Skocz do zawartości

Dzidek38

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dzidek38

  • Urodziny 05.06.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Płock

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witaj Kolego, Ja miałem taki sam objaw. Przyczyną był przegub wewnętrzny w skrzyni DSG. Pzdr ---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 13:14 ---------- Zapomniałem dodać, przegub prawy, podobno najczęściej pada. Koszt wymiany w ASO - ok.900 zł
  2. Kolego, Miałem ten sam objaw. Wymiana przegubu wewnętrznego w skrzyni (prawa strona). Pzdr
  3. Diagnoza do mojego zgłoszonego owyżej problemu: Do wymiany przegub wewnętrzny prawy Pozdrawiam
  4. Koledzy, Postaram opisać precyzyjnie objawy, proszę o pomoc, czy może być to koło dwumasowe. Zauważalne drgania (rzuca całym samochodem) podcza postoju i podczas jazdy. Warunkiem jest to, że silnik musi być rozgrzany. A podczas jazdy pojawia się to w zakresie prędkości 40-60km/h lub 1,5-2,0 obr/min w zależności od biegu. Dodam, że najbardziej odczuwalne jest to w 3 i 4 przełożeniu (skrzynia DSG). Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
  5. Koledzy, Postaram opisać precyzyjnie objawy, proszę o pomoc, czy może być to koło dwumasowe. Zauważalne drgania (rzuca całym samochodem) podcza postoju i podczas jazdy. Warunkiem jest to, że silnik musi być rozgrzany. A podczas jazdy pojawia się to w zakresie prędkości 40-60km/h lub 1,5-2,0 obr/min w zależności od biegu. Dodam, że najbardziej odczuwalne jest to w 3 i 4 przełożeniu (skrzynia DSG). Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
  6. Kolego, ja miałem podobne objawy podczas hamowania i skrętu w lewo. Po zdemontowaniu kolumny Mc Persona i przesmarowaniu gniazda łożyska oporowego problem zniknął. A dodam, że wcześniej brane były pod uwagę: łożysko, przegub, zaciski hamulcowe. Pozdrawiam
  7. Kolego radyjko RNS 510. A czy nie wystarczy zdjęcie klem?
  8. Na którymś z postów wyczytałem, że problem znikania na MFA menu AUDIO, NAVIGACJA może ustąpić po zdjęciu na chwilę klemy z akumulatora. Co o tym sądzicie?
  9. Może nie do końca sprecyzowałem temat z radiem. Generalnie radio działa, tylko trzeba go włączyć i wyłączyć bezpośrednio. Nie włącza i wyłącza się samoczynnie po uruchomieniu i wyłączeniu zapłonu
  10. Koledzy, u mnie ciekszawsza akcja z MFA i Radiem. Po włożeniu kluczyka nie uruchamia się radio, podobnie jest do wyjęciu kluczyka nie gaśnie. Jednocześnie przestały działa przyciski na kierownicy po lewej stronie. Na wyświetlaczu MFA nie możliwości ustawienia nawigacji (nie pokazuje kierunków świata) oraz Audio. Działa tylko setup oraz parametry jazdy. Pomóżcie, bo nie wiem czy coś wcisnąłem, czy to upał, czy może jakiś chochlik w kompie.
  11. Też jestem w szoku Kolego. Drugi dzień szukania zakończył się wskazaniem na łożysko. Założyli jakieś stare uszkodzone, które tylko szumiało. Po jeździe próbnej okazało się że szumi ale nie stuka. Serwis zaproponował zamówienie nowego łożyska na ich odpowiedzialność, jak będzie ok to rozliczamy się, jak nie to robią zwrot. Pozdrawiam
  12. Pierwszy dzień w serwisie bez efektów. Poduszki silnika i skrzyni ok. Założyli z innego samochodu półosie z przegubami, bez efektu. Zawieszenie ok. Zgrztanie mataliczne podczas hamowania i skrętu w lewo nie ustało. A propos, co może ewentualnie zgrzytać w skrzyni DSG podczas hamowania lub skrętu w lewo. Mam nadzieję, że to nie to, bo gdyby to skrzynia, to zgrzytałoby chyba też w prawo. Pozdrawiam
  13. No cóż, wstawiłem do ASO, niech chłopcy szukają świerszcza Chętnie napiszę o rezultatach Pozdrawiam
  14. Dzisiaj wjechałam na kanał, zdjąłem osłonę i sobie pooglądałem. Dla mnie ogólnie kosmos, bo samochody to nie mój konik. Ale zwróciłem uwagę na półosie: 1) W prawej półosi od strony skrzyni z pod gumy wydostaje się smar. Nie wiem czy nieszczelny jest zacisk, czy może jakiś simering od skrzymi popuszcza olej i wypłukuje go. 2. W pewnym położeniu odczuwalny jest luz na półosiach od strony skrzyni. Nie wiem czy może być aż tak duży, że słychać stukanie metaliczne. 3. Pozostawiłem samochód na pozycji "P" i bujałem go lekko w przód i do tyłu. Z okolic skrzymi na wejściu półosi słychać "chrobotanie". Czy to normalny objaw? Koledzy proszę o opinię i pomoc. Pozdrawiam Dzidek
  15. Kolego Ernest, W moim przypadku to nie jest jednostajny dźwięk przy określonych prędkościach. Powszechnie występuje przy hamowaniu i skręcie w lewo, podczas jazdy na wprost przy nierównościach. Ten dźwięk to metaliczne zgrytanie. W poniedziałek biorę kredyt i jadę do ASO .... TRUDNO Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności