Skocz do zawartości

lechu131

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lechu131

  • Urodziny 26.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    lechu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Dziękuje za wszystkie posty. Mam już naprawione auto. Przyczyną szarpania było złe podłączenie węży od paliwa. Węże od zasysania paliwa i od odprowadzenia paliwa byłe zamienione. Dlatego też, gdy auto było zimne i dostawało większą dawkę paliwa było ok. Jest to ewidentny błąd mechanika, który przekładał silnik. Pozdrawiam
  2. Tylko dziwi mnie fakty, że gdy jest zimny to wszystko jest ok, a jak się tylko trochę rozgrzeje to już zaczyna szarpać
  3. Orientujesz się ile kosztuje wgranie softu w serwisie? A co myślisz żeby vcds-sem podnieś dawkę paliwa? Czy może to jest to samo co wgranie softu, bo czytałem że jak zmieniasz dawkę to zmienia się położenie mapy w ECU?
  4. Mechanik mówił, że został stary ECU. Czy to może być problemem. Ale silnik miał być taki sam jak stary czyli BMP 140 KM. Myślisz kolego, że będzie trzeba zakupić lub przeprogramować komputer?
  5. Dodam że gdy auto jest zimne to ten problem nie wyskakuje dopiero gdy temp troche się podniesie już jest odczuwalne szarpanie.
  6. tak napęd pompy olejowej był przyczyna zatarcia silnika. Myśle sobie jeszcze czy koło dwumasowe jest dobrze ustawione, może trzeba przedstawić o jeden ząbek. Co myślisz? Aha słyszałem jeszcze o tym, że trzeba wymienić czujnik N75 i wgrać nowe oprogramowanie. Co myślicie? Przy drugim silniku nie mam tandem pompy
  7. Witam. mam problem z passatem B6 140KM 2.0 TDI rok 2005. Zatarł mi się silnik i zakupiłem nowy. Nowy silnik miał 17 tys. km tylko. Po zamontowaniu go w warsztacie auto podczas przyspieszania zaczyna szarpać. Dodam że pompa paliwa (w zbiorniku) kupiłem nową w salonie 6 miesięcy temu. Tego problemu nie było na starym silniku. Wymieniłem już: -koło dwumasowe sprzęgło docisk tarcza oraz łożysko oporowe -wyczyściłem EGR - Wymieniłem wtryski (włożyłem od tego starego silnika) na vagu pokazuje, że są ok. czyli 00000, zamontowałem je na nowych śrubach. - wymieniłem przekaźnik pompy paliwa dodam, że jak odłączyłem czujnik N75 (czyli turbinę) i auto nie ma mocy to normalne ale w tedy nie szarpało autem. Zaczyna szarpać dopiero jak przyspieszam auto dostaje duży moment obrotowy. Już sam nie wiem co to może być. Myślę sobie czy może trzeba komputer przeprogramować do tego nowego silnika ale oznaczenie silnika jest taki same jak stary silnik BMP. Może pompa paliwa w zbiorniku znów zaczęła się psuć. Turbina wygląda na czystą. CZY MA KTOŚ JAKIŚ POMYSŁ. PROSZĘ O POMOC I ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU
  8. Tak dałem nowe. Myślę czy może to być czujnik położenia wału ale ten drugi który jest przy kole dwumasowym. Co myślicie?
  9. Cze. Koledzy mam problem z passatem B6 2.0 TDI rok 2005. Zatarł mi się silnik i zakupiłem nowy. Nowy silnik miał mieć 17 tys. km tylko. Po zamontowaniu go w warsztacie auto podczas przyspieszania zaczyna szarpać. Dodam że pompa paliwa (w zbiorniku) kupiłem nową w salonie 6 miesięcy temu. Tego problemu nie było na starym silniku. Wymieniłem już: -koło dwumasowe sprzęgło docisk tarcza oraz łożysko oporowe -wyczyściłem EGR - Wymieniłem wtryski (włożyłem od tego starego silnika) na vagu pokazuje, że są ok. czyli 00000. - wymieniłem przekaźnik pompy paliwa dodam, że jak odłączyłem czujnik N75 (czyli turbinę) i auto nie miało mocy to normalne ale w tedy nie szarpało autem. Zaczyna szarpać dopiero jak przyspieszam auto dostaje duży moment obrotowy. Już sam nie wiem co to może być. Myślę sobie czy może trzeba komputer przeprogramować do tego nowego silnika ale oznaczenie silnika jest taki same jak stary silnik BMP. Może pompa paliwa w zbiorniku znów zaczęła się psuć. CZY MA KTOŚ JAKIŚ POMYSŁ. PROSZĘ O POMOC I ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU
  10. Koledzy mam jeszcze jedno pytanie. Czy za pomocą urządzenia Dominator VW Polski KKL + CAN adaptacje można wyczyścić DPF, dodam że to użądzenie czyta mojego passat b6 z 2005 roku. Dominator: http://moto.allegro.pl/dominator-vw-polski-kkl-can-adaptacje-pl-24h-gw-i1293562588.html
  11. Kolego sprawdz siłowniki oraz czy nic nie blokuje zawiasów.
  12. Też tak myślałem bo szukałe tego zbiornicza pod oponą zapasową i nic. Dzięki za post
  13. Wielkie dzięki Andi. Aha kolego znasz może taką strone do audi? Przepraszam że poruszam tą kwastie na forum VW. Proszę o nie kasowanie mojego postu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności