Skocz do zawartości

polaczek3096

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O polaczek3096

  • Urodziny 17.09.1996

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Troszyn

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. mam taki problem, jak na pierwszym zdjeciu wskazówki opadają bardzo daleko(pokazane na zdjęciach). Stało sie to z dnia na dzień zauważyłem to jak wracałem z pracy. Przez opadniecie wskazówek prędkosciomierz oszukuje o około 20 km/h, obrotomierz wydaje się wskazywać dobrze, ale na postoju ma strasznie niskie obroty na obrotomierzu ~600 obr/min, a slychac ze obroty sa takie same jak przed tą awarią, czyli ponad 800 obrotów. Silnik to 1.8T AEB a samochód to passat b5 98r. Czujnik temperatury był wymieniany 2 tygodnie temu, gdyż wtedy tylko wskazówka temperatury opadała tak daleko, myślałem ze to kwestia czujnika temperatury, jednak to nie bylo to a termostat jest dobry. jednak dalej jezdziłem, nie przejmowałem się tym. Bezpieczniki są wszystkie dobre, przekaźniki czyściłem, nie było na nich żadnych osadów. Mam drugie pytanie, prawdopodobnie zeby to naprawic bede musial wymienic licznik, a wiec stąd moje pytanie, czy dużo roboty, i czy duży koszt byłby zeby dołożyc full fis do mojego passaciątka? passat jest prawdopodobnie bez can gdyż jest z początku 1998r a can podobno jest od 1999 r. Będę wdzięczny za jaką kolwiek podpowiedz.
  2. Odkręcałem gumowy wąż od turbo i wirnik nie ma luzu na boki ale ma luz do przodu i do tyłu, coś około 1mm może trochę więcej, jutro prawdopodobnie jeszcze raz dokładnie sprawdzę A pro po myślę nad płukanką liquy moly i zalaniem 5w30 shella , dobry pomysł ? Czy może spróbować co innego?
  3. 1 ) odme przepłukałem benzyną, ale nie wiem jak ją sprawdzić 2) widać że jest czarny nagar nawet po odkreceniu korka wlewu oleju 3) jaki rewitalizant najlepiej kupić ? Myślałem nad kupnem drugiego silnika tyle że tak samo nie wiem na co trafię, wolałbym zrobić remont czy coś( wiem że to dużo droższe rozwiązanie ale wtedy będę wiedział czym jeżdżę) a w przyszłości są plany na ~220koni może trochę więcej
  4. Siemanko, mam taki problem z moim pastuchem, otóż mam 1.8t aeb, samochód został kupiony on handlarza z przebiegiem 235 tyś (więcej ma to na pewno), (gdy miał 210 tyś to miał przegląd silnika w serwisie, jest nalepka na silniku) sprawa dotyczy tego ze po kupnie od razu wymieniłem olej na 10w 40 Castrola, kupiłem od razu drugie 4L na wszelki wypadek, wypił stan oleju silnika, oraz tą dokupiona bańkę 4L, gdy to wypił znowu dokupiłem 4L. Najgorsze jest to że teraz ma przebieg 245tyś a przez ten okres 10tyś km wypił OKOŁO 12L OLEJU!!!. Nie wiem co robić z tym fantem, kompresję ma od 12-12.5 bara po próbie olejowej podniosło się po okolo 1bara. Silnik suchy i jego okolice także. Na zimnym ani ciepłym nie kopci, przy odpalaniu też nie czuć oleju ani nie puszcza chmurki. Jedyne co to gdy nie raz go przegazuje w okolice 6K to zaleci trochę olejem (jak z hondy). W wężach idących do IC jest troszeczkę oleju, tak samo IC ma lekkie ślady oleju na żeberkach. Turbo niby jest po regeneracji, jest na to papier, ale nigdy nie wiadomo jak to jest, może po prostu wypiaskowana, a po prostu mąż ciotecznej siostry ma kolegę który ma kolegę który ma regeneracje turbin i po prostu wystawił papier na to. Czuć że te turbo pracuje I że coś tam dmucha ale tak od 3K czuć że mocniej dmucha. Moja jazda polega na tym że przeważnie do 3tyś i zmiana biegu, wiadomo nie raz się przyciśnie, ale to rzadko. Miał ktoś może taki problem z swoim pastuszkiem? Już na prawdę nie mam pojęcia co robić. Ręce mi opadają, żeby to było 2L na 10 tyś km to pij na zdrowie ale tu wychodzi 1L na 1000km A nawet więcej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności