Skocz do zawartości

oczko18

  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O oczko18

  • Urodziny 27.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Włocławek

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. W moim pasku też wymienili wszystkie 4 pompki + wiązka i moduł napędu pompy oleju 131kkm Polecam ASO Wątarski Włocławek
  2. :klotniaAkumulator BOSCH S4 ma niecały rok więc raczej odpada
  3. Mam w domu VCDS to sprawdzę, jak jest otwarty to nie mrygają Muszę zostawiać go otwartego na mieście
  4. Temat j/w światła zapalają się same tak po10 min od zamknięcia z pilota Co to może być proszę o odp.
  5. Witam, Mam problem j\w Co trzeba wyjąć żeby ją wymienić i ile by to kosztowało u mechanika Passat B6 -06r.
  6. Sznurek nie pasek Przyjadę w sobotę to podepniemy vcds'a i zobaczymy co go boli Pozdro
  7. oczko18

    diagnoza błędu

    Ja znalazłem coś innego
  8. oczko18

    diagnoza błędu

    mielke to jest informacja że zaraz się popsują czy zdarza się co jakiś czas
  9. Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9707 Revision: --H25--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00530 259 71398 VCID: 6AD0DE2C7A25FF4C 1 Fault Found: 004160 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction P1040 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 38 Mileage: 122315 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:22:51 Freeze Frame: RPM: 1888 /min Torque: 48.0 Nm Speed: 49.0 km/h Battery Volts: 129.5 V Battery Volts: 126.6 V Battery Volts: 135.5 V Battery Volts: 137.5 V
  10. Cała góra i dół suchy bez żadnych wycieków tylko koło skrzyni biegów się poci. Olej z silnika był w dolocie do IC więc to raczej odma lub uszczelnienie turbo a nie uszczelnienia na pokrywie zaworowej, zresztą jak to odma to trzeba wymienić całą pokrywę zaworową bo wymienia się razem bo są scalone w ASO mówili :\ 552zł rurka do odmy 40zł
  11. Witam mam pytanie dotyczące wymiany ale czego??? odmy czy regeneracji uszczelnień turbiny. Objawy: - po wymianie oleju (zrobiłem 520km znikło ok 0.5l oleju) - w przewodzie od turbo do IC jest olej w małej ilości ale świeży nie zaschnięty - po wymianie zabieraka w misce i na smoku znalazłem kawałki plastiku (twarde kwadraciki) Turbina daje rade na wszystkich obrotach i spadku ani zacięć mocy nie czuć. A jeżeli odma to chyba by kopcił na biało, a też nie ma takich objawów. Jak ktoś miał takie objawy to niech napisze co to było i jakie koszty. Proszę o odpowiedź co to może być. W ASO odma jest wymieniana z całą pokrywą zaworową jakieś 552zł z uszczelkami :\ Rurka do odmy jakieś 40zł Turbo regeneracja chyba z 1000zł :\
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności