Michał2008 Zgłoś #681 Napisano 7 Czerwca 2014 owszem jest problem z dwiema śrubami m6 ,bo są lekko pod kątem ,schowane między skrzynią a silnikiem ,ale idzie je odkręcić tylko trzeba trochę dobrych chęci Wystarczy użyć klucza imbusowego kulowego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s1bart1 Zgłoś #682 Napisano 7 Czerwca 2014 Wystarczy użyć klucza imbusowego kulowego... Też prawda - - - - - aktualizacja - - - - - A tak z ciekawości (znowu) ,poprzednim razem ,kiedy wymieniałem "imbusik",miskę składałem na Reinzosil,wytrzymał super ,żadnych wycieków.Teraz ,pod namową kolegi będę składał miskę na Elring Dirko,czy ktoś z was używał już tego "silikonu"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwe Zgłoś #683 Napisano 7 Czerwca 2014 Tak sie zastanawiam, czy nie zrezygnowac ze wspomnianego warsztatu, tylko wziac sie za to ze znajomym, ktory jest rozgarnietym mechanikiem, tyle, ze tego jeszcze nie robil. Czy z doswiadczenia mozecie powiedziec, czy to ma szanse powodzenia? Czy trzeba na cos uwazac podczas wymiany walka i zabieraka? Czy ciezko jest ustawic pozniej pompe tak zeby nie bylo wibracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #684 Napisano 8 Czerwca 2014 Dacie radę, ustawcie tylko wałek (wałki) dokładnie tak jak je wyjmiecie. Nie odkręcajcie koła pośredniego (nie trzeba go odkręcać, ale piszę to na wypadek gdyby przyszło Wam to do głowy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas Zgłoś #685 Napisano 8 Czerwca 2014 Też prawda - - - - - aktualizacja - - - - - A tak z ciekawości (znowu) ,poprzednim razem ,kiedy wymieniałem "imbusik",miskę składałem na Reinzosil,wytrzymał super ,żadnych wycieków.Teraz ,pod namową kolegi będę składał miskę na Elring Dirko,czy ktoś z was używał już tego "silikonu"? Kolego śmiało możesz składać na dirko ja używam go cały czas i sprawuję się świetnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #686 Napisano 8 Czerwca 2014 Co do dostępności śrub miski - W dwumasie jest wypust który ułatwia odkręcenie dwóch śrub miski olejowej, tych od strony skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s1bart1 Zgłoś #687 Napisano 8 Czerwca 2014 Kolego śmiało możesz składać na dirko ja używam go cały czas i sprawuję się świetnie. Dzięki wielkie za info, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #688 Napisano 9 Czerwca 2014 A tak z ciekawości (znowu) ,poprzednim razem ,kiedy wymieniałem "imbusik",miskę składałem na Reinzosil,wytrzymał super ,żadnych wycieków.Teraz ,pod namową kolegi będę składał miskę na Elring Dirko,czy ktoś z was używał już tego "silikonu"? mój też po wymianie lata na dirko i wszystko ok, także śmiało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s1bart1 Zgłoś #689 Napisano 9 Czerwca 2014 A ja mam takie pytanie: ile najechaliście na regenerowanych wałkach z firm TMA Service lub Futurum (Rumia) ??? Szkoda że tylko jedna osoba napisała ile nalatała już na regenerowanym wałku , nikt inny nie regenerował czy co ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #690 Napisano 9 Czerwca 2014 Wczesniej (3 lata temu) chlopaki pisali ze mieli kolo 60 tys., a ile jest teraz? Ja mam ten zabierak o wiekszej srednicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #691 Napisano 10 Czerwca 2014 też mam ten większy zabierak i nalatałem dopiero 42kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #692 Napisano 10 Czerwca 2014 Ten dłuższy i szerszy, bo kiedyś były wałki regenerowane pod zabierak 10cm zamiast 7cm, teraz (a przynajmniej w 2012) były też 10cm + większa średnica w części "wałkowej". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgg Zgłoś #693 Napisano 10 Czerwca 2014 kupiłem druga pompę oleju z zębatkami i czy muszę regulować jakieś zębatki czy tylko ustawić 1 tłok w górę i mogę przykręcić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swierzak Zgłoś #694 Napisano 10 Czerwca 2014 witam wszystkich , posiadam passata B5 z silnikiem AVB wiem ze watek dotyczy B6 ale niestety w wyszukiwarce nic nie znalazlem na temat B5 i pompy oleju w tych silnikach , auto ma przebieg 230000 km i zastanawia mnie jak to jest z ta pompa po takim przebiegu ? czy jest ona rownie wadliwa jak w B6 ? narazie nic sie nie dzieje ale robie spore trasy i potrzebuje auta na codzien wiec nie chce niespodzianek , olej oczywiscie wymieniany co 10000 plus filter ..wszelkie info mile widziane i mam nadzieje ze admin jakos to przezuci w odpowiednie miejsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #695 Napisano 10 Czerwca 2014 witam wszystkich , posiadam passata B5 z silnikiem AVB wiem ze watek dotyczy B6 ale niestety w wyszukiwarce nic nie znalazlem na temat B5 i pompy oleju w tych silnikach , auto ma przebieg 230000 km i zastanawia mnie jak to jest z ta pompa po takim przebiegu ? czy jest ona rownie wadliwa jak w B6 ? narazie nic sie nie dzieje ale robie spore trasy i potrzebuje auta na codzien wiec nie chce niespodzianek , olej oczywiscie wymieniany co 10000 plus filter ..wszelkie info mile widziane i mam nadzieje ze admin jakos to przezuci w odpowiednie miejsce Nie myśl o pompie oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #696 Napisano 10 Czerwca 2014 Co dokladnie kupiles? W B6 nie ma czegos takiego jak pompa oleju z zebatkami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #697 Napisano 10 Czerwca 2014 auto ma przebieg 230000 km i zastanawia mnie jak to jest z ta pompa po takim przebiegu ? To musisz je delikatnie traktować, bo silnik masz jeszcze nie dotarty A tak serio, to niczego się nie bój Ja dzisiaj dowiedziałem się, że u jednego z naszych forumowych kolegów, w Passacie z silnikiem CBBB (listopad 2008) pompa padła w trakcie jazdy przy przebiegu 170 tysięcy Auto kupione w polskim salonie. U mnie aktualnie przebieg 180, więc niestety przyjdzie mi się wziąć za to dziadostwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #698 Napisano 11 Czerwca 2014 Nie demonizujmy, to jest 30 minut pracy dla ogarnietego mechanika + 2 godz. schniecia silikonu, a opcja samego zabieraka trwa jeszcze krocej. Jedynie co, to koszt walka i usluga, bo olej to najlepiej to robic przy terminie wymiany oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #699 Napisano 11 Czerwca 2014 Nie rozumiem, przecież nowe rozwiązania VW stosowane w autach oznaczane są w ETCE nie datą produkcji, a numerem nadwozia - do >>>xx111111 i od xx111112>>> sprawdź sobie, albo jak już kiedyś pisałem zadzwoń do ASO i podaj VIN i Ci sprawdzą, a nie płaczesz już któryś raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #700 Napisano 12 Czerwca 2014 Dziś dzwoniłem do serwisu. Chciałem zamówić nowy zabierak. Pan z serwisu zaproponował mi swap pompy na tą od 1.9, twierdząc, że te od 2.0 to niewypał. Zabawna sytuacja. Z tego co czytam w tym wątku, wynika, że jest szansa - jakaś - że wystarczy wymienić zabierak i jeszcze parę tysięcy auto pojeździ? Jakie macie doświadczenia z regeneracją wałkow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach