Skocz do zawartości

ares43

  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ares43

  • Urodziny 26.10.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    turek

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009
  1. Ano nie udalo , dodam za raz ten dzwięk slychać a raz cisza nie wiadomo tak do końca z czego pochodzi.
  2. U mnie jest to samo a dwumasa była wymieniana raczej nie to. Morze być cos ze sprzęglem kompresora.
  3. Witam umnie to samo Zawór EGR został wyjęty, okazało się że od strony spalin też jest zapchany, został dokładnie wyczyszczony, zebatki sprawdzone - działają bez zarzutu żadnych śladów zuzycia . Co sie moglo uszkodzć ,silnik el. w egr otwiera zawór, spręzyna go zamyka jesli silnik ster. napotkał opór ( od strony spalin cały jest zapchany) to mógl sie uszkodzić silnik sterujący lub bezpiecznik, jesli gdzieś jest ukryty bo u mnie wszystkie bezpieczniki dobre, jest jeszcze w środku jakiś czujnik który liczy obrotu osi ster.zaworem coś jak hallotron z niego wychodzą 3 piny, pozostałe dwa piny ida bezpośrednio do silnika , ten czujnik tez sie mógł uszkodzić. Kabelek jakiś mógł się przerwać. zamówiłem używany egr niby sprawny spróbuje pokombinować.
  4. Uszczelka dorobiona we własnym zakresie

    Nie moze byc to zwykla guma ale olejoodporna lub inny materiał na uszczelki,nie wiem gdzie kupic moze jakies warsztaty to mają . Kiedyś w pracy wycinaliśmy uszczelki z klingierytu ale nie wiem czy do tego nie będzie za twardy
  5. Jesli raz jest dobrze a raz żle to moze cos ma słaby zestyk, mozliwe ze nawet w gniezdzie kompa lub nadzarty (uszkodzony) jest jakis kabel. Na zdrowy rozsądek jak cos sie ze psuje to samo sie nie naprawi( raz klekocze raz naprawia sie czyli nie klekocze ) Na moim przykładzie jak podoginałem styki w złaczach lamp przednich to brak komunikatu o uszkodzeniu lamp. Oczywiscie to tylko moje domysły PZDR PS.klekot(twarda głosna praca) moze byc objawem zapowietrzania czyli gdzies pompa paliwa moze zaciagac powietrze.
  6. Jeśli zimno to wilgoc więc morze słaby styk w jakimś łączu-ale gdzie? oczywisście to tylko hipoteza ,
  7. w zeszłym roku chyba w grudniu czytałem artykuł na Wirtualnej Polsce ze unia zmieni(zwiekszy) normy emisij spalin o połowe i badanie na emisje ma byc robione w cyklu miejskim (czy jakos tak).Czyli wynika ze wyszli (komuś) naprzeciw więc zmiana oprogramowania mogła by (teoretycznie) pomóc.
  8. Towar od Marcina (elemenateur ) bardzo dobrej jakosci a przesyłka rzeczywiscie ekspresowa,żeby lekarstwa tak szybko dochodziły to nie jedno życie można by uratować .Pozdrawiam .
  9. ile taki olej 8100 X-clean+ 5W30 5L oraz filtr oleju(silnik CBDC) +przesyłka również pobraniowa
  10. U mnie jak pojawił się błąd przy wyjeżdzie z garażu to poprawiłem styki w kostkach przy lampach i do dziś spokój .Cięzko je podobinać, cienki twardy srubokręt lub igła ,ja lekko zmasakrowałem przy tym gniazda ale efekt jest.
  11. Ksenony świecą za nisko

    Śruba 3-regulacja doświetlania zakrętów śruba 1-przestała działać to wylamał sie ząb w przekladni na lampie z góry(dwa plastikowe trybiki) w oslonie przykręcone srubą, pod oslone dostaie sie piasek i blokuje przy regulaciJ albo wylamuie sie ząb ja żąb ułamany wypiłowałem i wleiłem zrobiony z blaszki
  12. Zestawienie montażowe - pompa oleju / miska olejowa, kod literowy silnika CBDA, CBDC, CBDB, CJAA Zestawienie montażowe.docx
  13. W pedale sprzęgla jest pompa sprzęglowa a w niej 3-y (morze slabo łączy złącze)czujniki 1-en steruje tym hamulcem .By to dzialało sprżęglo trzeba wcisąć w podloge
  14. Wskażnik temperatury płynu nie działa

    Zacząłem ten temat więc trzeba go zakończyć morze sie komuś przyda ,byłem u diagnosty-test wskażników nie za bardzo chyba wyszedł bo wychyliły sie tylko wskazówki od prędkościomierza i poziomu paliwa ale prędkościomierz mi dzialał więc winkało ze fizycznie uszkodzony wskażnik temperatury. W domu rozbiórka zegarów obudowa silniczka wskaznika temp. jest rozbieralna 4-ry zaczepy i dwa kołki plastikowe które trzeba spilwać i schodzi .Chłopak od diagnostyki mówił ze mógł wypaśc slimak po rozebraniu na oko wszystko dobrze brak oznak zurzycia ,biały nalot na osce ślimaka po przeczyszczeniu spr zwojów czy nie spalone złozyłem i do samochodu nagrzanie silnika i **** nie działa rozbiórka ponowna posprawdałem co mogłem czy nie ma zimnych lutów itp. przed złorzeniem posmarowałem końce ośki smarem, po zmontowaniu o dziwo wskaznik działa. Ciekawe czy przy grzebaniu złaczył się zimny lut czy przesmarowanie pomogło czas pokarze na razie chodzi oprucz zauważalnych wachań ok 1-2mm wskazówek prędkościomierza i obrotomierza zwykle przy obrotach 1450 ale i to było wczsśniej to tyle
×