jarek.123 Zgłoś #781 Napisano 28 Września 2014 Panowie czegoś tu nie rozumiem, a mianowicie dlaczego łańcuchowy napęd pompy jest taki zawodny, przecież łańcuchem napędzane są rozrządy samochodów i taki napęd wytrzymuje dużo dłużej niż rozrząd na pasku i to przy nieporównywalnie większym obciążeniu. Czyżby vw skorzystał z chińskich ołowianych podzespołów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #782 Napisano 28 Września 2014 krótkie pytanie bo temat czytałem jakiś czas temu i nie pamiętam czy przy wymianie tego imbusika a chyba go kupię i przy wymianie oleju zdejme miskę i zobaczę i nawet jak będzie dobry a po 140 tys km trochę pewnie będzie wyrobione to wymienię tylko czy tam trzeba ten cały mechanizm z tymi kołami zębatych wykręcić czy da się ten imbusik wymienić tylko po demontażu miski olejowej ?Nie mam kanału ale skoro w leonie 1 sam wyjalem turbo i wyczyścićilem to z tym chyba tez sobie poradzę . Tylko miskę zdejmujesz patrząc od koła pasażera bliżej prawej strony zobaczysz maly otwór w nim zabezpieczenie (seger)które też polecam kupić i jakiś dobry magnes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
csm Zgłoś #783 Napisano 4 Października 2014 Czy ktoś kontrolował już jak się ma regenerowany wałek po jakimś przebiegu i mógłby się podzielić informacją na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #784 Napisano 4 Października 2014 Czy ktoś kontrolował już jak się ma regenerowany wałek po jakimś przebiegu i mógłby się podzielić informacją na ten temat? Mam przejechane 12tyś km od regeneracji i ostatnio sprawdzałem stan zabieraka przy wymianie oleju. Moduł regenerowany był w styczniu u Tomka. U mnie wszystko w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
csm Zgłoś #785 Napisano 4 Października 2014 Dzięki za wpis. Zachęcam innych też do wypowiedzi. Będę to niedługo kontrolował i rozważam dostępne opcje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #786 Napisano 4 Października 2014 mam już 50kkm przelotu na regenerowanym wałku u Tomka, ale nawet nie pomyślałem by tam zaglądać. wg mnie jak ma walnąć to walnie na przejściu z dużego imbusa na mały imbus (fabryczny rozmiar). objaw będzie taki sam jak by się gniazdo wyrobiło - czerwona konewka na desce i brak smarowania. skoro do tej pory jeździ, to jeszcze powinien pojeździć. ale ciekawy jestem tego co tam ciekawego zobaczycie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #787 Napisano 6 Października 2014 Ale z Ciebie pesymista... W UK mają już ponad 200 tyś po naszej naprawie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #788 Napisano 6 Października 2014 (edytowane) Tylko miskę zdejmujesz patrząc od koła pasażera bliżej prawej strony zobaczysz maly otwór w nim zabezpieczenie (seger)które też polecam kupić i jakiś dobry magnes A magnes po co kolego ? Czy ktoś sprawdzał juz CR w podobnym roczniku co mój . http://m.ebay.co.uk/itm?itemId=261586045370# Edytowane 6 Października 2014 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #789 Napisano 6 Października 2014 Byly dwa rodzaje walka, z dziurka i bez dziurki. O do wyciagniecia tych z dziurka wystarczyl maly srubokret, to tych bez dziurki juz sie srubokretem nie wyciagnie - stad tez magnes. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #790 Napisano 6 Października 2014 Kuebk dzięki wielkie za odpowiedz. By the way wciąż liczę , że ktoś odpowie czy robił w silniku CR z 2011 r czy też trzeba wymieniać czy nie . Na angielskich forach twierdzą , że nie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #791 Napisano 6 Października 2014 (edytowane) Kuebk dzięki wielkie za odpowiedz. By the way wciąż liczę , że ktoś odpowie czy robił w silniku CR z 2011 r czy też trzeba wymieniać czy nie . Na angielskich forach twierdzą , że nie . Kolego, ponieważ mam z 2009r. i dojeżdżam do 200tys.km. dzwoniłem dziś do Tomka, który powiedział mi, pytając o moje roczne przebiegi i styl jazdy, że w CR można robić spokojnie ok.250tys.km. Wszystko zależy od tego, czy auto lata przede wszystkim w trasie tak, jak mój, czy po mieście. Chodzi o to, że głównie zależy to, jak często odpalasz auto, ponieważ wtedy najbardziej zużywa się trzpień. Reasumując, jak krótkie trasy i częste odpalanie, to dla spokojności można robić to przy ok.150-200tys.km., jak trasy, to spokojnie do 250tys.km. Edytowane 6 Października 2014 przez macvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #792 Napisano 6 Października 2014 No ja mam start/stop to siła rzeczy odpalam często i mam teraz 87 tys mil czyli jakieś 140 tys kilometrów to jak nie teraz to za rok napewno a jeżdżę pół na pół. Dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #793 Napisano 6 Października 2014 macvw tylko jest pewnie taka roznica ze u Ciebie jest zabierak 77mm a u kolegi pewniakiem jest ze bedzie to zabierak 100mm ktory ma dluzsza zywotnosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #794 Napisano 6 Października 2014 No u mnie jest 100mm bo już się o to pytałem w serwisie pytanie tylko czy faktycznie jest z twardszego bardziej wytrzymałego materiału . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #795 Napisano 6 Października 2014 Gdzies na poczatku tego tematu ktos sie rozpisywal o twardosci i zarazem tez trwalosci imbusa zwyklego (z dziura) i wzmacnianego (bez dziury), musialbys poczytac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #796 Napisano 7 Października 2014 macvw tylko jest pewnie taka roznica ze u Ciebie jest zabierak 77mm a u kolegi pewniakiem jest ze bedzie to zabierak 100mm ktory ma dluzsza zywotnosc. No właśnie, to nie jest pewne, czy mam zabierak 77mm, ponieważ na przełomie września/październ. lub paździer./listop. 2009r. wkładali zabierak 100mm., a ja mam auto z 16.10.2009r., więc muszę jechać do ASO po sprawdzenie. Fakt, że do tego ASO już z pół roku jeżdżę, ale na pewno w tym roku to zrobię.:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #797 Napisano 7 Października 2014 Wyślij nr vin to Ci sprawdze co tam u Ciebie siedzi... Gdzies na poczatku tego tematu ktos sie rozpisywal o twardosci i zarazem tez trwalosci imbusa zwyklego (z dziura) i wzmacnianego (bez dziury), musialbys poczytac. co do twardości to wszystkie mają ok 50 hrc.- z "dziurką" i bez "dziurki".. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #798 Napisano 7 Października 2014 W takim razie co zostalo zmienione w zabieraku 77mm z dziurka i bez dziurki, tylko dziurka zostala zalatana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #799 Napisano 8 Października 2014 Nic nie zostało zmienione-oprócz zmniejszenia kosztów produkcji(brak nagwintowania w zabieraku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #800 Napisano 9 Października 2014 Ja mam nalatane koło 40 tys. km na regenerowanym wałku, ale nie zamierzam sprawdzać jak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach