Skocz do zawartości

Kuj0n

  • Liczba zawartości

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kuj0n

  • Urodziny 24.12.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. teraz moja kolej, Wymieniałem klocki jakieś 20kkm temu i są w znakomitym stanie (mam teraz ferodo), za jakiś czas pora wymienić tarcze bo mają już poniżej 20mm, poza tym przy niskich prędkościach strasznie piszczą (60% pokonywanej drogi to miasto więc piszczenie występuje na każdym dojeżdzaniu do świateł) i irytuje mnie to do tego stopnia, że chce wymienić komplet na przód. Z wlepki wyczytałem że hamulce - 1ZJ HAMULCE TARCZOWE, PRZEDNIE (GEOMET D) \ BAV I teraz pytanie do was, szukam dobrego zestawu (nie wiem czy brać tej samej firmy klocki i tarcze), nie potrzebuje jakichś super ekstra części i chce zamknąć się w całości w 500zł. Oczywiście im mniej tym lepiej ale nie chcę za bardzo zaoszczędzić kosztem bezpieczeństwa i jakości.
  2. a czy ten olej febi jest warty zachodu czy cos lepszego szukac z ta norma ? i czy warto korzystac z wymiany dynamicznej?
  3. Ponawiam swoje pytanie. I mam kolejne Wymiana oleju w skrzyni EPU, w etce jest olej G052162 czyli coś takiego http://www.iparts.pl/czesc/olej-przekladniowy-febi-bilstein-14738,0-101-14738-9812.html ?
  4. siemka Szybkie pytanie, silnik AHU skrzynia EPU, czy w ogóle był jakiś automat 5cio biegowy plug&play do tego silnika ?
  5. no tak ale chodzi mi o konkrety, nie chce go wyżyłować. Za co się brać ? ile może dać mi sam nowy soft ? czy brać się za wtryski ? jaki zysk mocy/jaka orientacyjna cena ?
  6. siemka mam silnik AHU i automat EPU , najechane blisko 350kkm(pewny przebieg), czy warto jeszcze próbować coś działać z tym silnikiem ? sam program ? jakieś inne wtryski ? jakie są przybliżone koszta ? i czy w ogóle ta skrzynia ogarnie coś więcej pozdro
  7. Witam. Mam u siebie 4ro biegowy automat, chyba epu. Czasami szaleje redukcja przy 60km/h. Chcialbym zaczac od wymiany oleju. Jaki olej potrzebuje do wymiany? I co z filtrem?
  8. jak sprawdzić czy mój moduł to obsługuje czy ma po prostu coś powalone ?
  9. nie chodzi mi o mruganie po ruszeniu ( to byl przyklad)... http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=123a1957b17857d0 chodzi mi o kanał 8 i 9, u mnie w vagu nie mam mozliwości zmiany wartości tych kanałów. Podobnie jest z sygnałem dźwiękowym. Nie wiem czy u mnie w ogóle jest alarm ... niby po zamknięciu na drzwiach i radiu mruga lampka ale... jedyne co moge zmienic to kanały 3 i 4
  10. apropo centalnego zamka, mam pytanie. Czy każdy passek obsługiwał miganie kierunkowskazami po zamknięciu z pilota ? Sprawdzałem VAGiem tam gdzie ustawia się automatycznie zamykanie po ruszeniu itp, na pozycji która odpowiada za ustawienie tego nie mogę tego ustawić ( tak jakby tego nie obsługiwał )
  11. a więc tak, 2cele gotowały się przy obciążeniu, aku do wywalenia. W alternatorze wymieniony regulator, szczotki i dioda problem rozwiązany i mam ładowanie 14,4
  12. ale to jest faktycznie tak możliwe że aku padł od tak sobie i nie mam tych 14V na ładowaniu ? druga sprawa - czy taki aku bedzie ok ? http://moto-sfera.pl.hostingasp.pl/centra-plus-cb740-74ah-p-id-74.html Jak macie lepsze propozycje to chcialbym je z tej strony bo mają dowóz na terenie poznania a nie chce mi sie targać aku na plecach
  13. Koledzy mam problem, wczoraj jak zawsze pojechałem sobie do sklepu na zakupy, wychodzę, wsiadam do samochodu - akumulator trup... Musiałem dzwonić po kable... Odpaliliśmy, dojechałem kilka kilometrów do domu. Sprawdziłem miernikiem - przy włączonym silniku napięcie na aku 11,5 i spada, po dodaniu gazu minimalnie rosło ale naprawdę minimalnie, po odjęciu gazu dalej spadało (kontrolka aku przy włączonym zapłonie się świeci, po odpaleniu silnika gaśnie czyli niby alternator dobry ?) ale dlaczego nie mam 14V przy włączonym silniku ? Czy możliwe że akumulator nagle tak padł że wszystko co wytwarza alternator jest pobierane od razu przez układ czy zawsze powinno być 14V na włączonym ? po zgaszeniu silnika napięcie na aku 10V, przy próbie odpalenia spada do 4-5V. Nie mam prostownika i nie wiem czy zamawiać nowy akumulator ( na kompie nie ma błedów od alternatora ). Dodam że w ten sam dzień zrobiłem ok. 30km i silnik zawsze odpalał od ręki a tu nagle aku padnięty do zera
  14. forum jest podzielone na działy, jeżeli to według Ciebie dyskusja na temat policji itp zalicza się do technicznych to nie mam więcej argumentów
  15. z ciekawości przeczytałem całą stronę, i skoro sami kulturalnie nie potraficie skończyć głupiej rozmowy to może pora powiedzieć "zamknąć ryje" ... jeszcze się licytujcie kto ma lepsze kapcie. Jeden z was ma dzienne na długich a drugi nie. Fajnie! To nie jest miejsce na rozmowy o osobach ustanawiających co wolno a czego nie. Ja u siebie założyłem ledy w kratki i bardzo mi sie podoba i jestem zadowolony ale wiadomo że są tacy którzy uważają że to szpeci auto. Ktoś inny zamiast tego chce zrobić to na długich ? bardzo proszę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności