Skocz do zawartości

csm

  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O csm

  • Urodziny 05.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Imię:
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mazowieckie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Ok. 500 zł za wymianę wałka na przerobiony. 23 zł to tylko wymiana zabieraka, która nie zmienia problemu.
  2. miroman: Obstawiam, że w nieodległej przyszłości sterownik odetnie Ci silniczek/silniczki bo kończy/kończą żywot. W takim przypadku będziesz miał sygnał dźwiękowy w czasie jazdy głośniejszy niż niezapięte pasy i brak ręcznego pewnie najpierw w jednym z kół. Więcej dowiesz się jak sprawdzisz kody błędów/obejrzysz zaciski. Oprogramowania pod Twój kabel spróbuj poszukać tu: http://forum.vw-passat.pl/forums/27-Diagnostyka-VAG/ Jeśli szukasz budżetowego rozwiązania problemu silniczków, to opcją jest ściągnięcie silniczków z Chin za grosze. Biorąc pod uwagę niską cenę nie oczekiwałbym jakości oryginału, ale generalnie pośród kupujących te silniczki wydają się mieć dobre opinie. W nawiązaniu jeszcze do posta powyżej, miej świadomość, że ta firma najpewniej polecana jest tu przez samego właściciela lub jego znajomych (tak mi się wydaje czytając ich wypowiedzi i wypowiedzi innych użytkowników forum), więc opinie o niej wypisywane w tym i innych wątkach mogą odbiegać od rzeczywistości. Ja miałbym bardzo ograniczone zaufanie do tej firmy, bo ta ich reklamowa praktyka jest dość nachalna.
  3. Ja znam przypadek dobrej woli, gdzie była wymieniana głowica (mikropęknięcia) tylko za koszt robocizny, a w rzeczywistości została niechlujnie pospawana, co wyszło 1.5 roku później. ASO w Warszawie. Z tego by wychodziło, że partycypacja w kosztach to wałek, a nie zysk po stronie użytkownika. Auto salonowe serwisowane w tym ASO od początku, do czasu tej wymiany.
  4. Panowie, zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe bo dwumas stukał. Nie pamiętam jakiej firmy komplet wszedł, ale takiej samej jak siedziało oryginalnie. Przy okazji skasowany był znany luz na obudowie skrzyni. Teraz po wymianie przy gaszeniu na rozgrzanym silniku mam taki odgłos jak poniżej... Wadliwy dwumas? http://www95.zippyshare.com/v/z9GL3slr/file.html - kliknij na play
  5. Czy da się skasować VCDS'em ten denerwujący alarm przy błędzie silniczka? Muszę jeszcze kilka przejazdów zrobić zanim oddam auto na wymianę silniczka, a bezpiecznika nie chcę wyciągać. Już raz miałem ten problem i udało mi się pozbyć alarmu pomimo błędu, ale nie pamiętam jak. Chyba wielokrotnie kasując błąd i za którymś razem miałem po prostu odcięty sterownikiem jeden silniczek bez tego alarmu, a drugi nadal działał i można było używać ręcznego. Mam takie błędy: 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement
  6. Na pompki w BMR na pewno była akcja, bo sam mam wymieniony komplecik. Zobacz sobie na każdej pompce jakie masz oznaczenie. Jak jest takie, jak wkładają na akcji, to rzeczywiście Ci nie przysługuje i to oznacza, że już ktoś w tym aucie był na akcji lub poza ASO założył inne pompki. Jak masz np. 2 stare i 2 nowe, to te stare tylko wymieniali. Z fabryki auto na pewno nie wyjechało na poprawionych. Tyle że koledzy wyżej piszą, że od stycznia akcja już zamknięta...
  7. Właśnie mam eliminowany problem opisany w tym temacie, przy okazji wymiany kompletnego sprzęgła. Oryginalny przebieg 140k... Było głośne wycie przy puszczaniu sprzęgła po redukcji z 6 na 5.
  8. Pompa oleju w tym silniku to wielki problem. Lektura całego tematu: http://forum.vw-passat.pl/threads/40909-Pompa-oleju-zawodny-mechanizm-nap%C4%99du
  9. Nie tylko w Toyotach tak było. Plastikowe odbłyśniki soczewek (tak, plastikowe, topiły się) były również w innych markach, np. Nissanach.
  10. Moim zdaniem fakt, że poklepańce i cofki od handlarzy na otomoto są sporo tańsze nic nie zmienia. Jak ludzie chcą to kupować to niech kupują, a za dobry egzemplarz jak ten, o którym mowa, trzeba zapłacić. Ale zgadzam się, warto targować na podstawie argumentów przytoczonych tu przez kolegów.
  11. Jak auto taki pewniak jak opisujesz, to spróbować nieco stargować i brać. Nie sztuka kupić padlinę z otomoto 5k taniej, piękną lśniącą i błyszczącą, a potem drugie tyle dołożyć, a i tak najpewniej to będzie jazda autem odbudowanym po wypadku, ze skręconym przebiegiem. Uwaga tylko na wszelkie oznaki spękanej głowicy, bo trochę dziwne, że pompa oleju, paliwa itp. zrobione 2 miesiące przed sprzedażą, wiec może być jakiś ukryty powód sprzedaży, o którym właściciel się dopiero teraz dowiedział. No chyba, że pompa oleju zrobiona, bo już zabierak się obrócił i stanęła. W takim przypadku do sprawdzenia stan turbo, bo pierwsze dostaje po dupie bez smarowania.
  12. Polecam Banner Power Bull 72 Ah (wsadziłbym 80 Ah ale do BMR'a się nie mieści).
  13. Pozwalać turbinie pracować w miarę w pełnym zakresie i nie uskuteczniać eko-jazdy ze wczesną zmianą biegów. Zapobiegnie zapiekaniu się geometrii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności