Zielas Zgłoś #741 Napisano 16 Lipca 2014 Witam Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem ale wczoraj w pasku B6 1,9 tdi 2006r przeżyłem spory problem który sam sie rozwiązał jak się później okazało, mianowicie jade jade dojeżdżam do świateł i nagle trach auto zgasło kręce kręce i nic myślę ale numer auto mam miesiąc i kicha normalnie nogi podcięło, akurat stało się to pod salonem Mazdy no to szybko do mechaników czy by nie zobaczyli co jest grane wychodzą kręcą i nic diagnoza pompowtryskiwacze myśle szlak próbuje jeszcze raz nagle zapala i jakby nigdy nic działa, no to podziękowałem i w drogę do kolegi na komputer co jest grane sprawdził nie ma śladu po awarii wszystko ok idealnie żadnych błędów i teraz mam myślenice co to mogło być pompa ??? wspomnę ze 2 tygodnie wcześniej wymieniłem olej i wszystkie filtry raczej to nie to, po tym incydencie auto działa normalnie nic się nie dzieje co mogło być przyczyna faktycznie padają pompowtryski może pompa ??? a może to jakiś parch w paliwie ??? ma ktoś pomysł Może to obcy jak w "Wojnie światów" :lol3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #742 Napisano 16 Lipca 2014 (edytowane) Witam Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem ale wczoraj w pasku B6 1,9 tdi 2006r przeżyłem spory problem który sam sie rozwiązał jak się później okazało, mianowicie jade jade dojeżdżam do świateł i nagle trach auto zgasło kręce kręce i nic myślę ale numer auto mam miesiąc i kicha normalnie nogi podcięło, akurat stało się to pod salonem Mazdy no to szybko do mechaników czy by nie zobaczyli co jest grane wychodzą kręcą i nic diagnoza pompowtryskiwacze myśle szlak próbuje jeszcze raz nagle zapala i jakby nigdy nic działa, no to podziękowałem i w drogę do kolegi na komputer co jest grane sprawdził nie ma śladu po awarii wszystko ok idealnie żadnych błędów i teraz mam myślenice co to mogło być pompa ??? wspomnę ze 2 tygodnie wcześniej wymieniłem olej i wszystkie filtry raczej to nie to, po tym incydencie auto działa normalnie nic się nie dzieje co mogło być przyczyna faktycznie padają pompowtryski może pompa ??? a może to jakiś parch w paliwie ??? ma ktoś pomysł przyczyna Twoich problemów na pewno nie jest pompa oleju, dopóki nie padnie na amen albo nie znajdziesz błędów na kompie to raczej trudno będzie to znaleźć. Edytowane 16 Lipca 2014 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter7_7 Zgłoś #743 Napisano 16 Lipca 2014 nie chcesz pomóc nie musisz, ja nie potrzebuje diagnozy tylko pytam może ktoś miał podobny przypadek ( z twoich wypowiedzi gazety by się nie utrzymały) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #744 Napisano 16 Lipca 2014 nie chcesz pomóc nie musisz, ja nie potrzebuje diagnozy tylko pytam może ktoś miał podobny przypadek ( z twoich wypowiedzi gazety by się nie utrzymały) ten temat nie ma nic wspólnego z twoim problemem 1. nie dotyczy silnika 1.9 2. nie dotyczy pompy paliwa był juz jeden co w temacie o kołach dwumasowych pisał o felgach :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelk454 Zgłoś #745 Napisano 19 Lipca 2014 Czy silnik 2.0 tdi CBAB też ma tą wadliwą pompę olejową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #746 Napisano 19 Lipca 2014 Jest taka mozliwosc, bylo juz mowione o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #747 Napisano 19 Lipca 2014 Na forum Audi czytałem, ze nie sprzedają już wałków 77mm - czy to prawda? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #748 Napisano 19 Lipca 2014 Sprzedają. Cały czas występuje jako część zamienna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ApacheB6 Zgłoś #749 Napisano 21 Lipca 2014 Witam, drodzy forumowicze i mnie dopadł również pech - przkleństwo pompy olejowej. Nie po raz pierwszy, niestety. Dwa lata temu po raz pierwszy. Wymiana zabieraka, turbiny i jeździmy dalej. Zabierak oryginalny za cale 27 zl i turbina po regeneracji. 6 Tygodni temu zapaliła się lampa "ALLADYNA". Standard, wymiana zabieraka i turby. - Panie spokojnie pan pojeździ jeszcze ale trzeba pomyśleć o wymianie wałków. ( serwis 5800zl walki). Zeznał mechanik, khe khe, mechanik... Daw tygodnie temu: - Dobra córciu jedziemy do dziadków. No i **** po 20 km w samochodzie zrobiło się czerwono jak w centrum NORAD podczas ataku atomowego na USA... Późna noc, nie ma wyjścia, powolutku powrót z duszą na ramieniu i małym dzieckiem za plecami. 20 km trwało wieki. Teraz szukamy mechanika, dzwonimy, przeglądamy forum kogo polecają a kogo nie... dzwonie do Piastowa - Tak robimy. - Ile? - 1200. - Dziękuję, będę dzwonił jak nic innego nie znajdę. Wiedziałem już, że regenaracja u Tomka modułu pompy olejowej razem z przesyłką to niecałe 600 zł, czyli 600 za robociznę. Dużo i nie dużo mając jeszcze na myśli ile będzie kosztowała mnie znów turbina. ( pioruny, pioruny, pioruny) W końcu trefiłem na Pana Piotra Kowalczyka z Radości, Wa-wa. Tel 509 146 299. Którego z czystym sumieniem polecam tym którzy będą mieli problemy ze swoimi B6 w temacie pompy. Wyjął moduł, wysłał do Tomka, odebrał, zamontował. Szybko, sprawnie bez problemów. ps. Turbina ocalała !!! Cuda się zdarzają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #750 Napisano 21 Lipca 2014 Rafał jeśli masz kanał lub podnośnik no i trochę kluczy to sam sobie moduł możesz wyjąć i wysłać do Tomka. Montaż też jest prosty. Ja tak zrobiełem. Z tym, że miałem dostęp do podnośnika. Nawiasem mówiąc to usterki zwaliły Ci się na głowę jedna po drugiej. Dobrze, że turbo masz całe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #751 Napisano 21 Lipca 2014 W końcu trefiłem na Pana Piotra Kowalczyka z Radości, Wa-wa. Tel 509 146 299 Poczta pantoflowa już od 2 lat poleca Piotra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ApacheB6 Zgłoś #752 Napisano 21 Lipca 2014 (edytowane) Marek no właśnie z Twojego posta miałem namiar na Piotra z Radości. Ale robiłem u niego w domu w Mrokowie. Samochód padł pod Dęblinem. Maćku niestety nie mam dostępu ani do podnośnika ani kanału. Oddałem do warsztatu bo jeszcze oprócz pompy krążyły nade mną czarne myśli odnośnie turbiny. Edytowane 21 Lipca 2014 przez ApacheB6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #753 Napisano 5 Sierpnia 2014 Chciałbym poznać Wasze opinie o regeneracji pomp olejowych u Tomka, czy warto i czy nie lepiej kupić nową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #754 Napisano 5 Sierpnia 2014 Czy silnik 2.0 tdi CBAB też ma tą wadliwą pompę olejową? Jest taka mozliwosc, bylo juz mowione o tym.Ale też nie znalazł się jeszcze na forum nikt kogo by taki problem dotknął w CR-ce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #755 Napisano 5 Sierpnia 2014 Chciałbym poznać Wasze opinie o regeneracji pomp olejowych u Tomka, czy warto i czy nie lepiej kupić nową Jeszcze passat b6 nie jest zrobiony?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #756 Napisano 5 Sierpnia 2014 Jutro zabieram auto Tak wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #757 Napisano 5 Sierpnia 2014 Podzielisz się jak i co wyszło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #758 Napisano 5 Sierpnia 2014 Chciałem polubownie załatwić sprawę z serwisem ale się niestety nie udało na samym końcu zmienili zdanie, dowiedziałem się też, że nie podłączali paska pod kompa(standardem serwisu jest podłączenie przed i po naprawie). Jutro z biegłym rozbieramy auto i zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #759 Napisano 5 Sierpnia 2014 Ale też nie znalazł się jeszcze na forum nikt kogo by taki problem dotknął w CR-ce Co konkretnie masz na mysli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #760 Napisano 8 Sierpnia 2014 http://www.te.com/catalog/products/en?q=1718200-1 Znaleźliśmy odłamki w misce oleju (jakby wtyczka), wie ktoś co to jest i czy to w ogóle z VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach