Jump to content

ktry

  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About ktry

  • Birthday 01/24/1999

Informacje osobiste

  • Imię
    kris
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kostrzyn

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W dobie Gogle map jak kolega wspomniał to te nasze nawigacje są warte tyle co gadżet na pokaz że mam coś takiego jak ori nawi. Żeby sąsiad nam zazdrościł i nic więcej. Passata mam prawie półtora roku i jeden raz mi dupę uratowała nawigacja to muszę przyznać. Zmieniłem operatora w telefonie i jakimś cudem nie działał mi internet w roamingu. Zorientowałem się że nie mam internetu będąc w centrum Berlina i niestety gogle przestało działać. To był ten jeden raz. A ile razy jechałem polami według tej nawi to nawet nie zliczę, a według gogle po normalnej drodze.
  2. Dla mnie to nawet może być więcej, aby tyko był pełen serwis i nie bite. Ta ostatnia opcja jest naj gorsza, nawet duży przebieg zniosę, przy serwisie terminowym.
  3. Można ,jak szyba pójdzie to trzeba zawsze szukać z rocznika takiego jak była a nie nową ze sklepu. Opony stare można też założyć. Sam kupiłem z 2016 roku w idealnym stanie klasy premium. Tylko nie każdy złodziej zwany sprzedawca, handlarz zwróci uwagę. Jak się przyłoży to naprawdę może być ciężko coś znaleźć i trzeba będzie uwierzyć naiwnie w to co mówi. A nuż to właśnie ten rodzynek po dziadku.
  4. Przebieg bajkowy i mało realny. Sprawdż czy jest na oryginalnych oponach, bo przy takim kierowcy, to na bank powinien mieć z 2015 roku. Minimalne zużyte.To samo tyczy się klocków, musiał dziadzia do kościółka śmigać i po bułeczki świeżutkie dla wnusia do sklepiku osiedlowego. Ja osobiście wolal bym z przebiegiem 160-200 tys. i nie malowany. Nie wiesz co po kilku latach z tym lakierem się stanie, a i sprzedać takiego ciężko. Chyba że kupujesz na 10-15 lat i jak już go będziesz sprzedawał to będzie warty skrzynkę dobrej wódki i ci to już będzie wisieć za ile pójdzie.
  5. Stare się brudziły zaczynając od samego egra który wyglądał po wyciągnięciu jak komin pieca węglowego zwanego kopciuchem. Kolektory ssące w starych potrafily się zapchać od sadzy. Przepustnice nie domykać przez smołę zmieszaną z sadzą i z olejem, zapychać chłodniczki egra i kończyć żywota nawet po 50 tys. km. w jeżdzie miejskiej. Teraz nic tu nie ma prawa się zatkać, bo jest czyściutko. Mimo że część spalin wracają do kolektora przez egr, ale to już jest sam gaz bez sadzy, oleju ITP. Jakiś wpływ egr ma na dpfa ,ale nie jest to jakiś istotny. W starych wyłączają programowo same egry i dpf funkcjonuje bez problemu bez tego ustrojstwa. Ważne aby zrobione było to fachowo przez program ,a nie za pomocą blaszki. Przy krótkich przejazdach dpf będzie wypalał się częściej nawet co 200-300 km.
  6. Dzisiaj miałem okazję widzieć jak wygląda cały egr z chłodniczką spalin z Golfa 7 z 2015 roku z przebiegiem 270 tys. Powiem tak , bardzo prosta konstrukcja w porównaniu do starych rumpli z przed 2015 r. które się sypały na potęgę. Czystość mnie wręcz przeraził w przeciwieństwie do rumpli, to dlatego że spaliny do egra wpadają po oczyszczeniu przez katalizator i dpf. Praktycznie tam wpada to co wychodzi z wydechu. Czysty gaz bez sadzy ITP. W starych wpadał cały syf nie oczyszczony i przepalony . Jeszcze jedna kwestia to wymiana. Nie jest wprawdzie to godzina roboty , ale nie cały dzień jak w rumplach, z odkręcaniem zawieszenia przedniego, sań ITP. Cały taki egr używany można zakupić na Allegro poniżej 100 zł z przesyłka. Myślę że przeróbki w wyłączanie są bez sensu. Tym bardziej blaszki jakieś stosować skoro przepustnica jest zamknięta i wyłączona programowo, to na co ta blaszka. Przepustnica i tak nic nie puści.
  7. Jak nic się nie dzieje poza klepaniem, to daj se na luz. U mnie jak padały to był problem z częstym wypalaniem dpfa. Nie wiem który i ile szwankowało. Wymieniłem 4 i jest ok. Mocy nie tracił, nie szarpał, palił tyle co zawsze, klepały troszkę na nie rozgrzanym do końca silniku i przy małych obrotach po dodaniu gazu. Na nowych klepie dalej, tylko nie każdy to słyszy i każdy ma świra na tym punkcie. Testowałem znajomego Golfa 7 , Passata B8 klienta i Cady z rodziny i tak samo klepią jak mój. Tylko oni tego nie słyszą wcale.
  8. To jest normalne zjawisko. Program jest tak ułożony aby wbijał na luz. Dzięki temu zniwelowali szarpanie autem przy hamowaniu silnikiem i zwalnianiu. Mało kto to zauważa . Jak byś miał i włączył tryb eko to takie zjawisko występuje na każdym biegu nie tylko z 3 na 2 po zdjęciu nogi z gazu.
  9. Jak firma robi tego dużo, to bez problemu możesz robić. Szczególnie jeśli chodzi o VW jest to tak popularna marka że dobry tuner robi program w ciągu kilku minut. A jak firma znana to pewnie przewaliła już tego dziesiątki, jak nie setki. Ja nigdy nie robiłem na hamowni i zawsze po 200-300 tysięcy spokojnie wytrzymują. A robię każde auto już od dobrych ponad dziesięciu lat. Mam na myśli Diesle , bo w temacie benzyn się nie wypowiem ,bo ostatnia benzyna jaką miałem to był Fiat 126p, kupę lat temu.
  10. Przejedziesz się i nic nie trzeba kasować ,jak odłączałeś kostki po odpięciu aku. Dzisiaj rozłączałem bo mi coś wpadło za aku i musiałem wyciągnąć. Zapaliło się ESP, wspomaganie ACC brak, ciśnienie w kołach i nawet czujniki parkowania.
  11. Normalne spalanie, tylko do tych ekstremalnie niskich wartości z kompa to przy dystrybutorze musisz dodać tak 0,4- 0,5 L. Wrzucanie biegów przy takich prędkościach to normalne, ale jest jeden warunek. Auto musi praktycznie się toczyć, lub przyspieszać, ale to bardzoooo delikatnie. Wolniej od autobusu i załadowanego tira. Jak tylko delikatnie mocniej muśniesz gaz to ci zrzuci ponownie na niższe.
  12. Silniki są identyczne w całej grupie VW. Czyli zaczynając od naj gorszych Skoda, Seat, VW, Audi, Porsche. Jak u niego chodził, to i u ciebie będzie. Tylko ten 2014r. to nie wiem czy nie będzie jeszcze stary rzęch, bo teoretycznie od 2014r. już szły nowe i jeszcze stare, więc musisz to sprawdzić nawet wizualnie jak możesz. Wystarczy tylko podnieść maskę i rzucić okiem na kilka drobiazgów typu dpf, głowica, kolektor, a nawet sama pokrywa plastikowa jest inna. Ogólnie box to nic dobrego , ale ludzie jeżdżą na tym i se chwalą. Szczególnie jak komuś zależy na gwarancji.
  13. Ale co się z nią dzieje nie tak?
  14. ktry

    Pompa oleju

    Temat ciekawy, bo jakiś czas temu się zastanawiałem jak to rozwiązali i czy przypadkiem nie trzeba coś zmieniać jak w starych popularnie zwany ołówek, lub imbus napędu pompy olejowej. Tu widać jest pasek, ale jak trwały i jak z odpornością tego paska na olej powiedzmy tak po 8-10 latach?
  15. 1,6 nie posiada tego czegoś jest tylko zwykła chyba nawet plastikowa zaślepka z uszczelką . Gdzieś ten temat już był nawet ze zdjęciem przez kogoś wrzuconym z 1,6. Może to było na forum Superb i mi się pomieszało.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy