Akahori
-
Liczba zawartości
46 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Akahori
- Urodziny 02.10.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Cookstown
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
chyba im napiszę maila:)
-
jest tu ktoś w stanie podać dokładne wyposażenie auta? VIN: WVGZZZ7PZCD026947 z góry dziękuję za pomoc
-
-
Letnie tylko Yokohama C-drive 2 pozdrawiam
-
Czyli się nie opłaca. Bo angielskie interfacey są tańsze o 1000zł. Angielski HEX-USB-CAN + LT van adaptor + 2x2 adaptor +3 metry przedłużacza USB w przeliczeniu kosztuje 1700zl + slownik 50zl < 2230zl sam interface + 240zł adaptor 2x2 + 290zł LT adaptor na stronie ADAKO wychodzi 2760zł.
-
a odwrotnie nie sprawdzałeś? Adako napisało na swojej stronie ze polski VCDS bedzie działał w wersji DEMO z zagranicznymi interfaceami, gdzie są wymienione wszystkie kraje z wyjątkiem anglii i sie zastanawiam czy w takiej konfiguracji bedzie działało.
-
Witam, pytanie czy orginalny interface zakupiony w anglii jest dedykowany wyłącznie do angielskojęzycznych VCDSów? Czy zadziała mi orginalny interface "angielski" z polskim VCDSem pobranym ze strony ADAKO? Pytam ponieważ na stronie ADAKO wykluczone są wszystkie zagraniczne interfacey z wyjątkiem angielskiego? pozdro
-
mi też ubywa od max do min w jakies 2-3 tyg w zależności od dlugosci trasy (im dluzsza tym szybciej ubywa). ostatnio wlazlem pod auto i zauwazylem rozowe kropelki pod lewą strona chlodnicy. Myslicie, ze goracy plyn bedzie mi uciekal szyciej? im mniej jezdze tym mniej ubywa. Na dniach wyciagam chlodnice i lokalizuje dziure.
-
A u Ciebie Akahor trochę pewnie rzuciła odma /separator oleju/ i stąd to zapocenie. a gdzie szukać dziadostwa? i jak to naprawić/wymienić?
-
Panowie! Dziwna powtarzalność tego problemu! U mnie tak samo, po wymianie rozrządu i pompy wody ubywa mi płyn chłodniczy! Wcześniej przez rok nie dolewałem nic! a teraz w ciągu dwuch tygodni ze trzy razy spadł mi z max do MIN! Wymieniali mi też pompe oleju i zabierak nieszczęsny i zaczęło mi ubywać oleju. Kolejna rzezc to po tych wymianach mokre(od oleju chyba) rury z turbo!
-
waski to do mnie?
-
Ja zauważyłem olej na rurze z turbo to jest jak mniemam rura ze sprężonym zimnym powietrzem czyli wydmuchiwanym ze sprężarki do silnika. Pytanie skąd tam wziął się olej? i czy wystarczy wymiana uszczelki?
-
Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju.
Akahori odpowiedział Akahori → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
odkręcałem korek przy włączonym silniku i tak chlapało raz kropelka tu raz kropelka tam. Od kiedy wyczysciłem i odtłuściłem korek i otwór wlewu i odwrócilem uszczelke jest sucho. Przy okazji wymyje cały silnik bo zapluty olejem i zobacze czy więcej niespodzianek tam mam:) -
Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju.
Akahori odpowiedział Akahori → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
ok, najważniejsze, że nie ma powodu do zmartwień -
Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju.
Akahori odpowiedział Akahori → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Wydmuchiwany- jest juz poprawiony:) wczesniej był :"wydmuc***e" i w związku z wulgarnym tytułem należało go zmienić ponieważ wulgarna część wyrazu się nie wyświetlała:) to tak ku jasności. Właśnie wszystko poczyściłem, uszczelke wyjąłem, odtłuściłem i założyłem odwrotnie. Delikatnie też ponaginałem blaszki w korku zeby bardziej dociskało. Jutro żona poszaleje cały dzień za kółkiem (mam nadzieje, że cały silnik jej nie wyleci razem z tym korkiem) to zobaczymy czy znowu sie zapluje. -
zauważyłem ostatnio, że dookoła korka wlewu oleju jest mokro. Powycierałem myśląc, że moze mechanik wlewając narozlewał ale sytuacja powraca... Martwie się żeby nie było to objawem wydmuchanej uszczelki bądż pękniętej głowicy. Ratujcie dobrą radą!?