Skocz do zawartości
Konrados

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa jednak się nie rozwiązała.

Wyjechałem dziś bez wiskozy. Auto po paru KM nagrzało się do 90* jednak po może 4km spadło do ok 85* i tak się utrzymało przez kolejne 4km. Pod domem po może 5 min wskazówka znów pokazała 90*. Górna część chłodnicy ciepła.

Jest lepiej bo osiąga 90*, ale czemu tak faluje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, że wymieniłeś termostat. Może spróbuj go wyciągnąć i wykonaj test w kubku z woda obserwując moment otwarcia wraz z sondą włożoną w kubek. Niestety nawet dobrej jakości termostat potrafią być nie sprawny mimo, iż jest nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad wypróbowaniem jakiegoś innego czujnika temp bo od tego się zaczęło, na tamtym termostacie też się nie dogrzewał. Wyjęcie termostatu nie jest takie proste w tym silniku, trzeba cały przód rozebrać, łącznie z rozrządem żeby mieć dobry dostęp :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oryginalny czujnik jest firmy BEHR. jest to tak dobra firma że nawet nie ma co jej przyrównywać do innych.

 

u siebie dam już spokój z czujnikami. zrobie tylko regeneracje rozrusznika bo mam wrażenie że dość opornie kręci na zimnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie znajduje się czujnik w silniku AFN 110KM ?

Foto z tego postu nie działa:

http://forum.vw-passat.pl/threads/29747-Czujnik-temperatury-silnika?p=414349&viewfull=1#post414349

 

Samochód nawet po jezdzie 15 kilometrów wskazówka ledwo co się podnosi... Strzelam ze czujnik a jak nie to to termostat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź sobie w temperature w klimatroniku albo vagiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam problem z 1.8t AWT chodzi o to ze jak zimny jest to gdy przyspieszam ruszam to tak jakby cos go nagle zaczyna hamowac jakby paliwa nie dostawal czasam poszarpuje ale przewaznie jak dodaje gazu to jakbym hamowal. wczesniej mialem blad zbyt uboga mieszanka 17536. usunalem i nie pojawia sie od 2tyg ale caly czas mam te objawy swiece wymienilem czujnik tez. ale czytalem na forum o diagnostyce 1.8t i pytanie moje brzmi czy przes sonde lub przeplywke moze tak sie auto zachowywac? a jesli to sonda to w kacie czy za? na cieplym czasami sie tez tak dzieje ale juz rzadziej. dodam ze gdy po przerywa i juz normalnie przyspiesza to tak jak powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A LPG masz w aucie, czy dzieje sie to tylko na Pb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko Pb:) wczoraj check sie zapalil dzis sprawdze co wyskoczylo bo bede klocki wymienial. I dodam wczoraj tak to zaobserwowalem ale juz jak check mi sie palil ze gdy odpalilem to obroty trzymaja tak 1200 ale z tego co wiem to prawidlowo ale po chwili zaczelo bujac autem za chwile przestalo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie co to moze byc passat avb odpali normalnie,pojade gdzies na miasto czy gdzies i jak chce znów odpalic to jest tylko krecenie bez zaskoczenia,zadnych błedów na kompie,dodam zre passat był po przejsciach mial dzwona z przodu i ponoc był rozrzad przeskoczony o jeden zabek.czy winny moze byc tez modul komfortu bo był zalany.

Edytowane przez wolfzburg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł raczej nie. Wpisz sobie w Google albo szukajke "passat tdi źle/ nie pali na ciepłym" i powinno wyjść rozwiązanie. A teraz masz dobrze rozrząd ustawiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oto własnie jest pytanie,nie mam pewnosci 100%,mechanik mówił ze dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz makeć pokazać te foto bo nie widać też mam problem ze znalezieniem czujnika temperatury w passacie b5 silnik ALT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w silniku ALT jest czujnik G62 temperatury proszę o jakies namiary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest przy samej chłodnicy

 

9d4c18865e7a66b5.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ten czujnik jest odpowiedzialny za podanie temp na blat? Pytam ponieważ solus pokazuje temp płynu chłodniczego wydaje mi się właściwie (przyrost, spadek) a na blacie leży. Test zegarów wypadł pomyślnie - wszystkie wskazówki działają. Mimo to na liczniku wskazówka trzyma równo 50 st. C.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj czujnika gdzies z tylu lub z boku silnika. Kostka 3lub4 pinowa. Czujnik zielony lub niebieski. Ten przy chlodnicy odpowiada za uruchomienie dodatkowego wentylatory i ciepły płyn chłodnicy dostaje dopiero gdy termostat sie otworzy.

Edytowane przez Marek_r23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może poratuje ktoś jakimś zdjęciem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności