irek30 Zgłoś #121 Napisano 25 Października 2010 jak wcisnę prawie do polowy sprzęgło to jest jakiś dziwny dźwięk (bieg luz) takie ciche malutkie Chrobotanie czy tez tak macie w 2.0 tdi 140 km może tak ma być U mnie też tak jest, tylko ja jestem przed wymianą. A chcę wymienić ponieważ większość osób na forum pisze że jest to objaw zużytej dwumasy. Trochę to dziwne. A nie myślałeś o wymianie na jednomas Valeo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzidek38 Zgłoś #122 Napisano 26 Października 2010 Koledzy, Postaram opisać precyzyjnie objawy, proszę o pomoc, czy może być to koło dwumasowe. Zauważalne drgania (rzuca całym samochodem) podcza postoju i podczas jazdy. Warunkiem jest to, że silnik musi być rozgrzany. A podczas jazdy pojawia się to w zakresie prędkości 40-60km/h lub 1,5-2,0 obr/min w zależności od biegu. Dodam, że najbardziej odczuwalne jest to w 3 i 4 przełożeniu (skrzynia DSG). Dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu131 Zgłoś #123 Napisano 2 Listopada 2010 Cze. Kolego koblant może to być objaw zużytego łożyska oporowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzidek38 Zgłoś #124 Napisano 26 Listopada 2010 Diagnoza do mojego zgłoszonego owyżej problemu: Do wymiany przegub wewnętrzny prawy Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #125 Napisano 28 Listopada 2010 Witam Właśnie przymierzam sie do wymiany dwumasy i sprzegła...czasami mam tak ze nie moge zmienic biegu..np wsteczny na luz...albo na jedynke....i mam pytanko na co zwrocic uwage przy zakupie? czy kupuje sie po nr skrzyni?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #126 Napisano 8 Maja 2011 (edytowane) Koledzy ma ktoś dane - oznaczenia VAG jakie wchodzą w komplet sprzęgła do 2.0TDI 170KM BMR w manualu, chcę kupić by leżało na półce Edytowane 13 Maja 2011 przez s27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #127 Napisano 13 Maja 2011 Nikt nie podpowie jaki producent sprzęgła jest w moim autku - Luk, Sachs ??? nikomu jeszcze nie padło ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #128 Napisano 13 Maja 2011 Nikt nie podpowie jaki producent sprzęgła jest w moim autku - Luk, Sachs ??? nikomu jeszcze nie padło ??? zależnie od vinu[ATTACH]52996[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #129 Napisano 13 Maja 2011 (edytowane) Witam mam paska b6 silnik o oznaczeniu bkp i przymierzam się do wymiany całego sprzęgła tylko nie mam pojęcia co mam w środku sachs czy luk mam na oku zestaw sachsa o numerze 2289 601 002 http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-vw-passat-b6-b7-2-0-tdi-i1567449227.html moje pytanie dotyczy tego jak będe miał zestaw luka oryginalnie założony a zmienie na sachsa czy bąda jakies negatywne następstwa wiem że te zestawy były zamiennie montowane w tych silnikach za info z góry dzięki Pozdro. i jeszcze jak by ktoś na 100 powiedzał co mam luk czy sachs podaje win wvwzzz3cz6p078866 Edytowane 13 Maja 2011 przez tomas_at Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #130 Napisano 17 Maja 2011 nikt mi nie powie czy moge zamontować sahsa pod luka i na odwrót i czy nie będzie się nic dziać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domel2 Zgłoś #131 Napisano 20 Maja 2011 nie ma znaczenie przy założeniu że wymieniasz kompletny zestaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebatyson Zgłoś #132 Napisano 2 Czerwca 2011 zgadzam sie z kolega ja zmienialem u siebie padl mi dwumas przy okolo 130 tys i zmienilem komplet na sahsa dobra firma bmw tez wklada jej czesci jezdze juz rok i jest lux poz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joel1 Zgłoś #133 Napisano 2 Czerwca 2011 ja wymieniłem komplet u siebie - zwrócić trzeba uwagę na to aby kupić sprzegło i dwumasę jednej firmy ponieważ różne firmy do siebie nie pasują. (passat b6 2005 1.9tdi 105KW) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubapigora Zgłoś #134 Napisano 9 Sierpnia 2011 Witajcie Panowie. Przymierzam się do wymiany dwumasy w swoim pasku b6 2.0 140KM. Zerkam na allegro i cena wydaje się przyzwoita. Poza tym mam większe zaufanie do Sachsa, więc chyba się zdecyduję. Moje pytanie jest takie: co jeszcze dokupić do zestawu? Była mowa wcześniej o łożysku. Czy chodzi o TO ŁOŻYSKO? Dodatkowo, czy może przy okazji wymienić olej w skrzyni? Przebieg 182000. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marez Zgłoś #135 Napisano 15 Września 2011 Jak najprościej sprawdzić czy z dwumasem jest wszystko ok? Tylko taki prosty sposób, aby sobie nawet laik poradził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rado82 Zgłoś #136 Napisano 16 Września 2011 U mnie po włączeniu silnika jest taki stukot w silniku jak tutaj, czyli dodaj gazu na luzie i słuchaj. [ame] [/ame] Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #137 Napisano 17 Września 2011 U mnie po włączeniu silnika jest taki stukot w silniku jak tutaj, czyli dodaj gazu na luzie i słuchaj. Pozdro chłopie nie jestem pewny na sto procent ale ja bym wymieniał , miałem podobny stukot jak w twoim filmie i mimo ze mechanik mówił ze to czas na wymiane postanowiłem to zrobic póżniej bo nie miałem juz czasu, no i padło mi w dojczlandach pod hanowerem 1907 euro koszt naprawy i wymiany w serwisie vw:zeco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekpepe Zgłoś #138 Napisano 17 Września 2011 (edytowane) Nie wiem czy to do końca dobry wątek, bo dotyczy 2.0TDi ale mam pewien problem z dwumasą w 1.9TDi 105KM. Dwumasę oraz sprzęgło wymieniałem rok temu w ASO Sobkol Nadarzyn przy przebiegu około 125 000km (typowe objawy zakończenia żywotności dwumasy). Obecnie mam przebieg 155 000km i pojawił się nieciekawy objaw. Mianowicie kiedy pojeżdżę dużo autem po mieście, a szczególnie kiedy stanę w korku na mniej więcej godzinę, przy ruszaniu autem na 1 biegu silnik (dwumas? sprzęgło? cała przednia część auta? ) wpada w wibracje od momentu zasprzęglenia do momentu wysprzęglenia. To samo pojawia się kiedy przy małej prędkości zasprzęglam auto na 2 biegu (tzn toczę się powoli i od razu wrzucam drugi bieg bo na 1 już za szybko jadę). Przyznam, że był to pierwszy objaw jaki odczułem przed pierwszym uszkodzeniem dwumasy ale tamtym razem wszystko działo się szybciej (wibracje powiększające się z każdym dniem a potem po paru dniach stukot), a teraz mam już tak od paru tysięcy km i nic więcej się nie dzieje. Może ktoś miał podobną sytuację? P.S. Gdyby ktoś nie zrozumiał o jakie wibracje przy ruszaniu mi chodzi. Siedząc w aucie, odczuwam to tak samo, jakby na asfalcie były poprzeczne wgłębienia o głębokości 5-10cm, rozłożone co jakieś 30-40cm. Edytowane 17 Września 2011 przez piotrekpepe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #139 Napisano 17 Września 2011 Rado82, a ile masz nabite km? Pytam bo mam takiego samego Passka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #140 Napisano 17 Września 2011 Obecnie mam przebieg 155 000km i pojawił się nieciekawy objaw. Mianowicie kiedy pojeżdżę dużo autem po mieście przecież kolega napisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach