seba86 Zgłoś #1121 Napisano 28 Grudnia 2014 (edytowane) witam podłączyłem VAG chciałem sprawdzić te czujniki G62 i G2 sprawdzałem na zimnym silniku kolejno jak w opisie opcja silnik, potem bloki pomiarowe i grupa 007 i w ostatniej rubryce coolant temp było 6 stopni na klimatroniku 5 stopniu następnie wchodzę zestaw wskaźników kanał 17 bloki pomiarowe i grupa 003 i mam zdjęcie właśnie co wyszło robiłem logi pompowtrysków na rozgrzanym silniku mój problem to dłuższe kręcenie przy temp. - 3 musze kręcić ok 3-4 sek lekko przy tym buja buda jak odpali jest ok nawet bo natychmiastowym zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu. Dziś rano - 10 a świece grzały jakby 20 na plusie były ok 2 sekundy dziwi mi te 30 stopni na obrazku na zimnym silniku Edytowane 28 Grudnia 2014 przez seba86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1122 Napisano 28 Grudnia 2014 na nowym ori z aso i starym pokazuje to samo, po odpięciu -5. teraz jak temperatury spadają do -10 to świece załancza normalnie, na wpiętym czujniku pokazuje -+temp otoczenia(z rana jak wystudzony) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #1123 Napisano 28 Grudnia 2014 A czujnik pokazuje prawidłowe wartości? ORI czy nieznany wytwór? nie mialem jeszcze okazji sprawdzic na kompie jakie wartosci pokazuja czujniki, mam nadzieje ze jutro cos zalatwie. co do czujnikow to jeden przynajmniej wydaje sie byc orginalny tzn ma wybite logo, napis na obreczy, drugi niestety nie ma nic jest calkiem gladki, ale sprzedawca byl gotow reke oddac za jego jakosc dlatego kupilem. na obu jednak problem jest taki sam. kiedy sa podpiete swiece nie sa grzane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1124 Napisano 28 Grudnia 2014 @ adik3x Niestety napis i znaczki nie gwarantują oryginału, na forum dużo było o tym pisane. Z tego co wiem inni użytkownicy radzili ASO. @ seba86 Jeśli wszedłeś w odpowiednie bloki pomiarowe to coś czujniki zawodzą, ciekawe temperatury. Możesz wydłużyć czas grzania świec, jest o tym temat na necie. Odłącz czujnik G28 i sprawdź jak auto odpala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #1125 Napisano 29 Grudnia 2014 Bladisseer a jak odłączę czujnik G62 to coś to da mże to on szwankuje bo czytam że ten czujnik G28 to jest od obrotów silnika a jak go odpale to obroty są ok 950 potem obniżają się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #1126 Napisano 29 Grudnia 2014 Odpalam dziś rano, znów inna sytuacja. Kontrolka świeciła z 10 s czyli można powiedzieć że ok. Odpalam a on znów ciężko pali musiałem go trochę pochechlic, odpalił, bulgotal z 10s, obroty delikatnie falowaly w granicach 950-1050, po ok pół minuty praca się wyrównała i wszystko wydaje się ok. Pomijam fakt ze po rozgrzani do 90 zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wskazówka temp pokazywała może z 60 i znów musiałem trochę przejechać żeby dobić do 90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1127 Napisano 29 Grudnia 2014 Skoro chechłał długo zanim odpalił, to raczej ja bym na świece stawiał, ze zdechły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #1128 Napisano 29 Grudnia 2014 dziś robione zdjęcia rano przed odpaleniem odpalił za drugim razem świece może 3-4 sek grzały wczoraj - 9 to grzały 2 sekundy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1129 Napisano 29 Grudnia 2014 Odpalam dziś rano, znów inna sytuacja. Kontrolka świeciła z 10 s czyli można powiedzieć że ok. Odpalam a on znów ciężko pali musiałem go trochę pochechlic, odpalił, bulgotal z 10s, obroty delikatnie falowaly w granicach 950-1050, po ok pół minuty praca się wyrównała i wszystko wydaje się ok. Pomijam fakt ze po rozgrzani do 90 zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wskazówka temp pokazywała może z 60 i znów musiałem trochę przejechać żeby dobić do 90 tak jak napisałem Ci na PW - sprawdź świece, jak będziesz wymieniać to wymień sobie od razu komplet a nie tylko spalone.. Ja za komplet 4 świec BERU zapłaciłem ok 180zł + wymiana 30zł za komplet. Wcześniej wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej (bo oryginał wywalał błąd na VAGu) niestety nie pomogło - po wymienie świec - kamień z serca! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1130 Napisano 29 Grudnia 2014 Już też o tym wcześniej w innym temacie nawet pisałem. Gdy na lekkim mrozie, dłuuuuuugo kręci i jak odpali to chwilę telepie - wina spalonych świec. I tak jak KONIU pisał - wymienia się od razu komplet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #1131 Napisano 29 Grudnia 2014 ja mam wszystkie świece nowe NGK Danek byś mógł zerknąć na zdjęcia z czujnika robiłem dziś na zimnym silniku dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1132 Napisano 29 Grudnia 2014 Temperatury tutaj wyglądają OK, spróbuj podgrzać na zimnym dwukrotnie świece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #1133 Napisano 29 Grudnia 2014 (edytowane) ok spróbuje ale to jutro bo dziś go odpalałem to teraz bez problemu odpali najgorzej po nocce a może to pompa vacum ale to latem tez by problemy były a było ok aha dodam ze przy lekkim dodaniu gazu przy odpalaniu jest poprawa Edytowane 29 Grudnia 2014 przez seba86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #1134 Napisano 31 Grudnia 2014 Wiec tak, dziś znów bardzo ciężko odpalić. Świece sprawdzone są ok, czujnik nowy działa, poprawiony kat wtrysku, paliwo shell v power, błędy pokasowane. Ja juz nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1135 Napisano 1 Stycznia 2015 Kąt wtrysku w PD? Czy może kąt synchronizacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #1136 Napisano 1 Stycznia 2015 (edytowane) hmm zdjelismy pokrywe rozrzadu, poluzowali 3 sruby, ustawili zebatke wdlg jakiegos znaku i podciagali auto delikatnie na 5 biegu przod tyl zeby sie te znaki zgraly. pozniej na kompie sprawdzili tak ze ustawione bylo prawie na 0,0. Zaczynam szukać przyczyny gdzie indziej być może jakaś nieszczelnosc układu paliwowego albo się cofa paliwo. Nie mam gdzie go zostawić z górki na noc. Dziś rano zauważyłem ze odpalił trochę szybciej jak mu wcisalem gaz do dechy no i nie zgasnal 3 razy przy tym a tak bywało. Jak tylko odpalił zgasilem go i odpalił juz na dotyk. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez adik3x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1137 Napisano 2 Stycznia 2015 Sprawdź: http://www.autowada.pl/node/18 http://sprawdz.auto.pl/sprawdzenie-termostatu-oraz-czujnika-temperatury-g62/ Możesz spróbować odpowietrzyć układ, ale z tego co wiem byłby problem z mocą, a nie z rozruchem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pantata Zgłoś #1138 Napisano 2 Stycznia 2015 witam, wymieniłem termostat w 19tdi 130km bo wydawało mi sie ze długo sie rozgrzewał teraz po wymianie, temperatura na zewnatrz 2 powyzej zera po przejechaniu 5 km bardzo dynamicznej jazdy temperatura na zegarach około 80-85 stopni i górny waz ciepły dolny zimny czy górny nie powinien byc ciepły dopiero po 90 stopni jak termostat sie otworzy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #1139 Napisano 2 Stycznia 2015 Zachowanie prawidlowe, najpierw nagrzewa sie gorny waz a jak termostat pusci to wtedy dolny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SemperFi Zgłoś #1140 Napisano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Czołem. Podepnę się pod temat. Passat FL 2.8 v6 Zacznę od początku tzn padł czujnik temperatury. Został wymieniony na nowy. Zaczął się problem z grzaniem silnika - temperatura rosła bardzo powoli i tylko do ok 88* i czasem np jadąc kilka km spadała do 85*. Wymieniłem termostat i ręce opadły bo problem pozostał. Wąż górny robi się ciepły jak wskazówka od temperatury osiąga swoje maksimum czyli te 85-88stopni i chłodnica robi się delikatnie ciepła przy wlocie węża - troszkę dalej jest zimna. Wczoraj przy -3* przysłoniłem połowę chłodnicy(od strony górnego węża), po 15km nic się nie zmieniło. Dziś przy +6* zasłoniłem jakieś 80% chłodnicy, zrobiłem ok 20km i wskazówka pokazała 90* a cała chłodnica była gorąca, jednak nie zauważyłem żeby temperatura rosła znacznie szybciej jak przy odsłoniętej chłodnicy przy podobnej temp. otoczenia. Możliwe że czujnik chodź nowy źle pokazuje tzn zaniża temperaturę o kilka stopni? Z tym że na blacie i na VAGu pokazuje prawie to samo +/- 3-4* czujnik miał być z aso Chyba że wiskoza źle pracuje, kręci się za szybko i nie pozwala się dogrzać? Edytowane 2 Stycznia 2015 przez SemperFi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach