Gość Czarnyyy Zgłoś #181 Napisano 14 Marca 2010 ja tez tak miałem u mnie w pasku 2001 głowny czujnik znajduje sie pod tylna kanapa zdjełem ją i i wydmuchałem czujnik i teraz jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal8a Zgłoś #182 Napisano 15 Marca 2010 siemasz nie wiem mi proponujesz to bo nie czaje jak tak to dziekuję i sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #183 Napisano 20 Kwietnia 2010 Od ponad miesiaca albo i lepiej zapalaja mi sie kontrolka ABSu, hamulca i ASR i oczywiscie trzy sygnaly dzwiekowe... Po podlaczeniu pod Vaga pokazuje "18057 Powertrain data bus. Missing massage from abs controller P1649" (skasuje i po wlaczeniu zaplonu znowu wyskakuje) w momencie gdy wlaczam zaplon i te kontrolki sie wlaczaja rozlancza mnie i nie moge sie polaczyc az wylacze zaplon... Postanowilem wiec odlaczyc wtyczke tą przy pompie ABSu i wtedy pokazuje ten sam blad ale po wlaczeniu zapolonu i urochomieniu silnika nie rozlacza mnie z VAGiem... Przy tej wtyczce przy pompie do wiazki kabli gazownicy zacisneli swoje kabeki na ten pasek zaciskowy i bylo ciasno (gaz zalozylem ponad 2 miesiace temu) przecialem ten pasek zaciskowy wyjalem wtyczkie i podlaczyjem ja spowrotem... No i po odpaleniu auta kontrolki sie nie zapalily ale jeszcze sie nie cieszylem bo raz tak mialem ze sie nie palily a po drugim odpaleniu sie zapalily... Jezdzilem tak 4 dni i wszystko bylo ok i juz mialem nadzieje ze po problemie, dzisiaj odpalam auto a tu znowu to samo... Co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #184 Napisano 21 Kwietnia 2010 A moze jeszcze jakies inne sugestie? :nerwus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #185 Napisano 21 Kwietnia 2010 Przy tej wtyczce przy pompie do wiazki kabli gazownicy zacisneli swoje kabeki na ten pasek zaciskowy i bylo ciasno Idąc drogą dedukcji, przecialem ten pasek zaciskowy wyjalem wtyczkie i podlaczyjem ja spowrotem... No i po odpaleniu auta kontrolki sie nie zapalily Czyli przyczyny musisz szukać przy wtyczce (przerwany kabelek, może luźny konektor we wtyczce). A moze jeszcze jakies inne sugestie? Generalnie to sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. No chyba ze gazownik tak ścisnął kable, ze sygnał nie mógł się przecisnąć tymi kabelkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #186 Napisano 21 Kwietnia 2010 Dzieki Kolego ze napisales bo myslalem ze nikt tu juz nie zaglada... Tylko ze jak odcialem zacisk i kabel zostal sam, to odlaczylem wtyczkie od pompy i na 5 sek odlaczylem aku, wiec nie jestem tego pewien czy to bedzie to czy poprostu odpiecie aku to spowodowalo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #187 Napisano 21 Kwietnia 2010 Tylko ze jak odcialem zacisk i kabel zostal sam, to odlaczylem wtyczkie od pompy i na 5 sek odlaczylem aku, wiec nie jestem tego pewien czy to bedzie to czy poprostu odpiecie aku to spowodowalo... No tego nie wiem, było by pewne jak nie odłączył byś aku. A odłącz teraz, i sprawdź po podłączeniu czy znowu nie będzie dobrze przez chwile, jak będzie to myślę ze sterownik ABS mówi pa pa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #188 Napisano 21 Kwietnia 2010 A jak sterownik jest zepsuty to nie ma lacznosci przez vaga z ABSem? bo jak cudem sie nie zapala te kontrolki (raz na milion) to laczy sie z vagie a jak sie wlaczo to nie ma bata zeby byla lacznosc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasiaw191 Zgłoś #189 Napisano 22 Kwietnia 2010 PASSAT B6 2005R - po wjechaniu w dziurę, zapaliły się dwa zestawy kontrolek: 1. na postoju zapala się ABS/ESP za chwilę ! (czerwony:wtedy nie działają liczniki na desce wszystko jest na zerze . Chyba, że na postoju gazuję i popuszczam sprzęgło wtedy się nie zapali.Po wyłączeniu znikają do następnego postoju.2 zestaw to P (parking) i spiralka mrugająca - zapala się w czasie jazdy i wtedy traci chwilowo na mocy. Pali się np. 2 dni potem sama zgaście. Były wymieniane 3 czujniki ABS . i NIC. Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #190 Napisano 22 Kwietnia 2010 Jak bys Kasiu przeczytala od poczatku ten post to bys sie dowiedziala ze moga to byc np. pompowtryski wiec poczytaj od poczatku i powodzenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasiaw191 Zgłoś #191 Napisano 23 Kwietnia 2010 (edytowane) ok...dzięki wielkie, zaraz się z tym zapoznam i dzwonię do elektromechanika. Może to jest to.. ale ogólnie to wychodzi na to, że te Passaty mają coś nie tak z elektroniką. Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez kasiaw191 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #192 Napisano 23 Kwietnia 2010 A jak sterownik jest zepsuty to nie ma lacznosci przez vaga z ABSem? Nie ma, jeśli zepsuje się jakiś czujnik czy coś innego nad czym ten sterownik "czuwa" to wszystko jest OK, a jak padnie sterownik to nie ma możliwości połączyć się z nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panek123 Zgłoś #193 Napisano 24 Kwietnia 2010 Witam was. Tak więc nadeszła chwila w której podzielę się z wami swoim problemem. otóż od już dłuższego czasu świecą mi się te dwie kontrolki (abs i esp) na zegarach. komputer mówi: czujnik obrotów tylny lewy. Czujnik wymieniłem, a kontrolki palą się nadal. Bezpieczniki sprawdzone. Piasty całej nie wymieniałem- bo jest prawie idealna. Komputerem jak wykasowuje ten błąd przejadę 5 metrów i znow to samo. Macie jakieś pomysły? Pompowtryski są również ok, minimalne odchyłki tylko. Dodam że mam możliwość podłączenia samochodu w każdej chwili do programu diagnostycznego Bosch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #194 Napisano 24 Kwietnia 2010 Moze czujnik stopu już łapie błąd sporadyczny. Zobacz czy masz stopy z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panek123 Zgłoś #195 Napisano 24 Kwietnia 2010 nie ma błędu czujnika stopu w komputerze. Wszystkie światła świecą jak należą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #196 Napisano 24 Kwietnia 2010 U mnie sporadycznego też komp nie pokazywał a abs i esp się swieciło. Dopiero jak wywaliło go zupełnie vag wykrył. Stąd moja podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panek123 Zgłoś #197 Napisano 24 Kwietnia 2010 Dzięki, prawdopodobnie podjadę do kolegi który ma passata b5fl 2002 rok, i sobie wymienię. Czy silnik i rocznik wpływają na ten czujnik? czy to ten sam? ps. Ale błąd cały czas - Czujnik obrotów tylny lewy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #198 Napisano 24 Kwietnia 2010 Dzięki, prawdopodobnie podjadę do kolegi który ma passata b5fl 2002 rok, i sobie wymienię. Czy silnik i rocznik wpływają na ten czujnik? czy to ten sam?ps. Ale błąd cały czas - Czujnik obrotów tylny lewy.. tak wpływają niestety na model czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasiaw191 Zgłoś #199 Napisano 4 Maja 2010 :diablica wymienili czujnik stopu i NIC......? szukają sterownika ABS-u do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horazz Zgłoś #200 Napisano 13 Maja 2010 przeczytałem wszystkie posty ale podobnego do mojego przypadku nie znalazłem, otóż ostatnio podczas jazdy zapaliły mi się kontrolki od abs i esp, po chwili zgasły i tak kilka razy, po zdjęciu kola okazało się ze przetarły się przewody od czujnika przy stabilizatorze, zaizolowałem je i wpiłem wtyczce na swoje miejsce, jednak gdy się przejechałem nie było problemu przez kilometr, później problem się powtórzył, kontrolki abs i esp się zapalają i gasną, podczas postoju na jałowym biegu zauważyłem zależność, że kontrolki zapalają się co (około) 9 sec, palą się 4 sec i gasną i tak w kółko. miał ktoś może taki przypadek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach