piotrekpepe
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O piotrekpepe
- Urodziny 21.04.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Skierniewice
Samochód
-
Silnik
B6 1.9TDI-PD 105KM
-
Rok produkcji
2005
-
Witam, Jak wyczyścić/usunąć/wydmuchać piasek który powchodził w szczeliny pomiędzy przyciskami a obudową kluczyka? Niestety miałem kluczyk na plaży i wypadł mi z ręki. Teraz jeden z przycisków jest prawie non stop wciśnięty.
-
Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)? B6/B7
piotrekpepe odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Czy taki akumulator: http://allegro.pl/nowy-akumulator-bosch-silver-s5-77-ah-780a-77ah-i1928002059.html będzie dobry do Passat B6 1.9TDI 105km grudzień 2005? -
Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS
piotrekpepe odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Nie wiem czy to do końca dobry wątek, bo dotyczy 2.0TDi ale mam pewien problem z dwumasą w 1.9TDi 105KM. Dwumasę oraz sprzęgło wymieniałem rok temu w ASO Sobkol Nadarzyn przy przebiegu około 125 000km (typowe objawy zakończenia żywotności dwumasy). Obecnie mam przebieg 155 000km i pojawił się nieciekawy objaw. Mianowicie kiedy pojeżdżę dużo autem po mieście, a szczególnie kiedy stanę w korku na mniej więcej godzinę, przy ruszaniu autem na 1 biegu silnik (dwumas? sprzęgło? cała przednia część auta? ) wpada w wibracje od momentu zasprzęglenia do momentu wysprzęglenia. To samo pojawia się kiedy przy małej prędkości zasprzęglam auto na 2 biegu (tzn toczę się powoli i od razu wrzucam drugi bieg bo na 1 już za szybko jadę). Przyznam, że był to pierwszy objaw jaki odczułem przed pierwszym uszkodzeniem dwumasy ale tamtym razem wszystko działo się szybciej (wibracje powiększające się z każdym dniem a potem po paru dniach stukot), a teraz mam już tak od paru tysięcy km i nic więcej się nie dzieje. Może ktoś miał podobną sytuację? P.S. Gdyby ktoś nie zrozumiał o jakie wibracje przy ruszaniu mi chodzi. Siedząc w aucie, odczuwam to tak samo, jakby na asfalcie były poprzeczne wgłębienia o głębokości 5-10cm, rozłożone co jakieś 30-40cm. -
Mam następujący problem z kluczykiem nr 2 (leżał kilka lat w szufladzie): Z pilota można otworzyć/zamknąć auto, ale po włożeniu do stacyjki jest zero reakcji. Oczywiście zmiana baterii nic nie dała.
-
Witam, Auto Passat B6 z 2005 grudzień. Obecne radio RCD300. Mam zamiar kupić RCD510, proszę o informację jak,gdzie i za ile muszę wymienić gateway żeby nie rozładowywało akumulatora.
-
Grupowy CHIP w TUNE-UP Gdansk-WRZESIEN
piotrekpepe odpowiedział traksio → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Proszę mnie dopisać. B6 1.9TDI-PD 105KM -
Miałem ten sam zgrzyt w aucie odkąd pamiętam. Zgłoszone w ASO przy wymianie dwumasu i sprzęgła (120 000km). Przy około 140 000km zgrzyt przy przełączaniu z 1 na 2 bieg pojawił się znowu.
-
Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )
piotrekpepe odpowiedział marcin9962 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Miałem właśnie pytać o to samo, ale myślę, że wiąże się to z jakimś innym modułem włączania/wyłączania. Jeszcze jedno pytanie: Parę lat temu, w stacjach ASO VW prowadzona była akcja zakładania modułu automatycznego włączania świateł mijania wraz z zapłonem za 99zł (czy tylko zmiana ustawienia na inny tryb a ja dałem się nabrać...?). Oczywiście skorzystałem z tej opcji. Czy będę miał teraz jakiś problem podczas instalacji świateł do jazdy dziennej? -
Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )
piotrekpepe odpowiedział marcin9962 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Może i racja bo na ten moment nie mam porównania z tym jak świecą w dzień, ale muszę przyznać, że i tak LED'y świeciły dość mocno jak na noc. Dziękuję za odpowiedź. -
Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )
piotrekpepe odpowiedział marcin9962 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam, Zgodnie z tym co przeczytałem na tym forum, jak i na innych stronach, światła do jazdy dziennej powinny gasnąć po włączeniu świateł mijania. Przyznam szczerze, że czasem wpadały mi w oko na ulicy auta, którym świeciły światła mijania razem z światłami LED do jazdy dziennej (głównie nowe samochody). Wczoraj jednak znalazłem na to 100% potwierdzenie. Sąsiad, obywatel Niemiec, pracujący na kontrakcie w Polsce, przyjechał wczoraj wieczorem nowym Mercedesem klasy C (W204) i tu uwaga, światła LED do jazdy dziennej, które są zamontowane fabrycznie nie gasną po włączeniu świateł mijania!!!! Dodam, że auto jest zarejestrowane w Niemczech. Mercedes kupiony nowy w salonie w Niemczech. Jakieś wytłumaczenie? -
Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny
piotrekpepe odpowiedział sojkis → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
1)silnik: 1.9 TDI 105 KM (2005) 2)rodzaj nadwozia: kombi, trendline 3)spalanie: trasa 6 l/100km - miasto 9-10l/100km 4)awarie: układ kierowniczy (po 100 000km) i w tym samym momencie awaria nawiewu, dwumas+sprzęgło (po 120 000km), turbina x2 (po 70 000km całkowicie zatarta - auto stanęło, po 152 000km auto straciło turbo, pisk z turbiny, mechanik (i ja) po rozebraniu turbiny postawił oczy na jej uszkodzenia = 2 nowe turbiny na 150 000km), po za tym drobne usterki, ogólnie do około 60-70tys km jeździłem tylko na zmianę oleju, klocków, co uważam za duży plus w porównaniu np. do BMW 525D E60 ojca czy Opla Antary (nie nazwę tego auta inaczej niż ZŁOM) brata 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: nie 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: poza usterkami auto jest przyjemne 7)przebieg: 152000km 8)co bym zmienił: moc, auto po 150 000km jest dość głośne, wyraźnie słychać plastiki. -
Ten sam objaw miałem w swoim aucie, (Passat B6 1.9TDI 2005r, przebieg 128600km). Na początku pojawiły się lekkie wibracje przy ruszaniu, po kilku dniach wibracje powiększały się i doszło lekkie stukanie z okolicy skrzyni biegów (po naciśnięciu sprzęgła stukanie nie było slyszalne). Po wizycie w ASO: Kolo dwumasowe do wymiany, razem z kilkoma innymi częściami + nowe sprzęgło (serwis nie gwarantuje żywotności nowego koła ze starym sprzęgłem które i tak jest do wymiany po około 160 000km). Całkowity koszt (robocizna + części) - ponad 6000zł
-
Witam, Jestem zmuszony kupić dywaniki gumowe do mojego B6, niestety stare są w opłakanym stanie. Mam jeden dylemat. Mój B6 Variant jest z grudnia 2005 i facet z allegro powiedział mi, że dywaniki do B6 2006 nie będą pasować i muszę gdzieś poszukać dywaników do modelu 2005. Czy to prawda? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że dywaniki do B6 z 2006r nie pasują do B6 z 2005r. ? Proszę o pomoc
-
Witam, Miałem ten sam problem. Zmiana pompy w tym przypadku jest zbędna. W moim przypadku zapchany był filtr paliwa, mimo to, że auto było zaraz po przeglądzie (razem z wymianą filtra). Komputer w ASO nie wykazywał żadnych błędów. Serwisant zaproponował wymianę pompy na nową, lecz kazałem przy mnie wymienić filtr paliwa (okazało się, że wcale go nie wymieniali, był zapchany). Przy małej ilości paliwa w zbiorniku, ciśnienie nie jest już na tyle duże aby "przepchać" paliwo przez zapchany filtr. U mnie objawiało się to gaśnięciem silnika gdy poziom paliwa schodził poniżej 1/4 (za każdym razem regularnie). Także przy wysokich obrotach silnik dusił się i odmawiał pracy (lecz nie gasł).
-
OPCJA I: Osobiście mam radio pod siedzeniem kierowcy przypięte opaskami zaciskowymi na stałe. Gruszka włożona jest między fotel kierowcy a środkową konsolę. Radio jest tylko delikatnie schowane za przednią krawędź fotela, ponieważ głębiej nie ma miejsca. Nie mam problemu z obsługą, w końcu tylko je włączam i ściszam/podgłaszam. Kabel zasialający jest podłączony do zapalniczki z tyłu na stałe. Kabel od anteny także idzie pod fotelem > pod tylną wycieraczką, po czym wchodzi do bagażnika. Plusem jest brak jakichkolwiek znaków o tym, że radio jest w samochodzie oraz brak jakichkolwiek kabli. Dużą wadą jest to, że w czasie jazdy jest praktycznie brak możliwości spojrzenia na wyświetlacz radia, lecz mi to akurat nie przeszkadza. OPCJA II nad którą się obecnie zastanawiam to przyczepienie radia (także na opaski zaciskowe) do tylnej części schowka po lewej stronie kierownicy. Nie przeszkadzałoby to w otwieraniu schowka (radio opuszczałoby się razem ze schowkiem) ani w wsiadaniu/wysiadaniu z auta. Kabel od anteny także w ogóle nie widoczny (pod wycieraczką, przednim fotelem i dalej do bagażnika). To samo z kablem zasilającym który także byłby podłączony do tylnej zapalniczki. Problemem jest mocowanie gruszki ale myślałem o przyczepianiu jej na rzep do bocznej ścianki która jest przed drzwiami. Co myślicie? OPCJA III: Umieszczenie radia w schowku o którym pisałem powyżej (po lewej stronie od kierownicy). Prowadzi to jednak do wymuszonego zniszczenia go, lecz osobiście myślałem o kupnie drugiego schowku na allegro (cena około 50-100zł). Wewnętrzna część schowka wykonana jest z bardzo miękkiego materiału. Wycięcie kilku elementów, pozwoliłoby na włożenie do środka radia, a nawet do zamykania schowka z radiem w środku (co z gruszką?) W przypadku takiej instalacji radia, aż prosi się aby podłączyć zasilanie bezpośrednio, co pozwoli na włączania/wyłączanie się radia razem z zapłonem. Kabel anteny podobnie poprowadzony jak w OPCJI II. Czytałem post użytkownika beny2108 który wozi radio w tym schowku (Harry II) lecz nie wiem co zrobił z kablami i czy nie przeszkadza to w wsiadaniu/wysiadaniu. Moje radio (ALAN) niestety nie mieści się do tego schowka. Jeżeli zdecyduję się na opcję III to będzie także trzeba pomyśleć o tym, aby schowek nie opuszczał się zbytnio, tylko do kilku cm (tyle, aby było widać tylko radio) ale to chyba także nie problem, można zablokować to zwykłem drutem. Zastanawiam się jak długo będę jeszcze jeździł Passatem, ale jeżeli kupiłbym go teraz i miał nim jeździć przez kolejne kilka lat to na 100% zdecydowałbym się na opcję III (czyli montaż jak w fabryce)