Skocz do zawartości

zbyso

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zbyso

  • Urodziny 01.01.1999

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wsia

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witaj, zrób proszę ofertę pod wymianę oleju w silniku BMR: - filtr paliwa - filtr oleju - filtr powietrza - 5l oleju Motul/ Penrite, wozidło z DPF Do tej pory jeździłem na Motulu 8100 x-clean+ Dziękuję i pozdrawiam
  2. Witam, czy ktos mógłby poratować mnie numerem sterownika (mechatronic) skrzyni DSG, 6 biegowej HYC, do sprzęta o nr VIN: WVWZZZ3CZ7E047699 ? ew. nr samej skrzyni. Pozdrawiam.
  3. Witam, do passata b6 BMR (2.0 tdi), vin: wvwzzz3cz7e047699: 1. motul specific 5w30 (504/507) - 5l 2. filtry: - oleju - paliwa - powietrza - kabinowy Poproszę o ofertę. pzdr.
  4. Postaw virtualboxa, a na nim XP. Chodzi miodnie. Przynajmniej na debianie. pzdr.
  5. A proszszsz: łożysko igiełkowe HK0609 - 1 szt. łożysko 6802 ZZ - 1 szt łożysko 626 2RS - 1 szt. Do kupienia w każdej hurtowni. Przed rozbieraniu najpierw poczytać w necie o konstrukcji. Najtrudniej idzie na samym poczatku - ze zdjeciem zaciśniętej na wałku tulejki ustalającej koło pasowe tak, by dało sie ją po wymianie łożysk zacisnąć jeszcze raz. Popatrz na str. 10 i 11 w linku poniżej: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf pzdr.
  6. Toś dał ciała. Po zdjęciu koła należało wyjąć wtyczkę, torxem odkręcić silniczek (2 śruby) i go wyjąć. Następnie w miejsce w które wchodzi wałek napędowy silniczka w obudowę klocka hamulcowego wlożyć imbusa i pokręcając poluzowac zaciśniete klocki. Na uwolnioną tarczę założyć koło i jeździć dopóki nie połatasz/kupisz/zregenerujesz silniczka. Wtyczkę zabezpieczyć taśma izolacyjną i przypiąć gdzieś opaską. Jazda będzie z co prawda z orkiestrą (gong alarmu), ale samochód będzie na chodzie. Starych nie sprzedawaj. Daj do regenaracji, jak lubisz zaciągać ręczny, lub masz włączony autohold. Komplet łożysk do silniczka (3 szt.) kosztuje ok. 6 PLN. Do klejenia obudowy polecam klej Loctite (czarny, nie pamiętam numeru) po wcześniejszym usunięciu starej warstwy kleju i odtłuszczeniu np. acetonem. Ja dodatkowo wkleiłem pasek blachy aluminiowej na miejscu pęknięcia tym samym Loctite'm. Ważne by po regeneracji nie dociągać śrub silniczka zbyt mocno. Trzeba zostawić luż by wielowypust na wałku wskoczył w gniazdo obudowy klocka. pzdr.
  7. A po mojemu masz syf w zbiorniku. Pompa paliwowa nie jest smarowana olejem, a smarem stałym (grafitowym?) nałożonym do łożysk. Kiepskie uszczelnienie łozysk powoduje wymywanie smaru (widać to po czarnym nalocie na filtrze paliwa). Po utracie smarowania łożyska odmawiają współpracy i pompa się zaciera. W końcowym stadium żywotności pompy jest loteria - auto odpala raz na kilkanaście razy. Nie polecam włoskich zamienników. U mnie wytrzymały raptem 25 tys kilometrów. Lepiej kupić oryginał VW (wkład pompy f-my Pierburg) pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności