Jump to content

irek30

  • Content count

    552
  • Joined

  • Last visited

About irek30

  • Birthday 09/21/1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Irek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warm-Mazur NDZ

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No to jak z tym dieselem?? Mów jak już zacząłeś. A co do tych benzynek z motorami od komarków a konikami z porządnej stajni to nie ma się co dziwić. Tak to sobie firmy zaplanowały, rozważyli wszystkie za i przeciw i wyszło im że mogą trochę nadwyrężyć swoje dobre imię. Zyski nade wszystko!
  2. Czytając Wasze wypowiedzi ale przede wszystkim z własnego doświadczenia potwierdzam, że dla passata minimum to 140kM. Czy jedziesz sam czy z rodzinką daje rade. Jeździłem chwilę (3 lata) paskiem B5 105kM i dla podróżujących z rodziną stanowczo nie polecam! Tym bardziej na naszych polskich drogach. Trzeba ciut kasy dołożyć i mieć komfort, że jak coś to dam radę!!! Ale oczywiście wszystko zależy ile kto i jak jeździ. Jak co niedziela do kościoła i czasem na zakupy w tygodniu na miasto to spokojnie sto kucy wystarczy. Wypowiadam się tylko do silników TDI.
  3. Przy takiej masie auta 140kM to minimum. Zapakujesz rodzinkę ruszysz na wczasy i przy wyprzedzaniu będziesz dumał: zdążę czy nie.
  4. irek30

    Relingi demontaż

    Odświeżę temat. Proszę o potwierdzenie że relingi dachowe z B6 pasują w 100% do passata B7. Czy ktoś robił taką podmiankę?
  5. irek30

    Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

    Zastanawiam się czy nie wrócić do passata, myślałem że w B7 coś tam poprawili. Odeszli od listew chrom z drzwi więc pewnie z drzwiami będzie ok ale reszta to chyba zagadka.
  6. irek30

    Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

    Czy ma ktoś jakieś informacje na temat jakości lakieru na passacie B7? Czy już są forumowicze z problemem rdzy w B7? Czy coś poprawiono?
  7. Ja chętnie kupię passata b7, może ma ktoś z Waszych znajomych. Szukam 2.0 diesel, ksenon i DSG mile widziane.
  8. irek30

    Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

    Czyli chyba wrócę do B5. Już mnie kur..ca bierze jak mam teraz kupić auto, ma ktoś coś pewnego? Sorki za OT, wybaczcie ale to jakaś paranoja żeby mieć takie nerwy przy kupnie "nowego" (następnego) auta. Człowiek chce dołożyć trochę kasy, kupić coś młodszego, z mniejszym przebiegiem i musi się martwić o to, czy czasem za rok czy dwa nie zardzewieje! SZOK!
  9. irek30

    Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

    Dzięki Marcin. To już nie wiem co kupić, od m-ca jestem bez auta, zdecydowałem się na opla insignie i nic konkretnego nie mogę znaleźć. Poza tym też wyczytałem o niej trochę złego. Teraz przeglądam neta i widzę fajnego paska z 2009 r. i sobie myślę ze może wrócę do tej marki ale po moim b6 z 2006r z kwiatkami prawie wszędzie już sam nie wiem. Myślałem że to poprawili.
  10. irek30

    Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

    Sprzedałem swojego paska (z kwiatkami), i już powiedziałem sobie nigdy więcej vw. Ale czy były przypadki rdzy na autach po tym małym lifcie? rok 2009-2010. Czy są jakieś wieści że to poprawili?
  11. irek30

    Przednie głośniki B6

    Widzę Wojtku, że myślisz o Focalach. No i b.dobrze Ja mam 165VR bo nie pamiętam czy Ci pisałem.
  12. Możesz mi zrobić wycenę amorków przod i tył + odboje do mojego paska. Zawiecha normalna, sedan, reszta w podpisie.
  13. Odkręcanie wszystkiego nie przysporzyły mi żadnych problemów, rurę gumową wyciągnąłem całkowicie. Poza tym też mi się nie chce wierzyć że szarpanie ustało po czyszczeniu wszystkiego. Tym bardziej że już koledzy wymieniali egr. I podejrzewam, że jutro lub za tydzień szarpanie powróci jak zły duch:)
  14. Nie chcę zapeszać ale od piątku przestał szarpać. Chciałem napisać wcześniej ale cały czas "testuje". Jakiś czas temu przeglądałem dział warsztat i natrafiłem na wątek o czyszczeniu egra, a skoro czyściłem w swoim poprzednim pasku postanowiłem zrobić to i w B6(przy okazji podziękowania dla kolegi latinoo_80). Zatem zabrałem się do pracy i po wykręceniu i rozebraniu wszystkiego (egr, przepustnica, kolektor dolotowy) okazało się, że poza syfem egr nie działał z powodu pękniętego ząbka, który blokował "przesłonę", co za tym idzie nie miał egr możliwości zamykania. Po naprawie i złożeniu szarpanie ustąpiło. Mam nadzieje, że już nie powróci wkurzające szarpanie.
  15. Czyżby nobel przyznany??!! Oj jakoś wierzyć mi się nie chce:)
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy