Jump to content

kiarka

  • Content Count

    246
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About kiarka

  • Birthday 09/10/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trójmiasto

Samochód

  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po wygraniu androida 4.1.2 działa super!
  2. Super!dzięki za info-zrobię update softu w fonie
  3. Potrzebuję dwa moduły. Jeden do passata pod czerwone zegary do androida-działa rSap ale po odłączenie telefonu od navi telefon zostaje offline i konieczny jest restart phona(pewnie kwestia telefonu).drugi moduł potrzebny do Touarega. Mój obecny moduł to 7L6 035 730 c-konieczne podpięcie iPhone 5. Ten moduł nie łapie nawet androida....
  4. dzięki!Czy kwestia kolory zegarów ma jakiekolwiek znaczenie przy zakupie modułu?
  5. powiedz jak tego dokonać? Jaki masz moduł?
  6. W załączeniu fotki wnętrzna silniczka i naprawa po eksplozji....
  7. czy to normalne ze płyn hamulcowy mam w silniczku tylnego zacisku?Dziś rozsadziło silnik o lewej stronie i leje sie z niego płyn hamulcowy...chyba poszło uszczelnienie, taka mosiężna panewka w której chodzi wałek tłoczka.....to możliwe?
  8. sugeruję zaprzestać jeżdzenia na Castrolu....moj pasek ma teraz 100tys przebiegu(ma dokładnie 4 lata) dopoki latał na Castrolu to sporo go spijał. Od czasu jak zmieniłem olej na tez z wyższej połki problem ustał całkowicie i nie dolewam oleju wcale. Castrol to bardzo słaby olej i wiedzą o tym wszyscy z branży. Już znaczenie lepszy jest Mobili ale VW musi lać Castrola bo mają umowę. Polecam olej typu Millers lub inny z tej półki. Tyle spostrzeżeń po 4 latach. Poza tym wymieniłem w aucie klocki tł i piastę tył bo poleciało łożysko. Terz po 100 tys wymieniłem świece prewencyjnie i to tyle. Oby jak najdłużej ta endencja sie utrzymała.
  9. minęły dwa lata....Panowie jak z waszym szarpaniem?U mnie jest dalej ale wszystko gra. Wczoraj zmieniałem świece i pomyliłem się w ustawieniu przerwy...i co się okazało ze problem szarpania spotęgował się 5 krotnie!.Ale tylko na biegu jałowym. Po ustawieniu katalogowej przerwy tj1mm-1,1mm problem szarpania powrócił do stanu wyjściowego tj od czasu do czasu, delikatnie. Jak jest u Was?
  10. raczej tak. Pytanie do czego ma byc podłączony. Jesli radio nieoryginalne to takich jest co najmniej kilka i nie trzeba montować modułów.
  11. napinacz nie jest drogi-sto kilka złotych. Może lepiej wymienić na ten nowszy...?
  12. a zdjeli Ci to zabezpieczenie fabryczne lakieru?...bo mi nie...i myślałem ze też mam skopany lakier a odbierałem auto z biegu bo nie miałem czasu...ale jak sie pozbyłem tego wosku okazalo sie ze wszystko z lakierem jest ok. Wiadomo lakiery wodne są do dupy ale takie są restrykcje związane z ochroną środowiska....
  13. może temp.oleju? napewno ciśnienie doładowania a czy reszta potrzebna?mhm...mi by wystarczyło. Wiesz zeby też nie było choinki . Nie wiem tylko czy ten producent to akurat najlepszy wybór....co niektórzy na forum mają zegary ciut lepszych firm, wiec niech sie oni wypowiedzą czy warto doplacić jakieś 300-400%
  14. a gdzie planujesz je umieścić?Słupek?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy