Skocz do zawartości

XYSIU1987

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015
  1. I wtedy powinien wyrzucic bład, wiecie może jak to w danych czasu rzeczywistego sprawdzic czy czasem tak sie nie dzieje ? nie mam za bardzo ochoty rozkręcać EGR bo z tego co widzę jest lepiej niż w poprzedniej generacji ale mimo wszystko ciężki dostęp. Z tego co widziałem na youtubie czesto problemem jest wariujący zawór na listwie rail.
  2. Wczoraj sprawdzałem wtryski, korekty idealny, przelewy bardzo dobre czyli wtryski odrzucam, podobnie odkręcałem czujnik na pompie aby sprawdzić czy nie ma opiłków tez czusto ładnie. w logach: Egr przy zimnym silniku na postoju i biegu jałowym nie ma prawa pracować.
  3. Witam wszystkich, od kilku dni zauważyłem falowanie obrotów na biegu jałowym, czasami czuje tylko na pedale hamulca/ podstopnicy, że krztusi silnik a czasami po wskazówce obrotomierza jak skacze, w przedziale 750 potem wskakuje na normalne ok 800 i po chwili podbija do ok 900 aby spaść, na początku tylko na zimnym a teraz bez różnicy, brak błędów na silniku, brak dymienia, żadnych oznak utraty mocy, czy innych niepokojących objawów, filtr paliwa wymieniony ok 8 tys km temu na serwisie VW - oryginalny, problem jak na razie występuje tylko na ustawieniu P - przy jeździe i ustawieniu na D stojąc przed światłami itp problemu nie zauważyłem - jeszcze. LOG-01-IDE00407ENG57549_&8.CSV LOG-01-IDE00589.CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności