Skocz do zawartości

pietrek_g

  • Zawartość

    1296
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pietrek_g

  • Urodziny 19.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk - Osowa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

320 wyświetleń profilu
  1. skojarzenia

    Psychiatra
  2. skojarzenia

    Niderlandy
  3. skojarzenia

    LEGO
  4. skojarzenia

    Hamulcowa
  5. Dużo osób na OCP Octavia Club Polska które mają BZB nie mają problemu olejowego. Problem nie leży w bloku, a w układzie korbowym, a dokładnie w tłokach i zbyt wąskich pierścieniach zastosowanych w CDAA.
  6. skojarzenia

    Napój Bogów
  7. Wiele egzemplarzy 1,8 TSI ma już remont za sobą. Ponieważ problem pojawia się mniej więcej przy 120-150 tys.km, a więc 90 % egzemplarzy już dawno tą granice ma za sobą. Poza tym na początku były wersje wolne od tej wady. Oznaczenie BZB o ile dobrze pamiętam. Problem z nadmiernym zużyciem oleju dotyczył egzemplarzy z lat 2008-2011. Chodziło o silniki oznaczone CBAA lub CDAA (zawsze mam problem które oznaczenie jest prawidłowe). Z kolei 2,0 TSI fajnie się napędza i nie pali aż tak dużo. Stare dobre 1,6 @Gerard, 2,0 TSI w Octavii występuje tylko w wersji RS więc i cena będzie odpowiednia. 1,8 TSI jest dostępny i w zwykłej i Scout.
  8. A to się zgadza ale kto Ci opuści 5-6 tys na remont silnika. Chyba że z pełną świadomością sprzedaje auto i zna problem i wystawi za odpowiednio niższą cenę.
  9. 1,8 ok ale jeśli będą papiery na remont silnika bo to loteria jest.
  10. Spot 27.01.2018 g.16:00

    To co Panowie? Przenosimy się?
  11. Spot 27.01.2018 g.16:00

    @Ziewal, podaj namiary to się pomyśli.
  12. Spot 27.01.2018 g.16:00

    I bardzo dobrze.
  13. skojarzenia

    Ferdek Kiepski.
  14. Przecież on jest wystawiony u nas na forum.
  15. skojarzenia

    Program rządowy
×