Skocz do zawartości

sonic

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sonic

  • Urodziny 20.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zaleszany,telford

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

623 wyświetleń profilu
  1. Trzeba uważnie przeczytać co pisałem,a pisałem o trzech niby rodzajach ECU,najwyraźniej w twoim prostym aucie okrojonym albo ktoś dołożył przewód i jeździsz i o tym nie ❌ wiesz albo sam to zrobiłeś, bo jak było napisane to w okrojonym też można to zrobić dodając dodatkowy przewód do ECU i będzie śmigać ale nie ❌ wnikałem w to bo u mnie zadziałało wszystko co powinno odnośnie tempomatu gdy założyłem manetke, podpiolem przy ECU i aktywowalem,a jeżeli niemożliwe jest to o czym pisałem po przeczytaniu wątków kolegów którzy mają właśnie problem iż po założeniu manetki, podpieciu wiązki pojawia się tylko kontrolka na zegarze a komp nie ❌ reaguje czyli tempomat nie ❌ działa to bardzo proszę ? udzielić im pomocy ?, tylko podsunołem pomysł ? do zweryfikowania jeżeli któryś z kolegów po założeniu wszystkiego jak ma być, miał by właśnie taki objaw (być może brakowało by właśnie tego przewodu,bodobno) więc pisałem o czym czytałem na forum, może to prawda a może nie ❌,ale ciekawy jestem w jaki sposób ty podłączyłeś tempomat(czy odbywało się to bez dokładania przewodu czy też nie ❌, ale ECU można zweryfikować po numerze seryjnym czy obsługuje tempomat czy nie ❌ ale skoro mi zadziałało to również nie ❌ wnikałem, bo po co ) i jakim kodem aktywowałeś tempomat, w jakiej grupie to zrobiłeś i jakie było to oprogramowanie jeśli można, dziękuję.
  2. Cześć ? wam, ściągnij sobie schemat pod B5 i wszystko tam będzie opisane, kolory fabrycznej wiązki czy zamiennika i tak wchodzą w miejsca pod te same numery w kości ? przy manetce a przy ECU jest tak ? samo do numeru, posiadam zamiennik wiązki prosto z Chin zapłaciłem około £ 5 a z Niemiec chciał £ 24.99 taka różnica za dokładnie ten sam zamiennik , tylko pytanie ❓ jest który z trzech ECU posiadasz bo niestety jest różnica, już nie ❌ pamiętam jak to sprawdzić ale ten najprostszy nie ❌ obsłuży tempomatu trzeba by podobno dołożyć dodatkowy przewód z ecu bo po włączeniu przełącznika na manetce pojawi ci się kontrolka że tempomat włączony ? ale nie ❌ aktywujesz tempomatu , ten drugi obsłuży plus ➕ posiada czujnik deszczu a ten trzeci dodatkowo obsłuży aktywny tempomat dlatego takie autko oznaczone jest jako (highline) wyposażenie auta swoją drogą ale oznaczenie auta np:(highline) zależy od rodzaju włożonego ECU, tak to wyczytałem przy poszukiwaniu schematów do tempomatu, czyli jeżeli masz czujnik deszczu tym się Ja kierowałem bo moje auto ? posiada to tempomat uruchomisz od A do Z. Dzięki
  3. - - - - - aktualizacja - - - - - pojedz na diagnostyke moze beda jakies bledy,jak beda to sptrawdz co oznaczaja kody bledow,moze cie jakos naprowadza na miejsce gdzie lezy przyczyna - - - - - aktualizacja - - - - - spróbuj odpowietrzyć pompę ABS vag-iem,u innego mechanika,powinno pomóc .
  4. i po bolu,u mnie juz rozrzadzik wymieniony-pasek- napinacz paska rozrzadu (INA),rolka prowadzaca (INA),napinacz paska alternatora (INA)-pompa wody nastepnym razem bedzie i hula:kciuki
  5. Bez problemowo smigam,przymosowo wymienieona zawieszka z przodu i sprzegielko alternatora,po za tym nic wiecej z przymusu. Pozro.
  6. Niech ci bedzie,najwyrazniej liczy sie praktyka,nie mowie ze nie jest to niemozliwe,poprostu nie spotkalem sie z czyms takim,a tez niebylo lekko z niektorymi,bo byly i modsze i starsze niz 11-lat. Ale z tym wyciaganiem to byl tylko jeden ze sposobow,glownie chodzi mi o to aby juz po wyciagnieciu i przygotowaniu do ponownego zamontowania miec 100%-tową PEWNOŚĆ ze siedzi jeden i drugi czujnik,bo czesto nawet mechanicy niby zamontuja i jest jeszcze cos nie tak,a czasem wychodzi to po dluzszej chwili,z mojej rady mozna skorzystac,ale tez nie trzeba a mylic sie napewno niemyle,od kilku lat troche aut przerobilem, czyli jak pisalem wyzej,przyłóż trzonek mlotka do czujnika i w drugi koniec mlotka uderzaj delikatnie(z wyczuciem) dłonią,tylko bez przesady. Pozdrawiam ---------- Dodano o 11:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:54 ---------- Tak do tematu z wyciaganiem czujnikow, jezeli nie dziala wyzej wymieniony sposob i jestes pewien ze nie zadziala,to wyjmij sobie przegub nastepnym razem i podkladajac cos wmiare miekiego,probuj go wypchnac,to takze DZIALA.
  7. kable ida w nadkole i wychodza zaraz pod deska,jeden z prawej a drugi z lewej,jak rozkrecisz deske podspodem i zajrzysz np;prawe kolo,zajrzysz pod sput w prawy rog to zobaczysz dwie prostokatne kosci ABS i czujnika zuzycia klockow,czasem trzeba pogrzebac miedzy kablami zeby je zauwazyc, tak ze kable bezposrednio ida z nadkola do wewnatrz auta tylko tyle ze sa krotkie i ciezko czasem plynnie sobie poradzic ,jak juz ktos chce je wymienic. Ale czujniki ABS-u za kazdym razem wyciagam bardzo delikatnie wczesniej spryskujac WD-40,czekam chwile,i probuje kombinerkami rozruszac w prawo i lewo,nie probuje delikatnie wyciagac,tylko nawet wlasnie lekko wciskac i rozruszac prawo-lewo. Temat przerabialem juz kilka razy z roznymi autami,i ten sposob dziala w 100%. Dlatego tez moze komus on pomoze.Pozdro.
  8. witam,raz na forum odnosnie problemow ABS-ESP, napisalem tak -zdejmij przednie kola,wyciag i wyczysc czujniki oraz miedziane wkladki i gniazda,po wyczyszczeniu poskladaj to wszystko jak bylo,wez mlotek i trzonkiem mlotka dobij z wyczuciem czujniki ABS-u,zrobcie tak jesli wszystko inne zawodzi a powinno sie poprawic jesli tak to zostaje pokasowac bledy i po temacie. Poza mna na forum pisal tak jeszcze jeden kolega,ale niepamietam kto to był.Pozdro.i powodzenia.
  9. sonic

    Tapety na Pulpit z B5FL

    mam jeszcze kilka,ale zawsze mozna zrobic jakies nowe.
  10. Wez zrob jak pisze Maciej_B,zrob tak dwie srony, a po tym wez mlotek i jego trzonkiem lekko dobij czujniki zeby naprawde dobrze w gniazdo weszly.Powodzenia.
  11. http://cgi.ebay.co.uk/PASSAT-B5-1996-05-DRILLED-GROOVED-BRAKE-DISC-FRONT-REAR-/330364729855?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ceb45b9ff Na tyl,nacinane i nawiercane ---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 20:16 ---------- http://cgi.ebay.co.uk/PASSAT-B5-1996-05-DRILLED-GROOVED-BRAKE-DISC-FRONT-REAR-/330364729855?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ceb45b9ff komplet tyl przod,nacinane i nawiercane
  12. Albo wyciag czujniki absu przeczysc wszysko,czujniki-miedziane (tulejki) w gniezdzie i samo gniazdo,potem poskladaj i w razie jakby bledy sie powtarzaly , to lekko uderz w czujniki po obu stronach samochodu trzonkiem mlotka zeby weszly jak najglebiej w gniazdo , to jedna z sugestij,potem moze byc wlasnie czujnik stopu lub zrowka stopu,lub jeszcze pierscienie przegolu mozna przeczyscic,czasem osadza sie korozja wlasnie na nich i jakis osad.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności