Akahori Zgłoś #641 Napisano 28 Kwietnia 2014 Autor miał na myśli wałek wyrównoważający:) z niezużytym gniazdem:P a ile Tomek pyta za taki zregenerowany? - - - - - aktualizacja - - - - - oczywiście wałek nie zabierak! dla niedomyślnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Motorla Zgłoś #642 Napisano 29 Kwietnia 2014 Czesc, ktos w tym watku wspomnial ze komunikat o braku cisnienia oleju pojawia sie przy obrotach powzyej 3tys obrotow. Dzis zwrocilem uwage, ze ja poszuram sie w przedziale akurat do max 3tys, po prostu wyzej nie jezdze bo nie mam takiej potrzeby, auto ladnie ciagnie od dolu i w wiekszosci jezdze po miescie. Czy to znaczy, ze jesli pojawi mi sieproblem z pompa, to zostane o tym poinformowany za pozno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #643 Napisano 29 Kwietnia 2014 Moim zdaniem to bzdura z tym że powyżej 3 tys dopiero pokazuje się kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #644 Napisano 30 Kwietnia 2014 Czy to znaczy, ze jesli pojawi mi sieproblem z pompa, to zostane o tym poinformowany za pozno? Kontrolka może Ci się pojawić na biegu jałowym. Miałem tak w superbie tuż po uruchomieniu silnika. Po wymontowaniu modułu okazało się że zabierak jest wyrobiony. Przebieg około 117tyś.km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Motorla Zgłoś #645 Napisano 1 Maja 2014 Rozumiem, dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #646 Napisano 3 Maja 2014 Witam czy w silnikach 140-170 cr występuje ten problem czytałem że do rocznika 9.2009 jeszcze był może ktoś coś wie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #647 Napisano 3 Maja 2014 Witam czy w silnikach 140-170 cr występuje ten problem czytałem że do rocznika 9.2009 jeszcze był może ktoś coś wie ? nawet w 2012 w CR jest napęd na imbus, tylko ze 100mm, ale czy już zrobiono go z innego materiału bardziej odpornego na obrabianie, to nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #648 Napisano 3 Maja 2014 Tez jestem ciekaw jak sprawa się ma w silnikach cr 140/170 od 2010r ? Przecież ludzie kupują nowe auta w PL i kurcze żadnych info na forum.Moze ktoś przy wymianie oleju z tych roczników sprawdził ten zabierak ? Mój kolej mi powiedział ze przy swoim passacie b6 go zaspawał poprostu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #649 Napisano 3 Maja 2014 zaspawanie zabieraka spowoduje wytarcie / zniszczenie gniazda... ale w pompie oleju. Tam musi byc luz coby niwelowal napiecia. 10 centymetrowy zabierak (imbus) automatycznie ma glebsze gniazdo w walku wyrownowazajacym, co pozwala rozlozyc sily obrotowe na wieksza powierzchnie. Co do awaryjnosci 10cm, to najlepiej jakby Tomek napisal, choc z tego co pamietam gdzies wczesniej wspominal o wytarciu sie grniazda w nowym typie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #650 Napisano 3 Maja 2014 najlepiej jakby Tomek napisal O tuż to chętnie bym się dowiedział jak to wygląda w CR i czy tylko po tym 9.2009 jest lepiej czy już każdym CR jest na 100mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #651 Napisano 4 Maja 2014 No jezeli CR wychodzily od 2008 r., a zmiana technologii na 10cm nastapila w drugiej polowie 2009, to znaczy ze CRki z okresu przed zmiana technologii ciagle maja zabierak 7cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dachu02 Zgłoś #652 Napisano 6 Maja 2014 szukałem w temacie ale nie znalazłem czy wie ktos może wie jaka pompa oleju jest w 2.0 TDI-PD 170KM BMR? na łańcuch czy na zembatki? kupiłem auto, ma przejechane 190kkm (oryginalny) i chciałem zrobic porządek z pompa oleju, żeby nie było niespodzianki za jakis czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #653 Napisano 6 Maja 2014 Jest napisane w temacie, sprawa czy jest łańcuch czy zębatki zależy od numeru VIN (daty produkcji), poza tym jak się wczytasz bardziej w temat, to się dowiesz że napęd zębatkowy to tylko połowa sukcesu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #654 Napisano 6 Maja 2014 Jest napisane w temacie, sprawa czy jest łańcuch czy zębatki zależy od numeru VIN (daty produkcji), poza tym jak się wczytasz bardziej w temat, to się dowiesz że napęd zębatkowy to tylko połowa sukcesu A z lancucha zrezygnowano w 2006 we wrzesniu. W tym watku wszystko jest. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #655 Napisano 6 Maja 2014 Witam czy w silnikach 140-170 cr występuje ten problem czytałem że do rocznika 9.2009 jeszcze był może ktoś coś wie ? No właśnie, ja mam datę pierwszej rejestracji /auto z Francji/ 16.10.2009r., więc mógł być jeszcze na linii fabrycznej w 09.2009r. I bądź teraz mądry, czy mam zabierak 7, czy 10mm:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #656 Napisano 6 Maja 2014 szukałem w temacie ale nie znalazłemczy wie ktos może wie jaka pompa oleju jest w 2.0 TDI-PD 170KM BMR? na łańcuch czy na zembatki? kupiłem auto, ma przejechane 190kkm (oryginalny) i chciałem zrobic porządek z pompa oleju, żeby nie było niespodzianki za jakis czas Masz koła zębate, które też warto zbadać (luz osiowy) przy okazji sprawdzania stanu zabieraka i gniazda wałka wyrównoważającego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #657 Napisano 7 Maja 2014 No właśnie, ja mam datę pierwszej rejestracji /auto z Francji/ 16.10.2009r., więc mógł być jeszcze na linii fabrycznej w 09.2009r. I bądź teraz mądry, czy mam zabierak 7, czy 10mm:hmm Nie rozumiem w czym problem, dzwonisz do ASO i prosisz o sprawdzenie po VIN jaki jest fabrycznie zamontowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #658 Napisano 7 Maja 2014 Dzięki za info, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #659 Napisano 19 Maja 2014 zaspawanie zabieraka spowoduje wytarcie / zniszczenie gniazda... ale w pompie oleju. Tam musi byc luz coby niwelowal napiecia. 10 centymetrowy zabierak (imbus) automatycznie ma glebsze gniazdo w walku wyrownowazajacym, co pozwala rozlozyc sily obrotowe na wieksza powierzchnie. Co do awaryjnosci 10cm, to najlepiej jakby Tomek napisal, choc z tego co pamietam gdzies wczesniej wspominal o wytarciu sie grniazda w nowym typie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #660 Napisano 20 Maja 2014 niezłą lipa - czyli jednym słowem nawet kupując auto z rocznika po 2010 nie masz pewności ani spokojnej głowy że podczas jazdy nie zrobi ci psikusa porażka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach