Skocz do zawartości

kujon

  • Liczba zawartości

    784
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kujon

  • Urodziny 30.03.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Problem z silnikiem VW Passat AVF 130 KM, samochód dymi na szaro na postoju, im wyższa temperatura silnika tym dymienie mniejsze ale też nie zanika. Spaliny szare, gryzące i śmierdzące. Rozrząd obecnie ustawiony -1,7 ale próby były też na 0,0 jak i 1,6…. im więcej na + tym więcej białych spalin. Zastanawia mnie początkowa praca wtrysków i bipy. Temperatura początkowa silnika 32stopnie, samochód stał 7 godzin. Im wyższa temperatura i czas np. po minucie coraz lepiej. I jeszcze jedno: moc, kultura pracy, przyspieszenie itd bardzo dobre…. tylko te szare żrące spaliny i smród – chyba nieprzepalonej ropy. Czujniki, przepływka itp. sprawdzone i wygląda że ok. Z zapalaniem nie ma problemów. log-01-013-018-023-1.txt Dziękuję serdecznie za podpowiedzi Odpowiedz
  2. proponuje kolega po pierwsze olej półsyntetyczny co ogólnie wyklucza go do pompek, po drugie ten olej tyle że typowo do diesla kosztuje w bańce 60 zł/4litry, jeżeli mówimy o przepłacaniu.o takie coś http://cokupic.pl/produkt/Mobil-1-Super-2000-X1-Diesel-10W40-4l
  3. Różnica w cenie pewnie max 4 zł/litr lub mniej to po co ryzykować. Castrol Edge Profesional kosztuje 32 zł/ litr a ile Magnatec ?
  4. ten opis nic nie mówi... jeżeli to jest tylko po Krakowie to ok mi też tyle pali tylko po mieście czyli w okolicach 10 litrów ... co do skrzyni.. ja często bywam w Krakowie a jadę z Lublina... pokonuję 490 km trasy i około 80 km miasta Krakowa, średni przelot trasa 100-120 km/h zwalniając w miejscowościach (raz mnie już złapali na radar więc zabolało i teraz zwalniam)... przy takiej trasie i mieście spalanie mam od 5,9 do 6,1 litra na 100 km.... sama trasa schodzę na 5,6 litra i to bez jakichkolwiek oszczędności pedału gazu. Opis sprawdzony około 8 razy w temperaturach -10 do + 20 stopni. Teraz kolega sam stwierdzi czy kolegi samochód dużo pali.
  5. kujon

    AWX rozrząd komplet

    Znam różnice i pisałem o starszym... do mojego koszt pełnego kompletu - rozrząd + pompa z paskami klinowymi to około 680 zł
  6. kujon

    AWX rozrząd komplet

    max z robocizną 1050 zł na oryginalnych częściach z serwisu.
  7. niestety na rynek polski idzie rozrząd jak w moim załączniku. Co do rozrządów z hiszpanii nie wiem i niestety po samym pasku raczej daty nie odczyta. Ewentualnie można zerknąć na datę na napinaczu oraz rolce i liczyć że pasek jest z podobną datą lub że sprzedawca jest uczciwy. Co do rozrządów z zagranicy, zastanawiam się ile taki rozrząd musi leżeć aby był aż nalot rdzy, data na pudełku też 2011 i sprzedawca też z allegro. A może to daty ważności ? http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/74/77/83/3074778373
  8. ogólnie nie jest jeszcze stary bez przesady. Ważność paska w tym przypadku to 2016 rok... co do jazdy jeszcze przez 5 lat to raczej odpada, po 10 latach stan gumy jest średni, ogólnie z doświadczenia to max 7 lat. Na oryginale zawsze jest data ważności na pudełku jak i na opakowaniu paska - i to jest dopiero właściwa data. Bywa że obie daty się różnią nawet o 6 miesięcy. Nie wiem czy widać data jest na opakowaniu paska 04.2016 i raczej bez tego opakowania nie kupować np. paski luzem tzn. pudełko jest tak zaklejone że tylko rozrywając daje się wyjąć pasek link zdjęcie rozrząd 038198119A a teraz idą rozrządy z datą 04.2017
  9. podmień przepływkę od kogoś u kogo jest ok... najtańszy wariant. Jak nie masz nikogo to daj znać na priv.
  10. typowy tryb awaryjny, podepnij kompa i sprawdź co się dzieje, tj. jakie są błędy.
  11. nie wyłącza się silnika, tylko ustala na pracującym silniku odłączając rurkę, zakręca korek spustowy i dopiero silnik stop... teraz wiadomo gdzie podział się olej... czyli poprawka kolegę czeka i odpuściłbym ostrzejszą i dłuższą jazdę aby nie przegrzać sprzęgieł. jaki filtr oleju był w zestawie tzn firmy, uszczelka filtra też była i korka ?
  12. wymieniłem w niejednej skrzyni i twierdzę że za mało weszło, niech kolega określi w jaki sposób ustalał poziom oleju. Średnio po ustaleniu poziomu, czyli po spłynięciu nadwyżki to około 5,1-5,2 litra.
  13. cena normalna, a nawet niższa bo średnio biorą 250 zł.
  14. Oryginalna nowa uszczelka za 56 zł i spokój, bez silikonów i innych specyfików.
  15. trudno określić czy to ten sam olej... wg mnie ma trochę inne zabarwienie... mam oba typy w domu. Biorąc pod uwagę że przy zmianie mieszamy nowy olej ze starym i to że cena jest praktycznie ta sama, pozostałbym przy oleju z dedykowanym numerem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności