Skocz do zawartości

atom421

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O atom421

  • Urodziny 13.04.1964

Informacje osobiste

  • Imię
    tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    krasnystaw

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rozrusznik ? No faktycznie podczas holowania mogłem go trochę ruszyć w inne położenie i dlatego rano zapalił bez problemu. Dzięki za sugestie, miałem profilaktycznie odpompować paliwo ze zbiornika. Sprawdzę na początek styki na przewodzie do rozrusznika i poczekam co się wydarzy.
  2. Witam! Proszę o pomoc w ukierunkowaniu poszukiwań usterki. Auto jak w opisie. Zatankowałem paliwem verva, przyjechałem do domu i po zatrzymaniu zauważyłem podwyższone obroty silnika (wypalanie DPF), pojechałem więc obwodnicą do sklepu, zatrzymałem się obroty się zmniejszyły to wyłączyłem silnik. Po powrocie ze sklepu po ok. 15 minut nie mogłem odpalić auta. Rozrusznik zakręcił 1-2 razy i się zatrzymywał. Żadnych błędów na wyświetlaczu i po podpięciu do komputera. Odholowałem auto do mechanika ale z powodu późnej pory obiecał zajrzeć rano. Rano otrzymuję od niego telefon - wsiadł, odpalił, przejechał się, żadnych błędów na wyświetlaczu i po podpięciu do komputera. Moje przypuszczenia po lekturze forum: zanieczyszczone paliwo (benzyna to nie była paragon sprawdzałem trzy razy), styki kostki wtryskiwaczy (padał deszcz i mogłem przejechać po kałuży). Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?
  3. Witam kolegów, nie chciałbym zakładać nowego tematu a mam pytanie dotyczące synchronizacji rozrządu. Wymieniałem niedawno rozrząd u mechanika, wydaje mi się, że po wymianie silnik niezbyt równo pracuje tj. trochę gorzej niż przed wymianą. Po szybkiej i dość pobieżnej lekturze forum podłączyłem dzisiaj zakupiony VSCAN VAG. Czy ktoś mógłby potwierdzić, że wartość z załączonego zdjęcia 4.03 Deg BTDC dotyczy synchronizacji rozrządu (która powinna zawierać się od -3 do +3). Potrzebuję tej wiedzy żeby wrócić do mechanika i umówić się na ew. poprawki a mam do niego kilkadziesiąt kilometrów. Pytanie nieaktualne, porównałem ze wskazaniami VCDS dostępnymi na forum, wartość ta jest w normie i nie dotyczy synchronizacji rozrządu, będę szukał dalej. Jeżeli mój post jest umieszczony w niewłaściwym miejscu - prośba do Admina o przeniesienie lub usunięcie.
  4. Zbyszku - dzięki za szybką odpowiedź, rzeczywiście chyba przyda się uszczelnienie całej pompy tylko gdzie i za ile, bo jak widać w postach powyżej rozbieżność cenowa jest duża. Ponawiam pytanie o specjalistę od pomp w moim regionie. Pozdrawiam.
  5. Witam wszystkich, pozwólcie że przyłączę się do tematu cieknącej pompy. Dzisiaj zauważyłem wyciek paliwa spod pompy wtryskowej (Passat 94r, tdi 90 KM 1Z). Paliwo kapie dużymi kroplami podczas pracy silnika. Umieszczam zapożyczone zdjęcie w celu wskazania miejsca wycieku. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5be3295115f63b0b.html W związku z tym mam trzy pytania: 1. Czy wyciek może być spowodowany uszkodzeniem jakiejś uszczelki pod tą jasną kostką? 2. Czy ewentualne odkręcenie tej kostki nie będzie wiązało się z regulacją pompy? 3. Czy może od razu szukać dobrego pompiarza(jeśli tak to może jakieś namiary w okolicach Krasnystaw-Zamość woj. lubelskie). Pozdrawiam. ---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:20 ----------
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności