Skocz do zawartości

Bladiseer

  • Liczba zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bladiseer

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazowieckie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie, dało by radę podpiąć licznik z FISem po zamianie ECU z 1.8 (nie CAN) na 1.8T (CAN) i wgraniu softu od 1.8? Na obecnym ECU mam problem jedynie z brakiem wskazań obrotów, a w konsekwencji kontrolką ciśnienia oleju. Immo, ABS działa, od poduszek kontrolka wyłączona.
  2. 1) Owszem, lecz nie wiem czy pasta jest niezbędna. Z jaką siłą sprawdź w katalogach serwisowych. 2) 0W40 bądź 5W40 z normą 502.00, wymiana co 10kkm 3) Wymiana oleju to nie 100-150 zł, a 50 zł. W niektórych sklepach z olejami wymieniają za darmo przy kupnie oleju, lecz czy dobrze to robią nie wiem. Możesz sam to zrobić oczywiście przy okazji wymieniając filtr oleju. Rozrząd może poczekać - nie musisz go wymieniać razem z olejem. Co do uszczelniacza - nie orientuje się, niemniej na moje nie powinien mieć wpływu.
  3. Nie polecam NGK (przewodów) - 1.8 ADR. Co do świec się nie wypowiem. Znajomy mechanik też mi już odradza NGK. Pomyśl nad BERU bądź Bosch (jeśli trzymają poziom)
  4. Jeśli 83 stopnie C to temperatura na VAG'u/VCDS'ie to bym się tym nie przejmował. U mnie jest to temperatura otwarcia termostatu. Od 75 C do 105 C wskazówka na liczniku wskazuje temperaturę chłodziwa równą 90 stopni.
  5. moman.pl - tam robią na zamówienie
  6. Cześć, ja bym zrobił tak: 1) Sprawdził odmę 2) Zdjął pokrywę zaworów i sprawdził czy jest nagar. Jeśli nie to pomyślałbym nad mocniejszą płukanką i olej z niską lotnością. Z tego co mi się wydaję to tego Castrola może trochę wcinać. 3) Jeśli to nie zrobi dużej różnicy to dobry rewitalizant - w moim przypadku uspokoiło to pobór oleju. Wtedy po powyższych punktach myśleć o swapie/remoncie. Najlepiej niech mechanik to obejrzy. Polecam zacząć od najtańszych rzeczy.
  7. W moim przypadku gdy co jakiś czas, potem coraz częściej nie działało podświetlenie deski rozdzielczej oraz rejestracji (czasem lewa tylna pozycyjna żarówka też nie działała) pomogło wyjęcie, rozebranie włącznika świateł. Przeszlifowałem wszystkie styki (niektóre były zaśniedziałe) oraz zabezpieczyłem elektrosolem (17 zł). Od tamtego momentu żadnego problemu. Możesz rozebrać włącznik i sprawdzić czy któreś styki nie są zaśniedziałe - będziesz wtedy już wiedział czy tam nie leży problem. Więcej info znajdziesz w sieci oraz na forum. U Ciebie wygląda jakby był problem z masą bądź przerwą w obwodzie.
  8. Ładną okazję strzeliłeś, przy sprzedaży auta możesz sprzedać ten licznik za dobre pieniądze. Zostawiając w aucie raczej się nie zwróci nabytek. Nie chcę reprezentować cebuli, ale Polak zazwyczaj chce najtaniej, reszta niespecjalnie istotna. Pewnie trudniej w przypadku dokładki CAN było znaleźć owe komponenty, niektórzy zmieniają soft w ECU choćby za pomocą Galletto. Wiadomo, na szrocie taniej plus kupując coś w zestawie można nieźle zaoszczędzić względem sieci. Dzięki za info.
  9. Jeśli chodzi o kwestię kostki to mam na myśli jak tauka rozwiązał kwestię różnic w pinach przed i po liftem - zmienił kolejność kabelków we wtyczce czy zmieniał osprzęt (komfort to chyba konieczność jeśli zabawa w Full FIS). Odnośnie oferty - PW.
  10. Manetkę kupując w sieci to rozstrzał kwotowy rzędu 20-70 zł. Dolicz jeszcze przesyłkę, gdzie zawsze nawet kupując pierdołę musisz doliczyć 20 zł. Dodatkowo zamawiając przewody choćby były groszowe ponownie przesyłka. Gdy się wszystko podliczy to jednak trochę wyjdzie, dodatkowo gdy ktoś zabiera się za zgranie wsadu pierwszy raz to dochodzi kwestia interfejsu. Wiadomo jak ma się dojścia oraz swoje materiały wychodzi tanio. "FIS od majfrendów" - orientujesz się jak wygląda jakościowo? Z tego co czytałem po montażu ludzie chwalili. Na popularny serwisie aukcyjnym są po 80 zł, ale też 130 zł - podobno ten drugi lepszy. W 1.8T modyfikowałeś w jakiś sposób połączenie kostki licznika? - nie mam na myśli tutaj dołożenia przewodów, ale kwestię dopasowania pinologii lub wymieniałeś ECU (+ bądź nie komfort)? 1.8T ma wiele odmian oraz różny osprzęt, więc ładne mixy można robić.
  11. Nie dopisałem, jak się nie mylę to kolejne koszta oraz wiązka.
  12. Spróbuj wyłączyć tryb auto i dopiero wyłączyć Climatronic. Spróbowałbym też z włączonym ECON'em. Panel spróbowałbym przełożyć do auta znajomego, jak polift bądź CAN to będą błędy, ale zobaczysz czy reaguje jak u Ciebie. Najwyżej kupić coś z szrotu po taniości, żeby chociaż wiedzieć. Możesz też sprawdzić pinologię oraz schematy, sprawdzić napięcia na kostce. http://mr-fix.pl/wpis/climatronic-menu-serwisowe-autodiagnoza/ To jedyne co mogę poradzić, jak ktoś inny nie odpowie to szukaj pomocy gdzie indziej. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?892556-Can-Climatronic-be-set-up-so-that-it-stays-off http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1599215 - Phateon http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4135028-Climatronic-am-I-an-idiot
  13. Zakupiłem licznik poliftowy z anglika, więc w moim przypadku przekładam przednią część obudowy licznika (z ringami) oraz wskazówki do przedlifta. Muszę kiedy kupić tarczki na zamówienie - potrzebuję starego układu kontrolek. Jeździłem z przełożonymi tarczkami, ale pozostawała szpara ze względu na brak 1/2 FIS'a plus jak wcześniej wspomniałem kontrolki się źle nakładały - wyglądało to nieestetycznie. Następnie modyfikacja wsadu by uzyskać 100 km/h na środku skali prędkościomierza. Dokładnie. Niestety kwestia nakładu pracy oraz finansów - kto chce się w coś takiego bawić musi zdecydować czy chce się bawić w szukanie odpowiednich części i rzeźbę. Jak nie ma CAN'a to dochodzą emulatory czy sterowanie masą. U siebie mogę wrzucić poliftowy (przez jakiś czas jeździłem) tylko oczywiście: brak wskazań RPM, kontrolka Airbag (brak połączenia ze sterownikiem po CAN'ie) plus komunikat o braku ciśnienia (alee za to na FIS'ie pokazuje). Na zapłonie pokazuje jedynie temperaturę oraz czas od przekręcenia kluczyka. Nawet gdybym to zrobił poprzez niezłą rzeźbę, bądź tzw. "biały kruk" czyli FIS bez CAN i modyfikacje wymienione na początku postu to została by jeszcze kwestia manetki. Nie miałem problemu zakodować kluczyków. Sztuka dla sztuki tak naprawdę..
  14. Z doświadczenia powiem, że najtańszy kabel KKL może nie dać rady z wyciągnięciem wsadu licznika. Posiadam FT231X, w dodatku interfejs USB RS232 OBD / KKL. Bez problemu ściągam i wgrywam wsad licznika (airbag zgrać tak, ale wgrać nie da rady ze względu na USB). Próbowałem tańszym chińczykiem i miałem problem przy ściągnięciu wsadu (może to być kwestia ustawień - nie miałem czasu kombinować). Mowa o programie VAG EEPROM Programmer w wersji 1.19g Na Allegro sobie życzą +100 zł za podanie PINu co niektórzy - śmiech. Co do 1/2 FIS i CAN - racja. Nie myślałeś o wrzuceniu poliftowego licznika? Fakt, więcej kombinacji i kwitu na taką zabawę. U siebie myślę o poliftowym liczniku w przedliftowej benzynie, oczywiście bez CAN bo to już byłby gruby temat.
  15. Sprawdź za pomocą VAG-COM'u czy VCDS'a numer licznika, jeśli jest po CAN to oki. W innym wypadku poszukiwanie "białego kruka" co wg. mnie jest conajmniej średnio opłacalne mając już 1/2 FIS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności