vwtdi90 Zgłoś #1221 Napisano 4 Stycznia 2016 Dzięki mistrzu Spoko :ok Tylko nie kupuj ori z allegro za 30 zł .... Podróbki Ja miałem w sumie 3 czujniki ten ostatni kosztował mnie 10 zł używka z wtyczką Nawet w Aso zdarzają się podróbki .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnawdowa Zgłoś #1222 Napisano 13 Stycznia 2016 Witam mam problem z Passat-em b5 fl 1.6 alz 2003 i potrzebuję szybkiej odpowiedzi wyskoczył mi błąd P0118 czyli czujnik cieczy chłodzącej? Jeśli tak to jaki mam kupić i czy ma on związek z tym że rano prawie odpalić auta nie mogę? Przy temperaturze 0 stopni za ok 2-3 razem zaskoczy, przy -5 trzeba z 6 razy kręcić a przy -10 mogę zapomnieć o ruszeniu auta... Kable wymienione, świece też, cewka też, paliwo tylko na orlenie 98 proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #1223 Napisano 13 Stycznia 2016 Tu masz numer tego czujnika 059 919 501a. powinenieś mieć półokrągłą wtyczkę do niego bo są też kwadratowe ale to możesz już sobie sprawdzić odpinając ją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnawdowa Zgłoś #1224 Napisano 13 Stycznia 2016 Dziękuję A gdzie ona się znajduje? I czy ta wtyczka może mieć przyczynę tego rozruchu na zimnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #1225 Napisano 13 Stycznia 2016 (edytowane) źle się wyraziłem nie chodzi o wtyczkę tylko o sam czujnik który masz do wymiany, czujniki występowały z kwadratową wtyczką i półokrągłą, a czujnik jeżeli jest uszkodzony może przekłamywać temperaturę silnika sterownikowi przez co może nie załączać się np. ssanie albo zalewać silnik na zimnym, jak masz kabel vag i kompa możesz sprawdzić sobie temperaturę jaką pokazuje na zimnym silniku np. silnik ma 2 stopnie a czujnik pokazuje 30 stopni jak wymienisz wszystko wróci do normy. Czujnik u ciebie powinien być na trójniku z przodu silnika z prawej strony, tu masz rysunek (kliknij w niego i się powiększy) Edytowane 13 Stycznia 2016 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnawdowa Zgłoś #1226 Napisano 13 Stycznia 2016 Bardzo bardzo Dziękuję za pomoc już zamówiony :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekxc Zgłoś #1227 Napisano 15 Stycznia 2016 Panowie, u mnie taki problem : Czujnik wymieniony, błąd na ECU nie wraca, spalanie spadło, ale na blacie temperatura cały czas zero, na VAG-u od zera do 58 stopni rośnie dobrze ale na tych 58 się zatrzymuje. Termostat sprawny. Czujnik dostałem z inną wtyczką (brudnozielony z ASO), przelutowałem kable, podłączyłem na nowych pinach zgodnie z instrukcją z forum (ktoś gdzieś wrzucał jakie kolory kabli do jakich nr pinów mają być). Jest szansa, że coś źle podłączyłem ? Kable sprawdzałem 3 razy, są ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #1228 Napisano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Panowie, u mnie taki problem : Czujnik wymieniony, błąd na ECU nie wraca, spalanie spadło, ale na blacie temperatura cały czas zero, na VAG-u od zera do 58 stopni rośnie dobrze ale na tych 58 się zatrzymuje. Termostat sprawny. Czujnik dostałem z inną wtyczką (brudnozielony z ASO), przelutowałem kable, podłączyłem na nowych pinach zgodnie z instrukcją z forum (ktoś gdzieś wrzucał jakie kolory kabli do jakich nr pinów mają być). Jest szansa, że coś źle podłączyłem ? Kable sprawdzałem 3 razy, są ok. Skoro masz inną wtyczke to należałoby szukać czynnika z taką która pasuje. W VW też sie mogli pomylić i sprzedać nie to co trzeba. W katalogu na stronie inter cars-u możesz dobrać taki czujnik do swojego modelu, mają różne wtyczki i różnych producentów. Spisujesz numer czujnika który cię interesuje i zamawiasz w najbliższym sklepie. I do tego taniej. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez zenek_8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekxc Zgłoś #1229 Napisano 15 Stycznia 2016 Właśnie numer części jest ten sam. Zamówiłem razem z wtyczką i pinami, stara wtyczka była pęknięta więc i tak była do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #1230 Napisano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Właśnie numer części jest ten sam. Zamówiłem razem z wtyczką i pinami, stara wtyczka była pęknięta więc i tak była do wymiany. Jeżeli wcześniej na starym czujniku temperatura nie rosła na blacie to najpierw należało by zrobić test zegarów jeżeli wszystkie wskazówki pracują prawidłowo to najlepiej wymienić cały ten przewód czterozylowy bo być może gdzieś jest pekniety czy zasniedzial. Tylko wymienić w sensie od wtyczki aż do drugiego punktu więc trochę zabawy jest bo trzeba go zlokalizować. A jeżeli wcześniej na starym czujniku temperatura szła do góry to może być coś źle podłączone. Zerkne wieczorem jakie ja mam kolory we wtyczce i jak są podłączone i dam znać. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez zenek_8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1231 Napisano 15 Stycznia 2016 Sprawdź jakie wartości pokazuje czujnik do kompa i czy pokazuje na zegary (vagiem). Może piny pomyliłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekxc Zgłoś #1232 Napisano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Piny sprawdzałem 3 razy zanim odpaliłem auto, sprawdzę jutro czwarty raz, może faktycznie tu jest problem. Czujnik pokazuje do ecu temperaturę jakby zaniżoną, ładnie rozgrzewa się do 58 stopni i potem te 58 stopni trzyma. Na zegarach zero cały czas, nie mogłem się podłączyć vagiem do zegarów, coś się krzaczyło, jutro jeszcze raz spróbuje. Stary czujnik dawał sygnał na zegary, temperatura rosła normalnie, ale był błąd czujnika na ecu i odczyt vagiem wariował. Jakiś progres już jest, bo na trasie do roboty wypił o litr/100km mniej mam podłączone tak : pin 4 - brazowo/szary pin 3 - brazowo/bialy pin 2 - brazowo/zolty pin 1 - brazowo/niebieski Info z forum, znalazłem też schemat g2/g62, ale tam są zupełnie inne kolory kabli. Może po prostu nowy czujnik jest padnięty ? edit. połączyłem się z licznikiem, jest błąd:01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent po skasowaniu pojawia się od razu. logi z powrotu do domu: http://vaglog.pl/log_246729.html Jutro walczę z kablami. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez slawekxc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #1233 Napisano 15 Stycznia 2016 Skoro pojawia się od razu to coś jest nie tak albo z kablami albo z czujnikiem G2 i G62 to ten sam czujnik jest on zintegrowany. Dziś nie miałem jak sprawdzić kolorów strasznie u mnie sypie może jutro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #1234 Napisano 16 Stycznia 2016 Piny sprawdzałem 3 razy zanim odpaliłem auto, sprawdzę jutro czwarty raz, może faktycznie tu jest problem.Czujnik pokazuje do ecu temperaturę jakby zaniżoną, ładnie rozgrzewa się do 58 stopni i potem te 58 stopni trzyma. Na zegarach zero cały czas, nie mogłem się podłączyć vagiem do zegarów, coś się krzaczyło, jutro jeszcze raz spróbuje. Stary czujnik dawał sygnał na zegary, temperatura rosła normalnie, ale był błąd czujnika na ecu i odczyt vagiem wariował. Jakiś progres już jest, bo na trasie do roboty wypił o litr/100km mniej mam podłączone tak : pin 4 - brazowo/szary pin 3 - brazowo/bialy pin 2 - brazowo/zolty pin 1 - brazowo/niebieski Info z forum, znalazłem też schemat g2/g62, ale tam są zupełnie inne kolory kabli. Może po prostu nowy czujnik jest padnięty ? edit. połączyłem się z licznikiem, jest błąd:01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent po skasowaniu pojawia się od razu. logi z powrotu do domu: http://vaglog.pl/log_246729.html Jutro walczę z kablami. U mnie wygląda to tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myku Zgłoś #1235 Napisano 29 Marca 2016 Witam forumowiczów. W moim pasku pojawił się błąd czujnika tmp plynu chlodzacego za wysoki sygnał. Dodam że mam już drugi taki czujnik z aso termostat wymieniony oraz oba wentylatory. Problem rozwiazal się na miesiąc po drugim czujniku dziś to samo wentylatory się włączają temperatura faluje góra dól. Bywa tak że jak odejmuje gaz to tmp spada. Pomocy jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asdf0st Zgłoś #1236 Napisano 29 Kwietnia 2016 Witam, Mam problem podajże z czujnikiem tem. Przy + tem. cały czas na desce rozdzielczej świeci się kontrola od świec żarowych. Mechanik powiedzial że jest padniety. Rozumiem że to ten zielony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #1237 Napisano 30 Kwietnia 2016 podajże Co Ci podać? w AWX były też czarne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #1238 Napisano 1 Maja 2016 W AVB czujnik jest też w tym samym miejscu? Wskazówka często leży na 50 st, vag wskazuje właśnie na niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #1239 Napisano 1 Maja 2016 I w moim AVB właśnie pierdykło. Zauważyłem większe spalanie, wczoraj go dałem pod kompa i jest kilka błędów o G2/G62. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #1240 Napisano 1 Maja 2016 w moim ATJ mam błąd 17664 (czujnik temp. płynu, zwarcie do plusa, przerwa). Objawy: długie grzanie świec, nierówne podwyższone obroty po odpaleniu przez ok. 30 sekund, wyższe spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach