Skocz do zawartości

rado82

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rado82

  • Urodziny 15.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Głogów

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM (BLS)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A pamiętasz może czy to był ten czujnik??? Bo warsztacie którym korzystam takiego czujnika nie mają i odsyłają mnie do serwisu. Znalazłem taki oto czujnik tylko nie wiem czy to ten: http://www.czesci.autotrader.pl/produkt/czujnik-cisnienia-spalin,vw,passat-variant-3c5-od-2005-08,1-9-tdi-105km,121-5427-18728-102809-0-183-V10721203.html
  2. ale gdzie kupiłeś ten czujnik???
  3. Witam, dziś Panowie na komputerze wyświetlił mi się błąd: czujnik temp. spalin1 - zwarcie do plusa P0546 Jaki jest koszt tego czujnika i gdzie go można dostać? oraz gdzie on się znajduje?? Pozdrawiam
  4. Byłem u mechanika i wyskoczył błąd - czujnik temp. spalin1 P0546 - zwarcie do plusa. Ile może kosztować taki czujnik i gdzie go można dostać? bo w ASO nie uśmiecha mi się kupować.
  5. Witam, ja mam podobny problem od ok. 1,5 roku tylko na 1 i 2 biegu zaczyna jak by się zawieszać turbina traci moc i nagle mocno szarpie do przodu a z rury wydechowej wylatuje sadza. Mechanik który mi robił koło dwumasowe i usunął DPF (zamontował katalizator + przeprogramował komputer) i niedawno robił mi czyszczenie zaworu EGR, uszczelkę pod głowicą, zawory, wałek, wymieniał pierścienie itp. mówił że mam już wyeksploatowana i spieczoną turbinę + przepustnicę i muszą kupić nową lub oddać ją do regeneracji. Koleś który regenerował turbinę zrobił łożyska, wyprostował łopatki, wyczyścił ją sprawdził i nie powiem sama turbina działa dużo lepiej a samochód ma lepszą moc. Tyle że objawy te całkowicie nie ustały i czasami jak odpalę auto rano zaczyna się robić to samo czyli na zimnym silniku daje pierwszy, drugi bieg czuć że auto idzie do przodu jest chwilka 1-2 sekund zawieszenia i nagłe szarpnięcie i auto idzie do przodu a w lusterku widać sadzę dymu. Czy ten opisany przeze mnie problem ktoś też miał??? czy tylko ja borykam się z tym problemem???
  6. Witam, czy ktoś miał problem z przepustnicą? (klapka gasząca) w swoim Pasacie? U mnie kilka dni temu temu ten element zaczął coś szwankować i auto mi przeszło w tryb awaryjny oraz zerwał się zaczep przy turbinie. Mechanik naprawił ten element ale powiedział że powodem tego stanu rzeczy jest już trochę zużyta przepustnica którą w niedługim czasie będę musiał wymienić oraz w przyszłości turbinę. I tutaj moje pytanie czy orientuje się ktoś gdzie mogę kupić zregenerowaną turbinę i w zamian mogę oddać swoją? Czy gdzieś na necie można kupić nową przepustnicę? Ps: jeżeli podobny temat już istnieje proszę mój temat skasować i posta przenieść. Z góry dziękuje za odp. za ewentualne linki. Pozdrawiam
  7. rado82

    Przepustnica ??

    Witam, mam Passata B6 1,9 TDI i muszę w aucie wymienić przepustnice (klapka gasząca) ktoś się orientuje gdzie na necie mogę taką kupić? link mile widziany, pozdrawiam.
  8. Mam taki sam egzemplarz z 2007 roku o jaki pytasz jedynie jaki problem miałem to wymiana koła dwu-masowego + sprzęgło (koszt z wymianą 1900 zł) po 200.000 km przejechanych ale to każdy model tak ma niezależnie od pojemności i rodzaju silnika. Nigdy też się nie martwiłem jak to było w silnikach 2.0 do któregoś tam rocznika wadliwymi pompowtryskami jakąś wymianą po ASO, pompą oleju i wymontowałem jedynie filtr PDF zamieniając go na katalizator i problem z wypalaniem go co jakiś czas na autostradach też zniknął. Auto śmiga od wymiany dwumasu roku bez żadnej awarii (odpukać) fakt ma mniej KM od 2.0 - 140km czy 170km ale czy ma to aż takie znaczenie? bo uważam że 105km do mułowatych też nie należy a zawsze można go też podkręcić dając czipa. Dlatego jeżeli masz okazję za takie pieniądze i w takim stanie technicznym jak piszesz kupić ten model to kupuj, a przebieg 290 tyś. dla takiego silnika to pikuś.
  9. Strasznie dużo kombinowania auto dwa razy "bite" jeszcze przekładka i tyle roboty, części itp czy to jest w ogóle opłacalne? Bo jeżeli auto idzie na handel, to już współczuje nowemu właścicielowi.
  10. Jak kupowałem swojego paska to po ok. 2 m-c zapchał mi się ten nieszczęsny DPF nie pomogło również wypalenie bo filtr był tak zapchany że nie można było już nic zrobić a jedynie bawić się w regenerację. Jako że autem jeździłem więcej po mieście a raz na tydzień robiłem trasy po ok 50 km mój mechanik zdiagnozował i zaproponował że wymiana na nowy filtr nic nie pomoże bo za jakiś czas przy takiej jeździe znów zapcha mi się filtr. więc zdecydowałem się na manewr usunięcia tego filtra z mojego ropnika i zamontowanie katalizatora od benzyniaka w miejscu filtra i przeprogramowaniem komputera. cały koszt ok 1700 zł Teraz jeżdżę już bez awaryjnie po mieście od ponad roku i żadnych problemów tylko co jakiś czas na 2 biegu muszę mocniej dodać gazu i z rury wydechowej wylatuje wielki bąk czarnej sadzy. :-)
  11. Po jakim czasie muszę wymienić rozrząd w moim pasku? Jeżeli sprowadziłem go z Niemiec jak miał przejechane ok 180 tysięcy i wymieniłem mu rozrząd + pompę wody i po jakim czasie jest zalecana następna wymiana?
  12. Powiem ci szczerze że mi w pewnym momencie napieprzało mi tak że w środku podczas jazdy było też słychać. Po wymontowaniu przez mechanika tego elementu widziałem że od tego stukotu nawet 2 śruby wyleciały z koła dwumasowego i skręconego z nim sprzęgła więc u mnie już końcówka żywotności ale auto miało przejechane na tym kole dwumasowym ponad 210 tysięcy. Czy coś może się zepsuć? wydaje mi się że zawsze się coś może zepsuć np. podczas jazdy jak całkowicie się rozleci to auto Ci stanie i laweta jak jednemu kolesiowi co pisał w tym temacie że miał taką przygodę na autobanie w dojczlandach i ponad tysiąc oiro go to kosztowało.
  13. <br>U mnie objawy zaczęły pojawiać się delikatnie co jakiś czas w okolicach marca-kwietnia bieżącego roku dopiero we wrześniu były bardzo głośne i musiałem w końcu wymienić.<br>Czyli masz jakieś 6 miesięcy na przygotowanie się finansowo :-) Część kup na allegro i nie daj się doić w serwisie bo takie same części dostaniesz a zapłacisz dwa razy drożej.
  14. To dużo dałeś, ja zapłaciłem -dwumasa Sachs + sprzęgło Sachs + łożysko sprzęgła Sachs + smary - 1470 zł (zakup przez allegro nowego kompletu na fakturę+2 lata gwarancji) -montaż 400 zł razem koszt 1870 zł Jak by kto szukał warsztatu który to robi sprawnie i szybko w Zagłębiu Miedziowym ( Głogów-Lubin-Legnica) zapraszam na PW i podam adres. Ja mam ten sam silnik i u mnie na początku były takie same objawy że na zimnym cicho a potem na rozgrzanym tłukło bardzo głośno. Wcześniej czy później będziesz musiał wymieć i polecam nowy komplet a nie regeneracje bo wydasz 800 zł + robocizna (400zł) a potem i tak będzie to samo i kupisz nowy komplet za1400-1500 zł. Pozdro
  15. W B6 1.9 TDI są również silniki z oznaczeniem BXE (02/2006 - 05/2007-05/2008) [ATTACH=CONFIG]67742[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]67743[/ATTACH]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności