Skocz do zawartości

pietrek_g

  • Liczba zawartości

    1 680
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pietrek_g

  • Urodziny 19.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk - Osowa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

2 164 wyświetleń profilu
  1. Ja to w ogóle odleciałem bo przesiadłem się do francuza 🤪😁
  2. Fajnie by było was znowu spotkać 😁 Kurcze, tak patrzę na to zdjęcie powyżej i jak fajnie wyglądał kiedyś mój passata bez rdzy 😥
  3. A na starym sterowniku działały? Kamerę masz High czy low? Jeśli low to nawet jak dasz sterownik obsługujący linie skrętne to nie zadziała.
  4. @nrobb broń boże sylikonem. Sylikon jest na bazie octu co przyśpieszy korozję elementów (w tym wypadku drzwi). Albo sznur butylowy zamiast starej gumowej uszczelki na blasze albo jeśli już ma być sylikon to TYLKO I WYŁĄCZNIE neutralny! Ten nie jest na bazie octu więc nie będzie wchodził w reakcję z blachą.
  5. @kuebk odczyty na postoju przy ok. 2500 obr/min.
  6. U mnie nie ma limitera na wolnych. W trasie nie depne mu do 4000 obrotów bo auto aktualnie jest w trybie awaryjnym i nie wkręca się wyżej jak 2800 obrotów.
  7. Problem z dpf dopadł i mnie. Pacjent to b6 2,0 TDI BMR 170KM. Od kilku tygodni mam problemy z dpf. Najpierw zaczeło się od częstego wypalania. Mysłałem, że zatankowałem kiepskie paliwo bo zaczęło się chwilę po zatankowaniu. DPF wypalał się znacznie dłużej i częściej niż zwykle. Po tygodniu zatankowałem na innej stacji i trochę się uspokoiło. W między czasie zmieniłem olej w silniku (był mocno rozrzedzony), wymieniłem filtr paliwa zalewając go płukanką Liqui Moly Diesel Spulung. Do zbiornika z paliwem dolałem Liqui Moly Dieselpartikel filter Schutz (2650) do czyszczenia i ochrony filtra. W kompie nie było żadnych błędów. Wypalił się chyba jeszcze z raz czy dwa o czym pojechałem na urlop ponad 1500km. Myślałem, że po takiej trasie się wygrzeje i porządnie przegoni. Po powrocie znów się zaczęło. Po kilku dniach jazdy zapaliła się kontrolka od DPF i mimo przejechania ok.40km próbując wywołać procedurę wypalania (3-4 bieg i obroty 2500-3000) nie chce zgasnąć. Dziś jadąc zaczęła migać spirala od świec żarowych. Po podpięciu diagnoskopu Viaken 5053ITS wyskoczył błąd 008194 Particulate Trap Bank 1 i nie chce się dać skasować. Czytałem na różnych źrodłach, że przyczyną może być czujnik różnicy ciśnień G450. Tylko jak go sprawdzić czy to on czy jednak DPF jest zatkany. Samochód ma prawie 340 tys.km przebiegu. Poprzedni właściciel prał już DPF przy ok 240-250 tys.km. Ale nie wiem czy go zaadoptował. Wklejam zdjęcia bloków pomiarowych grup 67, 68 i 75 oraz błąd i odczyt grupy 67 i 68 z przed urlopu (odczyt z VCDS). Dodatkowo mam lekko zapocone węże od IC więc nie wiem czy turbo nie zaczyna puszczać soków, choć z tego co mi się udało wyczytać to w grupie 75 poz. 3 jest procentowy poziom zapełnienia filtra co u mnie wynosi 32,66% więc jeszcze bez jakiejś tragedii ale może pomożecie. Zdjęcie węza od IC też wklejam.
  8. A vcds nie zgłasza z czym masz problem?
  9. Jakoś tak umarła śmiercią naturalną chyba. A może by tak reaktywacja spota?
  10. @Zabuzamusisz tylko dołożyć do nich pierścienie centrujące po felgi mają otwór 66,6mm, a Ty na piaście masz 57,1mm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności