panek123 Zgłoś #261 Napisano 14 Września 2010 witam was ponownie koledzy. Tak więc odnawiam temat.tj. już wcześniej pisałem o swoim problemie, trochę sobie odpusiłem, ale teraz znów się za swojego passata biorę. Otóż, problem mam z tymi dwoma dziwnymi żółtymi kontrolkami abs i esp. Komputer pokazuje tylne lewe koło czujnik obrotów. ok- czujnik został wymiony na nowy, to samo,nadal się świecą została wymieniona pompa abs- nadal się świeci pisaliście o przerwie między kołem a pompa- dziś samochód wrócił od elektryka - przerwy nie ma. Kupiłem całą piastę wraz z czujnikiem ( już nie zmieniałem jej pod koło, tylko podniosłem kanapę i podłączyłem wraz z czujnikiem do samochodu ) podpiąłem pod kompa ( wartości rzeczywiste - koło lewe po zakręceniu nie odpowiada tj. prędkość koła 0km/h) Myślę (może piasta trefna - podpiąłem z prawej strony, podpinam pod kompa, kręcę piastą - komputer pokazuje prędkości- wniosek- piasta sprawna Tak więc - czujnik wymieniony, piasta druga wraz z czujnikiem nic nie dała, pompa druga, przerwy miedzy pompą a czujnikiem brak. Ręce opadają, a po skasowaniu błędu i przejechaniu kilku metrów i przekroczeniu prędkosci 20km/h lampki się zaświecają. POMOCY! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiktor233 Zgłoś #262 Napisano 28 Września 2010 U mnie także zapaliły się kontrolki ABS i ESP, nie chcą zgasnąć. Do tego błąd 4750 szyna can usterka sterownika silnika. O co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Javier Zgłoś #263 Napisano 28 Września 2010 Witam teraz moja kolej, passata kupiłem tydzien temu - b5fl 2.5 tdi zrobiłem nim ponad 100km i dziś przyszedł moment pierwszego tankowania, zajechałem na stacje tankuje odjeżdżam włączam się do ruchu na główną ruszam jade gdzieś 40-50km/h minimalna dziura i zaczął mi świecić ABS + ESP wcisnąłem hamulec a tu nic zero reakcji z całej siły docisnąłem i ledwo co się zatrzymałem (pedał w podłodze)wyszedłem patrze na płyn hamulcowy ale jest klocki są wszystko jest, kumpel stwierdził że objaw jakby układ był zapowietrzony (dodatkowo świeci mi kontrolka okładzin hamulcowych- a klocki są nówka- miesiac maja), no nic zapaliłem i kontrolki nie zgasły juz do domu- 2km a hamulców prawie nie było. zostawiłem auto, po pół godzinie zszedłem sprawdzić i ruszam nic żadna kontrolka się nie zapaliła hamulce działają, słabiej niz zwykle ale lepiej niz jak kontrolki świeciły. Poprzedni własciciel mowił że w przeddniu sprzedaży działo mu sie to samo, ja podczas próbnej jazdy czułem normalnie działajacy hamulec, jutro czeka mnie trasa 500km wiec chce ją przeżyc. Dodam że mam tiptronic- co radzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #264 Napisano 28 Września 2010 odpuść wyjazd i podłącz vaga i odczytaj błędy i wszystko będzie jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrozek8 Zgłoś #265 Napisano 3 Października 2010 Witam wszystkich! Mam problem ze swoim passatkiem a mianowicie po wymianie zawieszenia,swieci sie kontrolka ABS.Pare razy po odpaleniu silnika kontrolka gasla ale wtedy przy nacisnieciu hamulca slychac zgrzyty i hamulce sa slabe,gdy sie swieci wszystko jest wporzadku.stalo sie tak po wymianie zawieszenia po stronie pasazera.Prosze o porade jak najszybciej. mrozek8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #266 Napisano 3 Października 2010 Prosze o porade jak najszybciej. a proszę, od strony pasażera dociśnij czujnik bo pewnie minimalnie wylazł i będzie ok. Lekko dobij trzonkiem od młotka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jupi1 Zgłoś #267 Napisano 6 Października 2010 Miałem kiedys problemy podobne do tych opisanych... okazalo sie ze padal juz alternator... (prawdopodobnie elektryka)... po wymianie wszystkie problemy ustapiły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #268 Napisano 6 Października 2010 kontrolka ESP w czasie jazdy kilka razy zamruga i gaśnie. Dziwnie się trochę zachowuje autko jakby miało uślizg. Asfalt oczywiście suchy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #269 Napisano 6 Października 2010 proponuje zrobic odpowietrzyc pompe ABS vagiem wiec tak samochud powienie byc podniesiony tak by zadne kolo nie dotykalo ziemi Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8. [Wybór] [03-ABS/hamulce] [Nastawy podst. - 04] Grupa "002" [idź!] W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne. [Gotowe, powrót] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #270 Napisano 6 Października 2010 (edytowane) Niedwano wymieniałem tarcze hamulcowe i klocki i wymieniałem płyn w warsztacie Bosch service. Czy coś źle zrobili z odpowietrzeniem ? Dziś stwierdziłem na stacji diagnostycznej, że mam do wymiany górny prawy wahacz. Byc moze to nie jest przyczyna, ale kontrolka zaświecała się najczęściej przy skręcie w lewo, byc moze dochodziło faktycznie do uślizgu koła. Najpierw wymienię wahacz, a potem VAG. Edytowane 6 Października 2010 przez pasektdi dodatkowa informacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafir Zgłoś #271 Napisano 6 Października 2010 Wiatam ,podepnę się po temat dziś w czasie jazdy zapaliły mi się kontrolki abs i esp po ponownym uruchomieniu auta wszystko wróciło do normy natomiast vagiem odczytałem takie błędy: 2 Faults Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs 07-10 - Please Register/Activate - Intermittent wiem że chodzi o czujnik hamulców ale co dalej Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #272 Napisano 6 Października 2010 Nie jestem pewny na 100% ale moze to byc czujnik stopu... ktory znajduje sie przy pedale hamulca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #273 Napisano 6 Października 2010 wiem że chodzi o czujnik hamulców ale co dalej Dalej czyli 00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs To jest za niskie napięcie (rozładowany aku, albo coś podobnego) Też miałem błąd czujnika (włącznika) świateł stopu, ale w moim przypadku jego wymiana nie pomogła. Błąd powodowała jedna z żarówek stopu, robiła zwarcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafir Zgłoś #274 Napisano 7 Października 2010 Dzięki Gural wykasowałem błędy i narazie spokój , ale przyjrzę się temu po twoich wskazówkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #275 Napisano 7 Października 2010 Witam a ja ma pytanie troche na temat, troche nie... Wiec mam w aucie guzik ASR. Pytanie brzmi: Czy mam ESP czy nie i co dokladnie znaczy ASR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #276 Napisano 7 Października 2010 Czy mam ESP czy nie i co dokladnie znaczy ASR? Nie masz ESP skoro masz tylko ASR. ASR system zapobiegający buksowaniu kół przy ruszaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #277 Napisano 7 Października 2010 Nie masz ESP skoro masz tylko ASR. ASR system zapobiegający buksowaniu kół przy ruszaniu. A czy da sie jakos esp dodac? Ciezka modyfikacja czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #278 Napisano 7 Października 2010 Kosztowana. Są wątki o tym na forum. Nie róbmy to OT. Poczytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #279 Napisano 17 Października 2010 proponuje zrobic odpowietrzyc pompe ABS vagiem Jak to zrobić przy pomocy polski Vag 4,9 ? Nie dysponuję Vag com 409.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sonic Zgłoś #280 Napisano 17 Października 2010 Albo wyciag czujniki absu przeczysc wszysko,czujniki-miedziane (tulejki) w gniezdzie i samo gniazdo,potem poskladaj i w razie jakby bledy sie powtarzaly , to lekko uderz w czujniki po obu stronach samochodu trzonkiem mlotka zeby weszly jak najglebiej w gniazdo , to jedna z sugestij,potem moze byc wlasnie czujnik stopu lub zrowka stopu,lub jeszcze pierscienie przegolu mozna przeczyscic,czasem osadza sie korozja wlasnie na nich i jakis osad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach