Skocz do zawartości

jarek.123

  • Liczba zawartości

    298
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarek.123

  • Urodziny 09.04.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trzebiatów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No i mi przytrafiła się ta sama usterka, ale po obejrzeniu filmu od kolegi magnum666 przed zakupem nowego postanowiłem rozebrać stary i okazało się że nie ma przejścia między pinami wtyczki, a płytką drukowaną. Po przylutowaniu nowych przewodów i skasowaniu błędu wszystko wróciło do normy, a w kieszeni zostało troszkę kasy:ok
  2. Jeżeli to jest taka sama lampa jak w b6 to silniczek raczej nie może się popsuć, zresztą wydaje mi się że gdyby było coś z nim nie tak z cewkami w silniku to wywaliłoby błąd. Do głowy przychodzi mi że mogło coś się zaciąć, albo na osi silnika, mechanizmie który podnosi i opuszcza reflektor, albo coś w samym reflektorze. Jak by nie patrzył trzeba wyjąć lampę i najpierw to sprawdzić.
  3. No i już jestem po demontażu i uszczelnieniu relingów, jak na razie jest spokój. Co do rdzy to najbardziej jest skorodowane przy środkowym mocowaniu relingu (zdjęcie), przy pierwszym jest delikatnie, a przy ostatnim w ogóle nie ma, tak samo było przy drugim relingu. Ciekawe czy tylko ja tak mam, czy w większości pasków jest taki "podział" rdzy. Jeżeli ktoś ma szyberdach to po jego otworzeniu jest dostęp do ramki, którą należy wyciągnąć żeby opuścić podsufitkę.
  4. Dzięki Marku za popowiedź, jutro będe z tym walczył. Z tego co się dowiedziałem tapicreka na słupkach z pasami jest tylko na kołkach i po prostu trzeba ją wyrwać, jeżeli się mylę proszę o poprawienie. I jeszcze jedno pytanie, jakiego uszczelnienia użyć między relingiem, a dachem, chodzi mi o jakiś silikon lub klej.
  5. Witam. Niestety mnie też dotknął problem przecieku na połączeniu relingów z dachem i o ile sprawa relingów i uszczelek jest dobrze opisana to sprawa opuszczenia podsufitki jest mi nadal obca. Posiadam szyberdach i tak wygląda jakby podsufitka była jakoś włożona (podwinięta) pod niego i za china nie wiem jak to opuścić bez uszkodzenia tapicerki. Posiada może ktoś jakiś opis jak się do tego dobrać.
  6. Nie chcę się wymądrzać, bo nie o to tu chodzi (i do końca nie jestem pewny), ale wydaje mi się że dzienne powinny gasnąć gdy włączasz pozycje, a nie przyciemniać się. Po podłączeniu miałem to samo że po włączeniu postojowych dzienne świeciły dużo słabiej, a że wydało mi się to dziwne to dla sprawdzenia, przewód sterujący od dziennych podłączyłem bezpośrednio do plusa i wtedy gasły. I co się okazuje? Że nasze auta mają funkcję sprawdzania żarówek, a więc nie są zasilane prądem stałym tylko modulowanym co ma negatywny wpływ na światła dzienne, które nie są przystosowane do tego i zamiast się wygaszać świecą słabiej, oczywiście nie dotyczy to wszystkich świateł. Co zaś do zastępowania postojówek dziennymi to niby jest taka opcja ale pod warunkiem że przygasają, są odpowiednio oznaczone i oryginalne przednie postojówki nie świecą. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić bo sam jestem ciekawy jak to jest z naszymi przepisami i sam przerabiałem dzienne żeby gasły, a nie przyciemniały się.
  7. Dzięki Marcin za odpowiedź, sprawdziłem wersje androida i mam 4.4.4, jednak może rzeczywiście to wina tel, tylko że nie mam jak tego sprawdzić. Chyba jedynym wyjściem będzie znalezienie kogoś kto mieszka blisko mnie i poproszenie o skorzystanie z zestawu UHV żeby wiedzieć w czym szukać przyczyny.
  8. Witam. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem że przez około 2min można normalnie rozmawiać, po tym czasie jest jest chwila trzasków tak że rozmowa jest niemożliwa, następnie znowu 2min rozmowy i tak w kółko. Przy poprzednim tel LG P990 nie było żadnych problemów a przy SONY XPERIA T3 dzieją się takie cuda. Moduł jaki mam pod siedzeniem pasażera to 3C0 035 729 E może jest za stary i stąd te problemy, ale z drugiej strony gdyby tak było to myślę że w ogóle nie połączyłby się z tel. Mam nadzieję że ktoś pomoże bo jest to strasznie wkurzające.
  9. Za dużo nie pomogę, ale od początku. Zamieniłem miejscami moduły, oczywiście wywaliło mi full błędów między innymi o kodowaniu w lewej i prawej lampie, ale w prawej zniknął błąd o który pytałem, a pojawił się w lewej więc wywnioskowałem że muszę szukać modułu, kilka razy kasowałem błędy, a one ciągle wchodziły, zrezygnowany postanowiłem poskładać lampy i szukać w necie części. Jakież było moje zdziwienie gdy po powrocie modułów na swoje miejsce wszystko zaczęło pięknie działać i oczywiście zero błędów, normalnie cuda na kiju. Najgorsze że nie wiem dlaczego wszystko wróciło do normalności, bo jeżeli nic nie naprawiłem to usterka może się powtórzyć. Pierwsza myśl jaka mi przebiegła to to że wtyczka w lampie nie łączyła, ale sprawdziłem ją dokładnie i była chyba z tysiąc razy wkładana i wyciągana wiec to odpada. Jak na razie cieszę się że wszystko działa, a koszty naprawy zerowe . Dla zainteresowanych podrzucam zdjęcia rozebranego silniczka (żeby inni zaspokoili ciekawość co tam jest )
  10. Wiem że nie będzie mi robił testu, po zamianie modułów chciałem sprawdzić co pokaże VCDS, jeżeli usterka przeniesie się na lewą lampę, a prawa będzie okey to wiadomo że winny jest moduł. No i właśnie nie wiem za co odpowiada ta mała płytka elektroniczna przy silniczku skrętu. Co co samych silniczków to jednego rozebrałem bo wyczytałem że są z jakimiś potencjometrami i okazuje się że nie ma żadnych takich elementów, a budowa silniczka jest tak prosta że praktycznie nic nie może się w nim popsuć, jest to silnik krokowy wiec na wirniku jest magnes, a cewki są na obudowie, oczywiście przy okazji zmierzyłem cewki i wszystko jest w porządku, ponadto wirnik jest na małych łożyskach, a nie na panewkach tak że przy takich obrotach jakie wykonuje ten silniczek jest to praktycznie nie do zajeżdżenia, u mnie w 10-cio letnim aucie wygląda to jak nowe. Tak więc do sprawdzenia pozostaje moduł i ta elektronika przy silniczku wiec chciałem to zrobić na zasadzie podmiany.
  11. Czyli że nie można podmienić tych modułów w celu sprawdzenia niesprawności jednego z nich? Żadna lampa nie robi testu i wywala błąd 02628- czujnik położenia modułu przechylenia. Silniczki są sprawne więc chyba zostaje tylko ten moduł.
  12. Witam. Chciałem zwiększyć siłę wspomagania kierowania, zrobiłem tak jak jest w opisie - "Logujemy się do sterownika 44-Wspomaganie, następnie w Adaptacje - 10, w kanale 01 mamy możliwość zaadaptowania 15 pozycji siły wspomagania". Niestety gdy wchodzę w kanał 01 to jest napisane że nie jest obsługiwany (lub coś w ten deseń) i teraz nie wiem czy mam zły opis kodowania, czy nie w każdym sterowniku można ustawić wspomaganie, czy jeszcze jakieś inne licho.
  13. Podłączanie się pod jakiekolwiek czujniki nie jest dobrym pomysłem ponieważ w większości są one bezpośrednio połączone ze sterownikiem silnika i albo można uwalić sterownik albo w najlepszym będzie źle odczytywał dane z czujnika do którego się wpiąłeś, lub po prostu wywali błąd. Chyba najlepiej podpiąć się pod skrzynkę z bezpiecznikami pod maską.
  14. Również przymierzam się do wymiany oleju i teoretycznie już wszystko wiem tylko zastanawiam się czy w skrzyni biegów jest jeden olej czy tak jak to miałem w b5, mechanizm różnicowy ma swoją oddzielną komorę i inny olej.
  15. Dopiero uczę się b6, ale czy nie jest tak że moc świecenia żarówek można regulować za pomocą VCDS? Mnie ten problem nie dotyczy ponieważ mam biksenony, a wiec jest przetwornica która podnosi napięcie do osiemdziesięciu kilku volt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności