Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

mysle, ze nie chodzi o wyrobiony walek, bo i tak trzebaby go wymienic, a o to ze i turbo jest padniete i pewnie cos jeszcze ze wzgledu na brak smarowania. Chyba, ze postawili diagnoze ze turbo padlo i nie ma cisnienia bez sprawdzania walka, ale autor napisal ze serwis stwierdzil ze padl element pompy czyli zakladam, ze wiedza, ze walek padl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanik zauważył wyrobione gniazdo zabieraka po jeździe próbnej (uszkodzeniu turbiny). Myślę, że trzeba rozebrać silnik, bo nie wiadomo co się stało (kierownik stwierdził na oko, że silnik jest dobry) . Trzeba wezwać biegłego(PZMOT), bo nie mam zaufania do serwisu i nie wiem czy rzetelnie wykonają pracę i czy nie zrobią tak, że podpiszę papiery i wyjadę autem, które rozleci się za parę kilometrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli zrobisz to w ASO to dostaniesz gwarancję na 24 miesiące. Jak nie zrobisz w ASO tylko u p. Zdzicha to gwarancji nie będzie. Ja bym się nie bał ASO może popełnili błąd ale muszą wziąć odpowiedzialność za naprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeżeli zrobisz to w ASO to dostaniesz gwarancję na 24 miesiące. Jak nie zrobisz w ASO tylko u p. Zdzicha to gwarancji nie będzie. Ja bym się nie bał ASO może popełnili błąd ale muszą wziąć odpowiedzialność za naprawę.

Zrobię to w ASO ale z rzeczoznawcą, wyda opinię będę wiedział na czym stoję i kto zawinił czy kierować sprawę do sądu

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

2 miesiące cieszyłem się paskiem, a tu taka akcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może kogoś to zainteresuje nowa pompa w ASO około 5500zł regeneracja pompy w ASO 1000-1200 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie najlepszym i najtanszym sposobem jest przejscie na pompe z 1.9 ja wlasnie bede robil taki przeszczep u siebie

Edytowane przez bartekzks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wedlug mnie najlepszym i najtanszym sposobem jest przejscie na pompe z 1.9 ja wlasnie bede robil taki przeszczep u siebie

 

Może w BMP tak zrobisz ale w moim BKP tak się nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat o konwersji na 1.9 vs wymiana walka juz wyczerpalismy parenascie stron wczesniej. Pozostawmy dowolnosc wyboru naprawy tego elementu kazdemu zainteresowanemu bez ogolnikowych 'najlepszym rozwiazaniem'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wiadomo, że turbina nie działa? Zapala się kontrolka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli turbo nie działa to :brak mocy ,dymi na czarno ,dymi na niebiesko jesli uszkodzone uszczenliacze i w przepuszcza olej do wydechu ,kontrolka świadczy o braku cisnienia oleju co gdy zdarzy sie przy wysokigh obrotach to turbo mając wysokie obroty (60-100tyś) prawdopodonie sie zatrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dpf'em też to tak wygląda? Jak mechanik mógł nie zauważyć wcześniej, że turbina jest rozsypana przecież to nie maluch, pasek ma 170 km, nie widział dymu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pewnie wystarczy jechac autem bez gazu (ponizej 2000 obr) i turbo sie nie bedzie bardzo rozkrecac. W blokach pomiaowych tez mozna sprawdzic conieco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak przekroczy 2000 obr to dopiero dymi? To był teren niezabudowany, przez 3km jechał 20km/h? Nie chce mi się w to wierzyć, ewidentnie chcą mnie wysterować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowym Auto Świecie jest artykuł o 2.0 TDI , tam tez jest podana strona na której wpisuje się VIN auta i wyskakuje informacja jaką pompe oleju zamontowano w danym aucie - łańcuszek czy też koła zębate... Wrócę do domu to podam Wam tą stronę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W nowym Auto Świecie jest artykuł o 2.0 TDI , tam tez jest podana strona na której wpisuje się VIN auta i wyskakuje informacja jaką pompe oleju zamontowano w danym aucie - łańcuszek czy też koła zębate... Wrócę do domu to podam Wam tą stronę...

 

Można też zadzwonić do ASO i tam też powiedzą bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaką pompe oleju zamontowano w danym aucie - łańcuszek czy też koła zębate

 

Poza tym to tylko połowa sukcesu, o czym pisałem wcześniej. Panowie "świeży" w temacie nie wykopujcie skrawkowych informacji i ich tu nie umieszczajcie, bo wszystko już było napisane w tym tamcie - wystarczy przeczytać. A tą informacją ze strony czy napęd jest łańcuchowy czy na koła zębate możecie wiele szkody narobić komuś, kto przeczyta Wasz post i nie przeczyta wątku wstecz (że to tylko połowa sukcesu jak ma się napęd na zębatki), bo spokojny że nie ma łańcucha nie podejmie się sprawdzenia stanu zabieraka i gniazda w wałku wyrównoważającycm, które to elementy występują w obu napędach - łańcuchowym i na koła zębate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wałek po 214 kkm. Nie wiem czy był wcześniej zmieniany, misa chyba nie była ruszana, więc chyba ori. Gniazdo w wałku też zjechane. Wałek poleciał na regenerację do Tomka.

fb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem ale wczoraj w pasku B6 1,9 tdi 2006r przeżyłem spory problem który sam sie rozwiązał jak się później okazało, mianowicie jade jade dojeżdżam do świateł i nagle trach auto zgasło kręce kręce i nic myślę ale numer auto mam miesiąc i kicha normalnie nogi podcięło, akurat stało się to pod salonem Mazdy no to szybko do mechaników czy by nie zobaczyli co jest grane wychodzą kręcą i nic diagnoza pompowtryskiwacze myśle szlak próbuje jeszcze raz nagle zapala i jakby nigdy nic działa, no to podziękowałem i w drogę do kolegi na komputer co jest grane sprawdził nie ma śladu po awarii wszystko ok idealnie żadnych błędów i teraz mam myślenice co to mogło być pompa ??? wspomnę ze 2 tygodnie wcześniej wymieniłem olej i wszystkie filtry raczej to nie to, po tym incydencie auto działa normalnie nic się nie dzieje co mogło być przyczyna faktycznie padają pompowtryski może pompa ??? a może to jakiś parch w paliwie ??? ma ktoś pomysł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma ktoś pomysł

 

Mam pomysł żebyś zaczął pisać opowieści do babskich gazet. Skoro opisujesz wszystko w takich szczegółach. Niestety jasnowidzów tu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piter7_7 temat jest o pompie oleju do 2.0 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności