Skocz do zawartości

pasektdi

  • Liczba zawartości

    288
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pasektdi

  • Urodziny 31.01.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przemków

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. OK, aczkolwiek nie wiem w jakim celu wycicnac tuleję metalowo gumową z nowego wahacza np. Lemfordera, czt TRW, bo to sa dobre firmy. Ja wymieniłem po przejechaniu 100 kkm, więc to chyba dobry wynik, a dolnych nigdy. Przekazałem auto i wymioenili po kolejnych trzech latach i łacznie 500 kkm fabryczne.
  2. w górnym wahaczu, a w zasadzie dwóch masz dwie tuleje i je wymioenisz, ale dolna część wahacza , też sie wyrabia, ta co wchodzi do zwrotnicy. jak sie wyrobi sworzeń z "jabłkiem" to czym go zastapisz ? wahaczy do wymiany.
  3. sworznie piszesz całe, ale wieczne nie są, a w zestawie sa tylko tuleje, więc jak padną, a na cuda nie ma co liczyć to ................... ?
  4. a jak jeden amortyzator będzie walnięty, to tez wymiuernisz tylko jeden ? I co w ogóle zamontowałeś. Mechanik za wymiane jednego, czy dwóch wziąłby te same pieniądze, chyba, że to jakiś zdzierca jest.
  5. Rożnica w cenie niewielka. Type 200 ma wyższy punkt wrzenia o 15 st. C. Pytanie, czy Tak ostro i intensywnie hamujesz, że potrzebujesz płynu o takich parametrach ? Mi w Pasku z 2002 rocznika wszedł litr i odrobina na całkowitą wymianę, z tym, że nie oszczędzałem. Tak długo wysysałem, aż popłynął czyściutki.
  6. i tego się trzymaj. Dla mnie wymiana 12-13 razy w roku wycieraczek, to jakiś absurd. A taki komiwojażer, znaczy e przedstawiciel handlowy, to chyba wozi karton w bagażniku, bo jego przebieg można pomnożyć tak z 30 x te 2 tyś, i w górę. Nie wspomnę o innych samochodach służbowych, które nierzadko maja przebiegi zbliżone do 100 000 w roku. 6 x wymiana oleju, filtrów i 50x wymiana wycieraczek. Hurrraaaaaaaaaa, jestem na tak. Zdecydowanie wolę inwestować z porządne kosmetyki, między innymi do szyb,np. Autoglym Car Glass Polish (polecam)
  7. Bez urazy, ale po cholerę komu oczko informujące o tym co widać na szybie ? Mam się pocieszać, że jeszcze nie jest całkowicie żółte, a wycieraczka zamiast wycierać, to maże po szybie, czy mam się utwierdzić, że jest do wymiany, bo nie dość, że maże i gówniano zbiera, to ma już czujnik na żółto. Gówniana mieszanka gumowa = wszelkie problemy, które zwalane są na czynniki zewnętrzne. Ot i cała tajemnica. Dobrej jakości mieszanka, wycieraczka zbiera jak lala i długo służy. Od promieniowania UV groźniejsze jest wycieranie oblodzonej szyby. Dlaczego wycieraczki, które sa montowane na pierwszy montaż tak długo wytrzymują, a te same, od tego samego producenta, kupione w ASO już nie ? Dziura ozonowa się powiększyła ? Teraz mój pasek ujeżdżany jest przez synową, a ja mam inne autko. Jest możliwość wymiany samych gumek. Cena gumki 1/10 ceny wycieraczki. Wytrzymuje tyle co nowa wycieraczka znanego producenta na liter B, Z tyłu jest niestety pioro, które jest wymieniane w całości i musi być dedykowane. Tegoż samego producenta na B, mimo iż samochód jest garazowany, a tylna wycieraczka używana jest 10-cioktornie rzadziej, to też wytrzymuje tylko sezon. Czary ?
  8. pewnie w magazynie przeleżały całe lata i guma sparciała. Mój pasek, od trzech lat stoi pod chmurą i po kradzieży nowych Valeo, ma zakładane najtańsze z marketu i wytrzymują sezon bez żadnego problemu.
  9. Izopropanol jest dostępny bezproblemowo. Denatural i Izopropanol to to samo http://besa.ltf.info.pl/izopropanol-czyli-denatural. Z tym, że Denatural wystepuje również w kolorze fioletowym, jak niegdyś denaturat, a IPA zawsze był bezbarwny. Na alledrogo IPA 30 zł 5 litrów i 8 za litr, a w Casto ile ? Może opłaci sie kupić na alledrogo.
  10. czy zamiast glinkowania ? Każde służy do czego innego. alkohol izoproplowy służy do usunięcia resztek starego wosku i past przed nałożeniem świeżego. Najpierw mycie, potem glinka, potem mleczko do usunięcia delikatnych rysek, potem pięknie wszystko Izopropanolem i wosk
  11. Jako, że już nie jestem użytkownikiem Passata, muszę posiłkować się objawami jakie przedstawiła synowa : - głośna praca układu wspomagania - na wolnych obrotach wspomaganie słabe, na wysokich OK - powrót wywala sitko, co z kolei powoduje wywalanie płynu na zewnątrz. - płyn się dość pieni. Pierwszy raz się to stało dwa tygodnie temu, syn wsadził sitko ( czy docisnął porządnie trudno powiedzieć), uzupełniono 200ml płynu i do dziś było OK. Dziś się tak stało dwa razy i samochód został u mnie, bo wywaliło cały płyn ze zbiornika i już nie było co dolać. Zdemontowałem zbiornik, osadziłem porządnie sitko, wymyłem wszystko benzyną oraz środkiem do mycia silników. Dodatkowo odtłuściłem płynem do czyszczenia tarcz hamulcowych. Sitko delikatnie podkleiłem na krawędziach. Jutro mam zamiar przepłukać układ czystym płynem do wspomagania (zielony Febi, bo taki jest w jedynym sklepie jaki u mnie jest) Czy wyżej opisane objawy to znak, że pompa umiera ?, czy może to są objawy usterki maglownicy ? Wymieniałem ja 4 lata temu. Jakiś zamiennik.( Już wiem, powinienem kupić używany ZF)
  12. Przyjmuje do wiadomości to co napisał Magoo. dzięki. Góra jest niedawno wymieniona. Lemforder. Już żałowałem, że nie kupiłeem kompletu, tylko same górne. Dziś za same dolne zapłaciłbym więcej jak za cały komplet.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności