Jump to content

ktry

  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About ktry

  • Birthday 01/24/1999

Informacje osobiste

  • Imię
    kris
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kostrzyn

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziwna ta dzisiejsza technologia VW . Kiedyś jak takie skrzypienie występowało w Golfie 2, lub w Passacie B4 . To świadczyło o tym że mam zawieszenie do wymiany i luzy niesamowite z możliwością utraty koła na zakręcie, a teraz to normalna rzecz i można jeździć bez obaw. Jak skrzypi to dobrze, bo nie ma luzów i koło nie odpadnie, a jak będzie cisza to trzeba jechać na trzepaki sprawdzić auto bo to coś niepokojącego i można spodziewać się utraty koła lub innego nieszczęścia.
  2. Fajne osiągi, ale jestem ciekaw czy ktoś przy okazji zwiększania mocy usuwał dpfa i ile można osiągnąć dzięki temu zabiegowi. Dpf coś mi szwankuje i się zastanawiam nad pakietem za jednym razem załatwić dwie sprawy. Ostatnie modele które robiłem to zawsze był pakiet EGR,DPF off.i moc, ale to konstrukcie z lat do 2014 roku. Nie wiem jak sprawa wygląda w tych nowszych. Nawet o samym wyłączeniu dpfa nigdzie nie słychać, aby ktoś to zrobił i się chwalił. Może dlatego że to teraz ryzykowny temat przez nagonkę na diesle. Może ktoś coś gdzieś słyszał jak te nasze silniki znoszą te modyfikacje?
  3. Zniżki traci się na 5 lat, nie całe oczywiście, ale jakiś procent. Ochrona zniżek działa tylko i wyłącznie na tym aucie i przy kontynuacji w tej firmie, bo w centralnym rejestrze będzie jako szkoda odnotowana. Jeszcze co ciekawsze, to tylko i wyłącznie na tym aucie, bo już na drugim i nawet w tej samej firmie będzie zwyżka w opłacie. Każde dodatkowe ubezpieczenie typu szyba ITP ze szkodą powoduje zapis w rejestrze o szkodzie z AC na 5 lat.
  4. No i problem coraz częstszego wypalania rozwiązał się sam. W sobotę byłem na zakupach przed długim weekendem, więc zatankowałem auto do pełna, bo było taniej na Intermarche. Myślę jestem w pobliżu to zaleję. Ostatnio tylko Orlen, więc myslę spróbuję czegoś innego. Wyjechałem z centrum nie dojechałem do domu i wypalanie po 80 km. mnie dopadło znowu. Wypaliłem do końca oczywiście i do domu. W Niedzielę zrobiłem z 60 km, więc jeszcze nie było kolejnego wypalania. W dniu dzisiejszym rodzinka mnie wyciągnęła na zakupy do Berlina tam nie świętowali dzisiaj. W dwie strony zrobiłem 160 km ,czyli już razem 220 km i brak wypalania. Wniosek musiałem trafić na gówniane paliwo na Orlenie, a zalany był do pełna właśnie orlenowskim dieslem. Dziwne było to że co wypalanie to był coraz krótszy dystans km. tak jakby coś się bardziej zatykało. Na Intermarche weszło mi 60l do pełna, wiec już wiele nie zostało tego z Orlenu. Nigdy by mi do głowy nie przyszło że take znaczenie ma paliwo w tych silnikach z DPF.
  5. Tak gryzonie to plaga w niektórych miejscach. Lubią ciepło więc siedzą na silniku i se gryzą z nudów. Zdejmij osłonę na silniku i żuć okiem czy nie ma śladów pogryzienia. Jak nie to tylko diagnoza komputerowa i będzie wiadomo co padło. Nowe to serwis na gwarancji ci zrobią. Jak gryzonie to i tak zrobią, tylko trzeba zapłacić będzie za to. Ewentualnie z AC jak to obejmuje.
  6. Jest jeszcze jeden parametr który przeoczyłem na zdjęciu z kompa . Masa popiołu w oleju 66,5g czyli mniej od ciebie, a przebieg mam większy bo 230 tys. Jeśli tobie wypala się normalnie czyli to nie wina dpfa. Jak masz 67g to co ile masz wypalanie dpfa?
  7. Więc tak według vcdsa , wartości podane po przejechaniu 13 km od końca wypalania zawartość popiołu w oleju 0,16l obliczona masa sadzy5,43g zmierzona masa sadzy 10,28 Teraz wartości po ostatnim wypalaniu 33 km od końca wypalania i z testera o nazwie CDIF3 obliczona masa sadzy 6,13g zmierzona masa sadzy11,1g zawartość popiołu w oleju 160 ml Za bardzo nie wiem które wartości są istotne. Wtryski całkiem możliwe że któryś leje i zapycha filtr, możesz coś więcej powiedzieć. Czy jakieś inne objawy oprócz kłopotów z dpfem występowały u kolegi, bo u mnie nic kompletnie więcej się nie dzieje.
  8. No i mam problem. Po wczorajszym wypalaniu dpfa przy dużych obrotach, bo od 3000 tys. w górę. Dzisiaj znowu wypalanie, ale już nie po 100 km. ale 80 km. i to nawet w trasie tylko drogą krajową. Myślałem że jak go przegonię na obrotach w trakcie procesu wypalania to coś poprawi. Ale niestety nic to nie dało, a jeszcze co ciekawe do każdego kolejnego procesu zmniejsza się ilość km. Zaczynało mnie niepokoić jak spadło poniżej 200, potem 150, 125,chyba ze 2 razy, ostatnie 100, a dzisiaj już 80 km. Aż się boję za ile będzie następne. Błędów brak, kontrolki żadne nie świecą, moc jak zawsze. Już nawet zacząłem kontrolować olej, ale na razie nie przybyło ani setki. Jedyne co to paliwa zaczął palić więcej, ale tylko z tankowania, bo komputerowa średnia to wzrosła o 0,2l . Pewnie przez moje wypalanie na obrotach ponad 3000 tys. Zapełnienie filtra 16g. Chyba zacznę od wymiany czujnika ciśnienia, bo naj tańsza opcja i 5 min. roboty. Może ktoś coś doradzi jeszcze.
  9. Co ile macie wypalanie, bo mi coś teraz często włącza procedurę. Miałem wcześniej że tak 250 -300 km. Teraz to nawet 100 km jak jazda w mieście i drogi lokalne. Dzisiaj włączyła się procedura ,więc poza miasto i tak ok.3000 tys. obr. 15 min. mu dałem ciekawe czy cos poprawi się. Ostatnie wypalania to robiłem raczej przy obrotach ok. 1500, więc może tym go zawaliłem. Temperatury niższe, jazda delikatniejsza i za każdym razem brakowało ognia aby się dopalił. Jak to nie pomoże to trzeba będzie cos robić, bo już co 100 km to już tego nie zniosę jak się będzie wypalał. Już przesiadka z B7 gdzie wypalał się co 600-700 km. mnie strasznie wnerwia, ale co 100 km to już przegięcie. Ile to paliwa idzie niepotrzebnie i jakie zanieczyszczenie powoduje, ta niby ekologia.
  10. Ja se odpuściłem nie dam tysiaka za coś co mi praktycznie nie potrzebne do szczęścia, ale tyle wołał serwis jak się pytałem.
  11. Mój ma 230 tys. i na lakier nie mogę złego słowa powiedzieć. Bardziej mam zkamykowane lampy plastikowe. No i coś ostatnie ok. 1000 km. dpf zaczął się wypalać co 135 km. Może paliwo jakieś kiepskie, albo wypalam go delikatnie i nie może się dobrze wygrzać po drogach lokalnych.
  12. Ja jeszcze słyszałem że do sklepów i na części zamienne idą wybrakowane, które z jakiegoś powodu nie zakwalifikowały się na pierwszy montaż. Są to oryginalne, ale mają jakąś wadę, która może zbyt szybko się ujawnić i zepsuć opinię dla marki. Jako część zamienna to już może się psuć w najgorszym wypadku wymienia na drugą.
  13. Można wymienić ,albo zamienić, bo przecież są dwa czujniki identyczne. Jeden mierzy za dpfem ,a drugi przed dpfem. W starych był jeden czujnik do pomiaru za i przed . My mamy dwa identyczne z dwoma wejściami, ale tylko jedno jest wykorzystane. Do każdego czujnika dochodzi tylko jeden wężyk, a drugie wejście jest wolne.
  14. Wu dę 40% to najlepiej wypić. A poważnie to wd-40 ma w sobie sporą ilość smaru, więc nie do końca wysusza. Zawsze zostaje delikatna powłoczka tłusta po odparowaniu substancji penetrującej. Jest to środek uniwersalny, bo i penetruje, smaruje, konserwuje. Oczywiście są środki, które maja tylko jedno zadanie i spełniają swoje zadanie lepiej, ale tylko to jedno zadanie. Wd robi wszystko.
  15. Mi też coś stuka z tyłu ale na spowalniaczach szczególnie. Luzów brak, amory trzymają, nic się nie dzieje, więc trzeba się po prostu przyzwyczaić do tego typu zawieszenia i po kłopocie. Nie mam zamiaru szukać jakiejś gumki, lub innej pierdoły co powoduje ten stuk. Ja również się uodporniłem na passatowskie zawieszenie i nawet już nie zgłasniam radia. Chyba że jadę z kimś i nie chcę aby ktoś to usłyszał i mówił mi, albo komuś innemu że w moim pasku coś stuka.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy