Skocz do zawartości

asdf0st

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O asdf0st

  • Urodziny 01.11.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wszedzie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam Nie zakładając kolejnego tematu pozwolę sobie opisać mój problem tutaj. Mój passat 1.9 130km ma dziwny problem z obrotami. Gdy silnik złapie trochę temperatury nieznacznie ok.+200 łapie więcej obrotów po jakimś czasie one schodzą do normy robiąc chwilowy postój gdy uruchamiam go ponownie do przy włączaniu silnika obroty wskoczą do 2500 ale od razu spadają ( tak jak by ktoś mu wdepnął gaz przy odpalaniu). Druga sprawa tyczy się braku mocy przy mocniejszym przyciśnięciu go do ok 2700 ob. bądź gdy się nagrzeje. Problem ten ustępuje gdy zgaszę i odpalę go na nowo. Podejrzewam że to czujnik halla ale mechanik mówi że żadnych błędów na kompie nie widzi. Uprzedzam odp. związane z turbina gdyż byłem niedawno u turbinowca
  2. A jest możliwość jak jakiś weżyk od podciśnienia uległ uszkodzeniu to turbina wydaje taki odgłos i pokazuje na niej bład?
  3. Tak jak napisałem, mechanik podpiał pod kompa. Moje pytanie czy jeżeli wyskoczyło mu na kompie że jest ona do regeneracji to czy jest coś po drodze co może być przyczyną źle chodzącej turbiny? SŁYSZĘ DZIWNE GWIZDY OD STRONY PASAZERA ! czy jeżeli łopatki sa zawalone to mogą wydawać taki dzwięk?
  4. Witam, Jakiś czas temu po porannym zapaleniu silnika przy dodawaniu gazu słychać było dziwny "gwizd" pomyslałem sobie że pewnie poszla jakaś rura od IC. Byłem dzisiaj u mechanika podpiął pod kompa i niby turbina poszła. Moje pytanie czy jeżeli poszła jakaś rura od IC to na kompie to pokaże? Może jakiś wężyk od podciśnienia czy zawór n75?
  5. Witam, Mam problem podajże z czujnikiem tem. Przy + tem. cały czas na desce rozdzielczej świeci się kontrola od świec żarowych. Mechanik powiedzial że jest padniety. Rozumiem że to ten zielony?
  6. Witam, Od jakiegos czasu zauważyłem że gdy moj pasek rozgrzeje sie tak do ok 70-80st. Zawór egr zaczyna dziwnie "pierdzieć" i obroty jałowe wskakuja na ok 1100, wiec pewnie sie nie domyka do końca. Pytanie moje czy to mozliwe ze dopiero przy rozgrzanym silniku egr moze zaczac wariowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności