Skocz do zawartości

Torreto

  • Liczba zawartości

    249
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Torreto

  • Urodziny 17.02.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrołęka

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (ATQ)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Czy może ktoś wie dlaczego może wyciekać płyn chłodniczy z układu jak auto stoi więcej jak 2-3 dni? potrafi zlecieć nawet pół zbiorniczka. Jak jeżdżę codziennie nie kapnie nawet kropelka. Płyn wycieka z okolicy termostatu, od spodu widać że cieknie po alternatorze. Niestety dokładnie nie widać skąd. Może kamerką by to zlokalizował. Samochód oddałem do mechanika, podpinał wąż z ciśnieniem do zbiorniczka na godzinę i nie było żadnego wycieku.
  2. Vag nic nie pokazuje. A po wyjeciu czujnika bylem zdziwiony ile moze do niego sie przyczepic opilkow. Jak pisalem wyzej zrobilem na nich okolo 500km kiedy zaczelo sie to dziac i spokojnie hamowalem. Im wiecej jezdzilem tym bardziej trzeslo i walilo, po czyszczeniu byla cisz do nastepnych 500km i raz gwaltownego hamowania. Tarcze toczylem bo ranty byly zardzewiale i wystawaly lekko. Na starych klockach bylo wszystko ok.
  3. Witam! Nadszedl czas na wymiane klockow. Kupilem klocki TRW i przetoczylem tarcze. Przejechalem okolo 500km i zaczelo szarpac przy chamowaniu i wyskoczyla kontrolka od ABS-u. Zdjalem kola, przeczyscilem czujniki od ABS-u, dalem tarcze do przetoczenia jeszcze raz ale byly dobre. Przeczyscilem tarcze i klocki. Przejechalem znowu okolo 500km i znowu to samo, tylko ABS sie nie pokazal. Czy te klocki sa jakies trefne czy co to moze byc? Wydaje mi sie ze dopoki z duzej predkosci gwaltonie nie hamowalem to wszystko bylo ok.
  4. Witam. Czytalem temat i nie widze zeby ktos odpowiedzial ktory kabel to +12. Moze ktos wie?
  5. Troche umiem czytac ze zrozumieniem... Ale skoro napisalem takie cos: Czyli juz pisalem ze mierzylem na "10A" tak? A Ty napisales: A Ty mi piszesz Wiec odpisalem ze mierzylem na "10A" (co juz Ci pisalem) i odpowiedzialem w jakim celu to robie i nie napisalem ze nie zrobie tego przy ustawieniu 200mA wiec nie wiem o co Ci chodzi... A mysle ze jak Ty bys czytal ze zrozumieniem to co pisalem to bys napisalal jak kolega:
  6. Ale ja wlasnie tak mierzylem ze wtyczka czerwona na 10A i wyszlo 0.06 Mierze przy wylaczonym. Padl mi akumulator i chce wiedziec dlaczego, bo jak cos to oddam akumulator na gwarancje.
  7. Miernik firmy TOP TOOLS 94W100 lub 94W110 za 15zl Zakres 10A dokladnosc 2%
  8. Nie mialem pomocnika kory by przytrzymal na obrotach Ale jak go odpalilem to byl zimny i mial podwyzszone obroty (2100obr/min) i wtedy ladowanie bylo okolo 14,30. Co to znaczy zmniejszyc zakres? jestem nowym uzytkownikiem miernika i nie bardzo wiem o co chodzi To za duzo czy za malo pobiera ze niewiarygodny jest pomiar?
  9. Witam. Mam pytanie co do wyniku moich badan Ladowanie mierzylem na wolnych obrotach (800-900) i wyszlo 13,80 i co jakis czas spadalo do 9 a nie raz do 6 na pare sek, czy to normalne? Przy wlaczonych swiatlach itp itd bylo 13,30. Pobor wynosi 0.06 na ustawieniu miernika na "10A" duzo to?
  10. Witam. Tez mam problem z powietrzem i brakiem ciepla. Te bulgotanie w zbiorniczku mam od kad kupilem samochod czyli 5 lat i nic sie nie dzieje. Miale dziurke w chlodnicy i plyn mi uciekal. Dziurka zalepiona, w zbiorniku pelno plynu, a przy gazowaniu slychac przelewanie sie wody. Chcialem dzisiaj odpowietrzyc uklad, no i zdjalem waz z krucca i lecialo powietrze i plyn, plynu wylecialo tez okolo 0.5 litra i najlepsze jest to ze w zbiorniku nie ubylo. Jak odpale auto i wlaczone jest na cieplo i wylaczony nawiew to po nagrzaniu auta jak wlacze nawiew to zaczyna leciec cieplo i po paredziesieciu sekundach leci juz zimno. Co to moze byc?
  11. Zapalalem na samym gazie np po godzinnym postoju gdy jeszcze auto nie ostyglo zeby nie zuzywac benzyny A jak mi sie tylko rezerwa paliwa zapalala to tankowalem do polowy lub 1/4 baku.
  12. Okazalo sie ze padla pompa. Wymienili pompe i auto smiga. Jak odbieralem auto to mechanik chcial pokazac ze nie dziala i uzyl miernika, i cos pokazalo, pozniej znowu nic i znowu cos. Podlaczyl pod akumulator i pompa zaczela krecic i wylecialo paliwo jeszcze, ciekawe czy ona sie tylko zaciela czy na chwile odzyla...
  13. No troche tak, wiec dlatego napisalem ze moze sie czegos dowiem. Moze ktos mial podobny przypadek...
  14. Fajnie, tylko nie dojade do gazownika bo auto nie odpala ani na Pb ani na gazie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności