Skocz do zawartości
Gość sfinx

Błędy ABS i ESP

Rekomendowane odpowiedzi

 

Sprawdź sobie czy wszystkie światła stopu Ci świecą...

 

---------- Post added at 13:42 ---------- Previous post was at 13:41 ----------

 

08-11-09, 06:57

Witam!

 

Mnie równiez podczas jazdy zapaliły się kontrolki ABS i ESP do teka wydawało mi sie jakby auto dostało jakiś wibracji co może byc tego przyczyną?

 

pozdrawiam

 

Może krzywe tarcze hamulcowe:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź sobie czy wszystkie światła stopu Ci świecą...

Sprawdzałem i wszystkie swiatła stop swieca jak nalezy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzałem i wszystkie swiatła stop swieca jak nalezy...
miałem ten sam problem czujnik świateł stop raz światła się zapalały raz nie i świeciły mi na konsoli dwie kontrolki po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hudzior masz do wymiany czujnik ABS miałem to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hudzior masz do wymiany czujnik ABS miałem to samo

Juz wymienilem i jest wszystko OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam podobny problem to znaczy: od jakiegoś czasu załączają mi się kontrolki ABS i ESP. Jak odpalę samochód jest wszystko ok a po jakimś czasie obydwie kontrolki załączają się razem ( nie codziennie ) . Jak wyłączę silnik i ponownie odpalę znowu jest ok. Czytając wszystkie posty dotyczące tego tematu zauważyłem iż trzeba wymienić czujnik świateł stopu ale niestety to nie pomogło:( Zastanawiam się co jeszcze można zrobić ? może jest jakiś dodatkowy bezpiecznik tam gdzie jest pedał stopu i trzeba go wymienić lub przeczyścić :confused: Proszę o pomoc , może ktoś miał podobny problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie taki motyw pojawił się jak pojechałem na ręcznym przy zawracaniu, paliły się dwie do momentu jak znowu zadziałało ESP. od tamtej pory nic się nie dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

od jakiegoś czasu zapalały się kontrolki ABS i ESP, czasem gasły, znowu się zapalały. Ostatnio zapaliły się i nie gasły. Pojechałem na VAG. VAG wykazał błąd 01542 – czujnik koła kata G 202. Jest to czujnik, który znajduje się pod kanapą tylnego siedzenia. Dzisiaj z rana przejechałem się, palą się kontrolki. Stanąłem, zgasiłem silnik. Usiadłem na tylnej kanapie w środkowej części, podskoczyłem kilka razy. Odpaliłem i …. kontrolki się nie świecą. Czujnik pod kanapą źle łączył i komputer wykazywał błąd. Kilka razy podskoczyć na tylnej kanapie, a tyle radości. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

od jakiegoś czasu zapalały się kontrolki ABS i ESP, czasem gasły, znowu się zapalały. Ostatnio zapaliły się i nie gasły. Pojechałem na VAG. VAG wykazał błąd 01542 – czujnik koła kata G 202. Jest to czujnik, który znajduje się pod kanapą tylnego siedzenia. Dzisiaj z rana przejechałem się, palą się kontrolki. Stanąłem, zgasiłem silnik. Usiadłem na tylnej kanapie w środkowej części, podskoczyłem kilka razy. Odpaliłem i …. kontrolki się nie świecą. Czujnik pod kanapą źle łączył i komputer wykazywał błąd. Kilka razy podskoczyć na tylnej kanapie, a tyle radości. Pozdrawiam.

ale lepiej to zrób bo jak dzieciaki czy nawet dorośli zaczną skakać to systemy przestaną działać jak znowu zaświecą ci się te kontrolki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz za chwilę, rozbiorę kanapę, przeczyszcze styki czujnika, poprawnie go osadzę i mam problem z głowy.

Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem w czwartek: ABS i ESP.... Zjechałem z trasy, zgasiłem i odpaliłem motor, było okej.... przejechałem ok 120km i cisza w temacie nic się nie zapala.... W poniedziałek podpinam VAG`a i zobaczymy co pokażę, najwyżej będziemy walczyć z niemiecką elektroniką:)

Ciekawi mnie jeszcze jeden myk, bo kontroli zapaliły się przy wyprzedzaniu.... po redukcji z 4 na 3.... ciekawe czy jest możliwość, iż czujniki zgłupiały i zapaliły się kontrolki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rekinek

Witam,

Mam podobny problem jak poprzednicy tylko u mnie wyglada to tak ze po wlaczeniu silnika jest wszystko wporzadku. Problem (czyli zapalanie sie ABS i ASR po ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy) zaczyna sie gdy jade kilkanascie sekund z pewna predkoscia kiedys bylo to 150 km/h co mi nie przeszkadzalo bo z taka predkoscia to sie zadko jezdzilo pozniej wymieniane byly klocki hamulcowe i tarcze i problem ten zaczal pojawiac sie przy predkosci okolo 110-120 km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie system potrafi odciąć moc przy wyprzedzaniu lub przy większym łuku ze stałą prędkością.W trasie przy większych prędkościach jak mam wyprzedzić jakiegoś TIRa to wyłączam ESP klawiszem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W trasie przy większych prędkościach jak mam wyprzedzić jakiegoś TIRa to wyłączam ESP klawiszem

 

Że tak spytam po co??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gibon515

u mnie występuje także problem ciągle świecących się kontrolek ABS i ASP świecą się cały czas po wymianie wachacza,czujniki ABS były czyszczone,świecą się nadal czy muszę jechac na kompa usunąć błąd czy można to naprawić sposobami domowymi,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pascal

Witam, wiecie może jakie koszty są tych sensorów

 

Engine coolant temperature (ECT)

Intake air temperature (IAT)

Mass air flow (MAF)

Volume air flow (VAF)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, wiecie może jakie koszty są tych sensorów

 

Engine coolant temperature (ECT)

Czujnik temperatury płynu - około 70-90 zeta.

 

Mass air flow (MAF)

Przepływka - no to juz 200-300. Zależy jaka firma i w jakim sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość frodo

Miałem podobny kłopot,okazało się że to pompowtryskiwacze się skończyły.Apropo czy może ktos wie co oznacza farba np. koloru niebieskiego na pompowtryskiwaczu czy to jakiś rodzaj plomby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co oznacza farba np. koloru niebieskiego na pompowtryskiwaczu czy to jakiś rodzaj plomby.

Czymś takim smaruje się sruby a raczej gwinty, by wypełnic szczeliny, do których może dostawać sie brud i woda, co może spowodować problem przy wykrecaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam taki problem jakis czas temu wyskoczył mi komunikat ze klocki hamulcowe do wymiany więc zatrzymałem auto zgasiłem silnik obejżałem klocki i niby wyglada że ok , komunikat znikł, kilka dni później zaswieciły mi sie ABS i ESP w czasie postoju, zgasiłm silnik zapaliłem i juz sie nie pojawiły:-/ jezdziłem autem nawet ostro hamowałem i nic sie nie pojawia proszę o pomoc !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności