marecki104 Zgłoś #1021 Napisano 21 Listopada 2014 Potwierdzam beznadziejną jakość podobno oryginalnych czujników temperatury płynu z Allegro (nr 059 919 501 kwadratowa wtyczka kolor zielony) w cenie 40-50 zł. Wyglądają OK wybity nr oryginału producent ELTH Made in Luxembourg. Różnią się tylko kolorem od starego oryginału z mojego samochodu który był niebieski. No ale on pracował w samochodzie bezawaryjnie kilkanaście lat (od 1999). Kupiłem na Allegro po kolei 2 te tzw. oryginały ( u różnych sprzedawców) i oba miały tą samą przypadłość tzn. różnica wskazań podawanych do licznika oraz sterownika silnika wynosiła kilkanaście stopni C (do licznika zawsze mniej). Myślę że jedna wpadka może się zdarzyć no ale nie dwie po kolei. Postanowiłem więcej nie ryzykować i kupiłem porządny zamiennik MAHLE BEHR ozn. TSE 1D no i wreszcie jest tak jak być powinno. Oba "oryginały" reklamuję u sprzedających i przestrzegam innych przed ich zakupem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Devastation Zgłoś #1022 Napisano 21 Listopada 2014 Te pseudo oryginały mozna kupic w ilosciach hurtowych za mniej niz jedno ojro w Chinach Ludowych. syf jak ich mało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1023 Napisano 22 Listopada 2014 Na żywotność czujnika temp. ma wpływ jakość płynu chłodzącego. Przyklejone osady na czujniku i nie "widzi" temperatury czasami lub na stałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1024 Napisano 22 Listopada 2014 Niezła bzdura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1025 Napisano 22 Listopada 2014 Przyklejone osady na czujniku i nie "widzi" temperatury czasami lub na stałe że niby brud sie nie nagrzewa i izoluje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #1026 Napisano 22 Listopada 2014 A więc jaki czujnik temp. jest teraz na topie. Mam wymienione więcej czujników temp. niż świec przez 8 lat użytkowania. Próbowałem chyba wszystkiego, od totalnego badziewia do oryginałów i wszystko siada po 3/4 miesiącach. Co teraz? szukać używki na szrocie czy co bo widzę po forum i znajomych że jak się raz g...no ruszy to smród po nim zostaje na zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1027 Napisano 23 Listopada 2014 (edytowane) że niby brud sie nie nagrzewa i izoluje? U mnie koncentrat G12 zmieszałem ze zwykłą wodą i powstający kamień obkleił czujnik temperatury w kadłubie silnika. W efekcie nie wskazywał temp. Ciekawe, że czujnik wentylatora na dolnym wężu przy chłodnicy był czysty i sprawny. Tłumaczę to sobie różnicą temperatur. Po wymianie koncentratu na G12 rozcieńczonego wodą mineralizowaną i wstawieniu czujnika najtańszej podróbki ponad rok temu wskazania są OK. Edytowane 23 Listopada 2014 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kyrpek Zgłoś #1028 Napisano 24 Listopada 2014 Witam mam pytanie czy mój czujnik temperatury jest sprawny na liczniku szybko pojawia się 90 a po podpięciu vaga od 60 strasznie topornie mu to idzie w linku są logi proszę o ocenę, http://vaglog.pl/log_194499.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1029 Napisano 24 Listopada 2014 * na liczniku wskazówka 90 - to temp. robocza w przedziale 75*-100* * temp. 90* na klimatroniku i VAG-u szybko tylko w upały i korkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kyrpek Zgłoś #1030 Napisano 24 Listopada 2014 * na liczniku wskazówka 90 - to temp. robocza w przedziale 75*-100** temp. 90* na klimatroniku i VAG-u szybko tylko w upały i korkach dzięki za szybką odpowiedz czyli wszystko jest ok??? pytam dla tego że od dłuższego czasu walczę z wyższym spalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1031 Napisano 24 Listopada 2014 (edytowane) Ponad rok czasu jeździłem z uszkodzonym czujnikiem temp. silnika, wskazówka leżała na dnie bez ruchu i nie zauważyłem większego spalania. Specjalnie przyglądałem się w czasie jazdy bieżącemu spalaniu na wyświetlaczu. Wiedziałem, że termostat jest sprawny [węże do chłodnicy zimne w czasie rozgrzewania silnika], ogrzewanie dobre więc się nie przejmowałem. Z wymianą zwlekałem dlatego, że postanowiłem sam wymienić czujnik przy pomocy tegoż forum, co mi się udało. Co do wyższego spalania, to zacznij od wymiany filtra powietrza, bo i tak trza wymieniać, a później diagnostyka komputerowa także w czasie jazdy. Edytowane 24 Listopada 2014 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosnik Zgłoś #1032 Napisano 24 Listopada 2014 Witam mam pytanie gdzie w passacie b5 są czujniki temperatury zewnętrznej,bo na komputerze mi nie wyświetla temperatury a na klimatroniku pokazuje i nie mogę znaleźć drugiego czujnika,proszę o odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1033 Napisano 25 Listopada 2014 Czujnik temp. zew. jest w przednim zderzaku na dole chłodnicy klimatyzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosnik Zgłoś #1034 Napisano 25 Listopada 2014 To wiem ale są dwa czujniki temperatury zewnętrznej tylko drugiego nie mogę znaleźć - - - - - aktualizacja - - - - - Gdzie jest czujnik temperatury zewnętrznej komputera pokładowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1035 Napisano 25 Listopada 2014 To jest właśnie ten. On podaje temp na panel klimy i licznik. W przypadku niesprawnego czujnika temp. zew. licznik nie pokazuje nic, a klimatronik bierze temp. z dolotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosnik Zgłoś #1036 Napisano 25 Listopada 2014 A jak odłączenie ten czujnik to ginie temperatura na troniku. - - - - - aktualizacja - - - - - A jak odłączenie ten czujnik to ginie temperatura na troniku a sprawdzałem to czujnik jest dobry wieczór jaka może być przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #1037 Napisano 4 Grudnia 2014 czy ten czujnik może odpowiadać za gorsze palenie zima? jest on pod vacum? niebieski? na zegarach pokazuje ok, w innym temacie ktoś go odpial i auto lepiej palilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam66655 Zgłoś #1038 Napisano 14 Grudnia 2014 Witam jaka jest tolerancja temperatury cieczy chłodzącej ? w garażu mam 3 st ,a temperatura w vagu pokazuje 9 st .i nie wiem czy jest dobrze czy nie ,dolegliwość to przy zimnym silniku dłuższe odpalanie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1039 Napisano 14 Grudnia 2014 Do wymiany czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #1040 Napisano 14 Grudnia 2014 u mnie na klimatroniku pokazuje przez cały czas od zimnego do rozgrzanego silnika ok. 10 stopni mniej niz na zegarach. To normalne ? Czy wymieniać czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach