Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

owszem jest problem z dwiema śrubami m6 ,bo są lekko pod kątem ,schowane między skrzynią a silnikiem ,ale idzie je odkręcić tylko trzeba trochę dobrych chęci

 

Wystarczy użyć klucza imbusowego kulowego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy użyć klucza imbusowego kulowego...

 

Też prawda ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A tak z ciekawości (znowu) ,poprzednim razem ,kiedy wymieniałem "imbusik",miskę składałem na Reinzosil,wytrzymał super ,żadnych wycieków.Teraz ,pod namową kolegi będę składał miskę na Elring Dirko,czy ktoś z was używał już tego "silikonu"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sie zastanawiam, czy nie zrezygnowac ze wspomnianego warsztatu, tylko wziac sie za to ze znajomym, ktory jest rozgarnietym mechanikiem, tyle, ze tego jeszcze nie robil. Czy z doswiadczenia mozecie powiedziec, czy to ma szanse powodzenia? Czy trzeba na cos uwazac podczas wymiany walka i zabieraka? Czy ciezko jest ustawic pozniej pompe tak zeby nie bylo wibracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dacie radę, ustawcie tylko wałek (wałki) dokładnie tak jak je wyjmiecie. Nie odkręcajcie koła pośredniego (nie trzeba go odkręcać, ale piszę to na wypadek gdyby przyszło Wam to do głowy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też prawda ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A tak z ciekawości (znowu) ,poprzednim razem ,kiedy wymieniałem "imbusik",miskę składałem na Reinzosil,wytrzymał super ,żadnych wycieków.Teraz ,pod namową kolegi będę składał miskę na Elring Dirko,czy ktoś z was używał już tego "silikonu"?

 

Kolego śmiało możesz składać na dirko ja używam go cały czas i sprawuję się świetnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do dostępności śrub miski - W dwumasie jest wypust który ułatwia odkręcenie dwóch śrub miski olejowej, tych od strony skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego śmiało możesz składać na dirko ja używam go cały czas i sprawuję się świetnie.

 

Dzięki wielkie za info, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tak z ciekawości (znowu) ,poprzednim razem ,kiedy wymieniałem "imbusik",miskę składałem na Reinzosil,wytrzymał super ,żadnych wycieków.Teraz ,pod namową kolegi będę składał miskę na Elring Dirko,czy ktoś z was używał już tego "silikonu"?

mój też po wymianie lata na dirko i wszystko ok, także śmiało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam takie pytanie: ile najechaliście na regenerowanych wałkach z firm TMA Service lub Futurum (Rumia) ???

 

Szkoda że tylko jedna osoba napisała ile nalatała już na regenerowanym wałku , nikt inny nie regenerował czy co ?? :luka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej (3 lata temu) chlopaki pisali ze mieli kolo 60 tys., a ile jest teraz? Ja mam ten zabierak o wiekszej srednicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam ten większy zabierak i nalatałem dopiero 42kkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten dłuższy i szerszy, bo kiedyś były wałki regenerowane pod zabierak 10cm zamiast 7cm, teraz (a przynajmniej w 2012) były też 10cm + większa średnica w części "wałkowej".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem druga pompę oleju z zębatkami i czy muszę regulować jakieś zębatki czy tylko ustawić 1 tłok w górę i mogę przykręcić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich , posiadam passata B5 z silnikiem AVB wiem ze watek dotyczy B6 ale niestety w wyszukiwarce nic nie znalazlem na temat B5 i pompy oleju w tych silnikach , auto ma przebieg 230000 km i zastanawia mnie jak to jest z ta pompa po takim przebiegu ? czy jest ona rownie wadliwa jak w B6 ? narazie nic sie nie dzieje ale robie spore trasy i potrzebuje auta na codzien wiec nie chce niespodzianek , olej oczywiscie wymieniany co 10000 plus filter ..wszelkie info mile widziane i mam nadzieje ze admin jakos to przezuci w odpowiednie miejsce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich , posiadam passata B5 z silnikiem AVB wiem ze watek dotyczy B6 ale niestety w wyszukiwarce nic nie znalazlem na temat B5 i pompy oleju w tych silnikach , auto ma przebieg 230000 km i zastanawia mnie jak to jest z ta pompa po takim przebiegu ? czy jest ona rownie wadliwa jak w B6 ? narazie nic sie nie dzieje ale robie spore trasy i potrzebuje auta na codzien wiec nie chce niespodzianek , olej oczywiscie wymieniany co 10000 plus filter ..wszelkie info mile widziane i mam nadzieje ze admin jakos to przezuci w odpowiednie miejsce ;)

Nie myśl o pompie oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co dokladnie kupiles? W B6 nie ma czegos takiego jak pompa oleju z zebatkami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
auto ma przebieg 230000 km i zastanawia mnie jak to jest z ta pompa po takim przebiegu ?

To musisz je delikatnie traktować, bo silnik masz jeszcze nie dotarty :P

A tak serio, to niczego się nie bój ;)

Ja dzisiaj dowiedziałem się, że u jednego z naszych forumowych kolegów, w Passacie z silnikiem CBBB (listopad 2008) pompa padła w trakcie jazdy przy przebiegu 170 tysięcy :(

Auto kupione w polskim salonie. U mnie aktualnie przebieg 180, więc niestety przyjdzie mi się wziąć za to dziadostwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie demonizujmy, to jest 30 minut pracy dla ogarnietego mechanika + 2 godz. schniecia silikonu, a opcja samego zabieraka trwa jeszcze krocej. Jedynie co, to koszt walka i usluga, bo olej to najlepiej to robic przy terminie wymiany oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, przecież nowe rozwiązania VW stosowane w autach oznaczane są w ETCE nie datą produkcji, a numerem nadwozia - do >>>xx111111 i od xx111112>>> sprawdź sobie, albo jak już kiedyś pisałem zadzwoń do ASO i podaj VIN i Ci sprawdzą, a nie płaczesz już któryś raz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem do serwisu. Chciałem zamówić nowy zabierak. Pan z serwisu zaproponował mi swap pompy na tą od 1.9, twierdząc, że te od 2.0 to niewypał. Zabawna sytuacja.

Z tego co czytam w tym wątku, wynika, że jest szansa - jakaś - że wystarczy wymienić zabierak i jeszcze parę tysięcy auto pojeździ? Jakie macie doświadczenia z regeneracją wałkow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności