiwaczy? Korekty na postoju na rozgrzanym silniku idealne w granicy 0,30 na każdym wtrysku. auto ma moc, jest dynamiczne, jedyny mankament to głośniejsza ich praca. Wtryskiwacze pewne z przebiegiem 10kkm mogę kupić w dobrej cenie. tylko zastanawia mnie czy ma to uzasadnienie > >? Jakie macie doświadczenia ? czy na te wtryskiwacze 200 kkm to dużo ? czy wymieniać? czy szukać gdzie indziej przyczyn klekotania> ? Z góry dziękuję za poradę
  6. Stona_2006

    [B8] Kamera cofania

    Cześć. Pomożecie ? Po instalacji kamery wszytko działa poprawnie ale mam jeden błąd z którym nie wiem jak sobie dać radę.
  7. W tym wątku są wszystkie potrzebne informacje, łącznie z numerami części.
  8. Zaworek 370 zł obudowa ( od A6 C6 ) 50 zł allegro. robota. Czy się poprawiło ? czy naprawa była skuteczna odpowiem za jakiś czas . Bo w moim przypadku chrobotanie występowało bardzo rzadko ( 1/ miesiąc) losowo. Tak rozrząd blokowałem wiertłem 6mm pasuje idealnie.
  9. Witam Kolegów. Trochę nie było czasu, ale dziś udało się wymienić zawór i obudowę. Poszło bardzo sprawnie. niestety nie obyło się bez problemów. Okazało się że nie wziąłem pod uwagę zakupu nowej uszczelki pod dekielek nastawnika. numer części 03l145215j no i pomimo odpowiedniego poskręcania wszystkiego mam mały wyciek oleju spod dekla. uszczelka będzie pewnie dopiero na czwartek. Bo w serwisie u mnie w mieście brak.
  10. Podejrzewałem to na samym początku ale zosatły sprawdzone ( mechanicznie na na kanale)
  11. Aktualizacja: Wymieniłem dzisiaj rozrusznik na nowy . problem pozostał. Mocne trzęsienie kierownicą podczas uruchamiania. Za to wyraźnie widać dużo szybsze obroty nowego rozrusznika.
  12. Rzadko ale mam. (Tak jak na filmie od Ciebie) Więc muszę to wyeliminować.
  13. Znalazłem dzisiaj bardzo ciekawe materiały na temat tego nastawnika. https://www.invetr.com/powertrain/ea288-tier-3-engine-vvt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności