Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od około 2 miesięcy użytkuję PASSATA B6 2.0 TDI BMP.

 

Właściwie autem podróżuje mmoja żona. Raz na tydzień (jeszcze za czasów poprzedniego auta z dieslem) biorę auto na półgodzinną przejażdżkę aby dać mu trochę w dupę. Chdzi oczywiście o przedmuchanie dieselka, turbo i DPF.

 

Dzisiaj zapaliła się kontrolka OIL PRESSURE w momencie przyśpieszania an drugim biegu. NATYCHMIAST zjechałem na pobocze właściwie wyrywając kluczyk ze stacyjki i natychmiast zgasiłem silnik.

 

Zaholowałem auto do serwisu i tam na chwilę je zapaliłem, chodzi malina.

Zlecam już wymianę zabieraka i gniazda (Trójmiasto) natomiast chciałbym zapytać czy coś mogło się jeszcze uszkodzić w silniku?

 

- natychmiastowe zgaszenie auta w momencie zapalenia się kontrolki ale... wysokie obroty

- auto na 5-10 sekund odpalone w serwisie

- czy auto w ogóle odpaliłoby gdyby w silniku zrobiła się miazga?

- z czym powinieniem się jeszcze liczyć?

 

Pozdrowienia,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić jaki mam napęd pompy oleju w moim Pasku? VIN: WVWZZZ3CZ6E110103. Z góry dziękuję. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić jaki mam napęd pompy oleju w moim Pasku? VIN: WVWZZZ3CZ6E110103. Z góry dziękuję. :)

 

Może lepiej zadzwoń do ASO i tam się dowiesz. Z nr vin wynika, że masz samochód z '06r więc bardzo możliwe, że napęd pompy za pomocą łańcucha ale możliwe, że właśnie w tym modelu była już zmiana na koła zębate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zabierak-pompy-olejowej-vw-2-0-olowek-03g115281e-i4641681995.html

 

Napisz do gościa z tej aukcji to jest serwis vw i oni ci powiedzą jak dasz im vin jaki masz zabierak .

Z końcówka F ma 77 mm a z E 100mm.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

http://allegro.pl/zabierak-pompy-olejowej-vw-2-0-olowek-03g115281e-i4641681995.html

 

Alpen napisz do gościa z tej aukcji to jest serwis vw i on ci powiedzą jak dasz im vin jaki masz zabierak .

Z końcówka F ma 77 mm a z E 100mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki wielkie, będę telefonował. :) Jeszcze takie pytanko, jeśli mam napęd na łańcuch, to mogę łatwo wymienić ten zabierak? Bo coś mi się wydaje, że napinacz trochę przeszkadza w takiej operacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić jaki mam napęd pompy oleju w moim Pasku? VIN: WVWZZZ3CZ6E110103. Z góry dziękuję. :)

Drogi kolego

auto masz z 2005r.

moduł pompy jest na kołach zębatych-sprawdziłem dla pewności w etosie.

Co do modułu łańcuchowego to zabieraka tak szybko się nie wymieni-przeszkadza napinacz tak jak napisałeś-potrzebą jest zdjęcie modułu aby nie rozpinać rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo. :) tomek 50917414 chciałbym się dowiedzieć na czym polega Twoja regeneracja. Znaczy się nie jak wygląda zregenerowana część, bo to już wiem, tylko jak to jest z wysyłkami itp. Wyjmuję swoją część (co dokładnie), wysyłam i dostaję swoją zregenerowaną, czy inną zregenerowaną? Jak możesz to opisz jak to wygląda, gdyż zastanawiam się nad profilaktyczną regeneracją. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie spieszy Ci się z naprawą swojego wałka to oczywiście będzie naprawiany Twój(jeden dzień roboty.Możesz przesłać cały moduł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jestem po bólu (kilka postów wyżej).

 

Natychmiastowa reakcja czyli wyłączenie silnika uchroni przed wydatkami z wyjątkiem zabieraka i regeneracji gniazda co i tak rozsądny użytkownik naprawi profilaktycznie. Ja miałem nadzieję, że lampa Alladyna mnie ominie.

Silnik jest w stanie jak sprzed awarii a po naprawie u Tomka chodzi (jakby) ... aksamitniej.

 

- NIE ODPALAMY SILNIKA Z NADZIEJĄ, ŻE SIĘ NAPRAWIŁ PO ZAPALENIU SIĘ KONTROLKI

- NATYCHMIAST WYŁĄCZAMY SILNIK CHOĆBY WYRYWAJĄC GO ZE STACYJKI I HEBLE -> HOLOWANIE

 

U mnie podziałało.

 

Znów kocham moje auto :marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, posiadam paska z 2005 roku modelowy b6 z silnikiem 2.0 TDI BMM 29.04.2007r. (Golf V Variant)czy te silniki mają problemy z napędem pompy olejowej ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolgów,

 

Silnikł BMP padł :(

Mam pytanie na jaki silnik wymienić, czy BKD będzie dobrym rozwiązaniem czy wymienić na 1.9.

Będę wdzięczny za odpowiedzi i wszelkie sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolgów,

 

Silnikł BMP padł :(

Mam pytanie na jaki silnik wymienić, czy BKD będzie dobrym rozwiązaniem czy wymienić na 1.9.

Będę wdzięczny za odpowiedzi i wszelkie sugestie.

 

Na BMP tylko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolgów,

 

Silnikł BMP padł :(

Mam pytanie na jaki silnik wymienić, czy BKD będzie dobrym rozwiązaniem czy wymienić na 1.9.

Będę wdzięczny za odpowiedzi i wszelkie sugestie.

 

Przy zmianie na BKD musiał komplet z osprzętem zmieniać bo to szesnastka jest a BMP ośmio zaworowy

 

ja bym albo remontował i od razu wrzucił pompę z 1.9 ( sam jeżdżę na takiej ) albo zrobił z dwóch jeden ( 1,9 + BMP można ) BMP różni bardzo nie wiele z 1.9 wiem bo sprawdzałem

Edytowane przez bartekzks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy problem wałka dotyczy również pomp montowanych w silnikach 110 KM CR ? Z tego co wiem to pompy do 110 są inne niż w wersji 140(170) KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy zmianie na BKD musiał komplet z osprzętem zmieniać bo to szesnastka jest a BMP ośmio zaworowy

 

ja bym albo remontował i od razu wrzucił pompę z 1.9 ( sam jeżdżę na takiej ) albo zrobił z dwóch jeden ( 1,9 + BMP można ) BMP różni bardzo nie wiele z 1.9 wiem bo sprawdzałem

 

 

 

Dziękuje bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy zmianie na BKD musiał komplet z osprzętem zmieniać bo to szesnastka jest a BMP ośmio zaworowy

 

ja bym albo remontował i od razu wrzucił pompę z 1.9 ( sam jeżdżę na takiej ) albo zrobił z dwóch jeden ( 1,9 + BMP można ) BMP różni bardzo nie wiele z 1.9 wiem bo sprawdzałem

 

Czyli kupuję silnik BMP + pompe od 1.9 obojetnie którym model?

 

 

Dziękuje bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

 

Posiadam Passata B6 z napędem łańcuchowym, auto ma już nalatane 310 000 km.

Przymierzam się do wywalenia wadliwego napędu łańcuszkowego i zastąpieniem go napędem na koła zębate.

 

W tym celu zakupiłem już moduł walków wyrównoważających z Audi, rok 2011 (10cm inbus)

dodatkowo w ASO kupiłem nowy imbus oraz zębatkę na wał.

 

Poszukuje mechanika w okolicach Bolesławca woj. dolnośląskie który mógłby się podjąć wymiany.

 

Szanowne grono forumowiczów może znacie taką osobę w mojej okolicy, dodatkowo proszę o informację ile taka usługa może kosztować (robocizna)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dodatkowo proszę o informację ile taka usługa może kosztować (robocizna)

 

Jeśli chodzi o koszt wymiany to waha się w okolicy 300zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności