Skocz do zawartości

Noizer

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

276 wyświetleń profilu
  1. Podczas jak uruchamiam samochod i chodzi na biegu jalowym (w miejscu) bez ruszania po odpaleniu błąd sie nie pokazuje nawet jak silnik osiągnie temp.90st. Wystarczy że ruszę kawałek i wyskakuje błąd.
  2. Dzisiaj zaślepie zobaczę co będzie. Pytanie takie mam, Waszym zdaniem możliwe zeby blok miał jakieś pęknięcie? Rozmawiałem z mechanikiem przerobil duzo aut z grupy vag mowil ze jeszcze nie miał sytuacji ze blok żeliwny był pęknięty. Mógłby mieć w tym przypadku "premiere" ? ? Ogólnie na chwile obecna leci z rury biały dym nie podchodzi pod zapach chłodniczego płynu raczej takie spaliny, wczoraj odpaliłem i mi zgasl, potem przy odpalaniu miał bardzi mały problem tzn. jakby "przerwe" w rozruszaniu ale odpalił , chwilę włączył się chyba w tryb awaryjny bo obroty wskoczyly na jalowym na lekko ponad 1k. Najprawdopodobniej blok pęknięty? Chlodnica spalin ? Wtryski?
  3. Witam, ponownie. Troche sie rozpisze, ale mam nadzieję że tutaj uzyskam poradę i pomoc. Posiadam Passata CC 2008r. 2.0Tdi CR 140km(wydaje mi się że ma więcej,może był chips, nie wiem). Do sedna. Od ok. roku "męcze" sie z mechanika, za każdym razem z nadzieją że w końcu wyeliminuje usterke bo szkoda mi sprzedawać auta ale co raz częściej o tym myślę. Początki objawów dymienie na biało, po czasie ubywanie płynu chłodniczego, oddałem do Mirka, który nie splanowal głowicy, założył nową uszczelkę i jakieś pareset km mialem spokój. Wymienił tez chlodniczke egr (niby peknieta). Znowu oddałem tym razem do "normalnego" mechanika bo oprócz w/w objawów pojawił się ubytek płynu, olej w nim (duzo oleju) dymienie na biało raz na jakiś czas, siadl termostat, płyn do sprawdzania szczelności sie zabarwial. Mechanik oddał głowicę to zakładu w "Polske" który się tym specjalizuje. Na bieżąco mialem kontakt z firmą (sprawdziłem opinie w Google, bardzo dobre) objaw skrzywiona glowica w dwóch miejscach, możliwość naprawienia splanowania itp. więc zrobiłem koszt 1700zl planowanie, regeneracja itp. nowa uszczelka, sprawdzenie wtryskow na zimnym i lekko rozgrzanym silniku sprawne. Wszystko wymienione, łącznie z nowym zbiornikiem, płyn wyplukany z 5x. 3 tygodnie spokój, płyn czysciutki, ale ubywal dalej, tym razem zostawial plamę na podlozu sprawdziłem okazało się że kable spuchly i rozczelnilo je na "kolankach" (wczesniej pewnie od oleju,który krążył razem z płynem). Wymilem przewody w tym jeden od EGR bo aż go rozerwalo i dzien było wszystko ok. Wczoraj po 3 godzinnej przerwie w jeździe odpalam patrzę w lusterko chmura dymu białego jakby para wodna, zasiłek silnik włączyłem już bez dymu, sprawdzam płyn ubylo. Dzisiaj rano w zbiorniku płynu na samym dnia zbiornika zostało i mam wrażenie że pare kropel oleju jest znowu (moze jeszcze do końca nie przeplukany). Doradcie mi PROSZE co to może być bo już mnie trafia szlag z tym samochodem. Tak jak mówię 3tyg. spokój możliwe że blok pęknięty? Wtedy chyba by non stop byłoby coś nie tak, mimo naprawy w/w elementów.
  4. Siema, Po wymianie akumulatora przestało mi się włączać radio tzn.wyswietlal sie komunikat welcome to volksvagen i za chwilę się wylaczylo. Znalazłem na chomikuj jakis Soft, wgralem i poza nawigacją (ktora wlasciwie mało mnie interesuje) działa wszystko oprócz dysku HDD. W passacie cc z 2008r. Mam w radiu dysk pojemności 18GB i kiedy wchodzę w media nie podswietla się w ogóle opcja HDD, tylko CD i AUX. Możecie doradzić albo podesłać linka do dobrego softu, po którym dysk odzyje? Z góry dzięki za pomocne odpowiedzi
  5. przeplukalem plyn chlodniczy i dalej zbiera sie olej w niej i ubywa w silniku, czyli to objawy znowu uszczelki ? a moze szczelnosc glowicy zostala zle sprawdzona i to sa jakies uszkodzenia spowodwane mikropeknieciami .. juz nie wiem sam rece opadaja
  6. Witam, mam pewien problem. Jakieś 2 tyś km temu (ok. sierpnia) mialem problem z passatem cc 2.0TDI CR 140KM. Raz na jakis czas dymił na biało, przyczyną była lekko odklejona uszczelka oraz peknieta chlodniczka egr. Obie częsci zostały wymienione, zrobiłem test z tym płynem i po wymienie wszystko było cacy. Wczoraj pojawił sie ponownie błąd plynu chłodniczego ale odpalilem auto ponownie i zniknal. Sprawdziłem płyn chłodniczy i zauważyłem w nim czarne kropki (prawdopodobnie olej) i pytanie czy to są resztki pozostałe z wymiany uszczelki ? czy problem lezy gdzieś indziej ? dodam że od czasu wymiany uszczelki i chłodniczki nic nie kopci, moc taka sama wszystko jest ok. Aha został wymieniony też oring bo ciekl olej. Z góry dzieki za odpowiedzi.
  7. 200km dzisiaj zrobione i zero kopcenia. Przy problemach z glowica uszczelka nie powinien dymic non stop ?
  8. Czyli do wymiany glowica czy uszczelka ? Dodam ze od rana zrobilem 50km i nic nie dymi .. dziwne bo chyha caly czas by dymil ?
  9. Ale wtedy chyba by kopcil non stop i na niebiesko ? A nie raz kopci raz nie na bialo
  10. Czesc. Od jakis 9 mcy jestem posiadaczem Passata CC 2008r. 2.0tdi 140km z dpf w manualnej skrzyni. Do tej pory nie mialem zadnych objawow niepokojących. No i wlasnie chyba takie sie zaczely tylko nie wiem co "naprawic" zeby problem usunac. Do sedna od kilkunastu dni kopci na bialo i to dosyc mocno. Wydaje mi sie ze jak sie rozgrzeje silnik to przestaje. A bywa tak ze nawet na zimnym silniku nie pusci nawet dymka nawet jak przydusze mocniej gaz. To jeden problem a drugi taki ze zaczal mi pobierac dosyc szybko plyn chlodniczy tj. Jakies 1.5l na miesiac. Cisnienie w zbiorniku trzyma. Wtryskiwacze przy zakupie sprawdzalem i byly w stanie idealnym ale to bylo 9mcy temu. Jaka jest przyczyna kopcenia na bialo (tak jak napisalem raz kopci a innego dnia nie puści nawet dymka) i szybkie zuzywanie plynu chłodniczego (nie zauważyłem plam na podłożu) Panowie prosze o pomoc bo pytam po mechanikach i rozne wersje od wtryskiwaczy po uszczelke pod glowica na dpf konczac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności