Skocz do zawartości

michcio1985

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O michcio1985

  • Urodziny 07.04.1956

Informacje osobiste

  • Imię
    michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    suwałki

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. jeśli drga tylko na wolnych to na 99% plecionka do wymiany, wczoraj przerabiałem to u siebie.po wymianie idealnie cicho wewnątrz, mimo że plecionka wizualnie była bardzo ok, to po tylu latach sztywnieje i przenosi wibracje. panowie zaczynajcie od rzeczy najprostszych.
  2. dokładnie też chodzi mi o ten podgrzewacz. pozatym mam zaworek zwrotny na zasilaniu także paliwo się nie cofa,pompa vacum zmieniona na boscha(może trafiłem felerną) dalej żadnej poprawy
  3. uszczelka powinna zostać z tą samą grubością, u mnie wcale tego zaworka nie ma,wstawiłem zamiast niego rurke,jutro z rana zacisne przewód powrotny szczypcami i odpale i zobaczymy czy coś sie poprawi,jak nie to zostane przy rurce;)
  4. termostat na 100% sprawny, ogrzewanie manualne na pół gwizdka,wiatrak w zależności od potrzeb na 1 góra na 2. pełne 90st. łapie po10-12km normalnej jazdy poza miastem(2tyś/obr) w temp. minusowych do -10st - - - - - aktualizacja - - - - - WLADEK1181 normalne, zwłaszcza że zazwyczaj kobiety sie nie patyczkują z ogrzewaniem i dają na full od razu;) u mnie na pełnym ogrzewaniu i nawiewie na 2 lub 3 też wskazówka opada na postoju i zaraz po ruszeniu wskakuje na 90.
  5. identycznie jest u mnie,też tak jakby załapywał po koleji cylindrami. mało tego, zrobiłem grzanie świec na guzik i dalej to samo tyle że nie dymi śmierdzącymi spalinami na wiosne miałem robioną uszczelke i głowice,grubość uszczelki zgodnie ze sztuką została ta sama,
  6. oryginalny czujnik jest firmy BEHR. jest to tak dobra firma że nawet nie ma co jej przyrównywać do innych. u siebie dam już spokój z czujnikami. zrobie tylko regeneracje rozrusznika bo mam wrażenie że dość opornie kręci na zimnym.
  7. dzisiaj z rana podłączyłem kompa pod zimne auto, na zewnątrz wg termometru domowego temperatura -10, wg auta zewnętrzna -9 paliwo -9 powietrze zasysane -9 tem.płynu dla Ecu -8 cud miód i orzeszki wskazania czujników, ale..... czujnik podający temperature dla zegarów nie pokazuje temp. niższej niż 0.0st. zauważyłem już to kilka razy wcześniej, ECU przy tym wywala błąd tego czujnika że jest w tym momencie nie testowalny. gdy tylko temp. płynu przekroczy 0.0st. błąd sam znika z pamięci i czujnik pokazuje właściwe wskazania w parze z innymi czujnikami. czy tak być powinno? czy u was jest podobnie? prosiłbym o odpowiedź fachowców lub użytkowników aut z rocznika 98/99/00 gdyż to też może mieć kluczowe znaczenie
  8. na nowym ori z aso i starym pokazuje to samo, po odpięciu -5. teraz jak temperatury spadają do -10 to świece załancza normalnie, na wpiętym czujniku pokazuje -+temp otoczenia(z rana jak wystudzony)
  9. a u mnie po odpięciu czujnika pokazuje -5st.:bezzebow
  10. po kolejnych testach wyszło że u mnie sterownik silnika włącza świece przy -5 st. zastanawiam sie dlaczego przy aż tak niskiej temperaturze chyba zostaje mi korekta softu tak wogóle to mam na sprzedaż czujnik temp.(kwadratowa wtyczka),przekaźnik świec 103 i przekaźnik 109, wszystko oryginał i na 100% sprawne
  11. Oj danek a co tu kolor wtyczki ma do rzeczy.. temperatury teraz sa dodatnie, ale jak były ujemne to było dokładnie to samo takze nie bombarduj mnie temperaturami :bezzebow
  12. Co to znaczy ze wtyczka jest zielona? Kolezka dzis mowil ze ma to samo ale u niego vag centralnie wskazuje uwalony czujnik
  13. sprawdziłem już wszystko łącznie z przekaźnikiem 103. cała istalacja świec jest sprawna. na wpiętym czujniku temperatury cieczy ECU ni podaje sygnału masowego sterującego pracą przekaźnika. na wypiętym wszystko działa, w teście wykonawczym Vaga również,przekaźnik pięknie cyka i daje prąd na świece toteż kabelek od sterowania jest sprawny. czyżby nowy ori czujnik z ASO za 160!!!zł byl do d..py? skoro tak to czemu podaje właściwe temperatury i nie ma z nim jak również na starym czujniku żadnych problemów oprócz grzania świec?
  14. DAREK_S tak dla upewnienia się mówimy o świecach żarowych silnika potrzebnych do jego uruchomienia bo odniosłem wrażenie że piszesz o dogrzewaczu płynu
  15. przed chwilą zrobiłem pomiar, na zewnątrz +2st. termometr w zderzaku 2st czujnik paliwa 2.7st zasysane powietrze 3.6 czujnik temp.cieczy 3.6 skacze do 4.5 i tak na zmiane czujnik na zegary 2st. świeczek nie uruchamia, przy odpięciu czujnika załącza świece
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności