serwomechanizm Zgłoś #1261 Napisano 18 Sierpnia 2016 Witam wszystkich.Był by tu ktoś dobry i powiedzial mi gdzie znajduje sie czujnik temperatury g62? Autko to Passat b5 1.9 tdi 110km afn. Jakies foto jakby ktoś podrzucił to było by fajnie. Z góry dzięki http://forum.vw-passat.pl/threads/33395-Położenie-czujnika-temperatury-cieczy-chłodzacej-AFN https://www.google.pl/search?q=passat+b5+AFN+czujnik+G62&client=opera&hs=KQ3&biw=1600&bih=762&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZ2rDR8crOAhVCG5oKHTsvC_IQ_AUICCgB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweloo Zgłoś #1262 Napisano 18 Sierpnia 2016 Nic to nie dalo, patrzyłem z tyłu, tam gdzie sa swiece ktore podgrzewana płyn chlodniczy, nie ma. oblecialem na około głowicy i nie widzę żadnej wtyczki ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1263 Napisano 18 Sierpnia 2016 Nic to nie dalo, patrzyłem z tyłu, tam gdzie sa swiece ktore podgrzewana płyn chlodniczy, nie ma. oblecialem na około głowicy i nie widzę żadnej wtyczki ;/Jest.U siebie w AWT 3 lata temu wymienialem tez czujnik temp. i operacja poszla w miare latwo. Ostatnio znowu chcialem sprawdzic czujnik, i sam teraz mam problem z jego wymacaniem i wyciagnieciem , a polozenia przeciez nie zmienil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweloo Zgłoś #1264 Napisano 19 Sierpnia 2016 Jest.U siebie w AWT 3 lata temu wymienialem tez czujnik temp. i operacja poszla w miare latwo. Ostatnio znowu chcialem sprawdzic czujnik, i sam teraz mam problem z jego wymacaniem i wyciagnieciem , a polozenia przeciez nie zmienil Znalazlem gnoja u góry jest, zaraz pod puszka odmy, o dziwo wyciekal z niego plyn chlodniczy, wymienilem uszczelke, zmontowalem i przedmuchalem wtyczke. Jak narazie sucho, dzisiaj po pracy sprawdze na vagu czy dalej blad jest. Ale znowu problem mam z bledem 01314 w grupie 17(instruments). Ale to poszukam temaciku zwiazanego z nim, nie bede tu zasmiecal Pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrewx85 Zgłoś #1265 Napisano 3 Września 2016 (edytowane) czyli w awt mam szukać bliżej grodzi tego czujnika , czyli tutaj? jeden przy chłodnicy wymieniłem ale nie pomogło, jak bym mogł prosic o podanie symbolu tego czujnika, to było by super, bo jak patrze na zdjecia to różnicy nie ma dla nie zadnej miedzy czujnikiem na chłodnicy a tym drugim wyglądają tak samo... Edytowane 3 Września 2016 przez andrewx85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1266 Napisano 6 Września 2016 (edytowane) [quote name=andrewx85;2393657 jeden przy chłodnicy wymieniłem ale nie pomogło' date=' Na wężu przy chłodnicy jest czujnik lewego wentylatora. Rożni się dziubkiem-jest krótki płaski szeroki dziubek. Czujnik temp cieczy silnika jest na bloku z tyłu - przy grodzi kabiny. Osadzony pionowo i z góry widać tylko kostkę elektr. Bardziej w lewo niż Ty pokazałeś. Żeby wymontować czujnik z góry należy: Zdjąć osłonę silnika. Zdjąć widoczną obejmę węża. Jest jdnorazowa, przygotować nową. Odkręcić lewą rurkę i odchylić Pod widoczną obejmą zdjąć cienki węźyk bez zdejmowania obejmy Następnie: Zdjąć kostkę el. z czujnika naciskając wcześniej blokadę Edyt: lub wyjąć czujnik razem z kostką elektr. [łatwiej], a potem rozłączyć Do zawleczki czujnika zamocować cienki długi drucik aby nie wpadła w zakamarki silnika Zawleczkę wypchnąć wkrętakiem i wyjąć ją na górę Wyjąć czujnik z oringiem [ płynu nie ubędzie] cienkimi palcami lub szczypcami Miejsca mało. Montaż nowego w odwrotnej kolejności i nie zapomnieć o oringu +++++++++++++++++++++++++++++++++++ Widok zielonego czujnika temp. silnika po wymontowaniu silnika z karoserii Edytowane 7 Września 2016 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREG200 Zgłoś #1267 Napisano 6 Września 2016 Panowie gdzie w W8 jest czujnik temperatury plynu? Jeden przy chlodnicy, a drugi? Vas pokazuje, że między głowicami, ale odkręcilem kolektor i tylko termostat widac.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #1268 Napisano 7 Września 2016 http://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/267049-diy-replacing-coolant-temp-sensors-w8.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREG200 Zgłoś #1269 Napisano 19 Września 2016 Wielkie dzięki. Moje przeoczenie a vas jednak prawdę mówił. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daras1-88 Zgłoś #1270 Napisano 21 Października 2016 Witam, też mam pytanie odnośnie temperatury na zegarach, wymieniłem czujnik temperatury na nowy i nie mogę go rozgrzać do temperatury 90 stopni, wskazówka staje na 70 stopniach, chwile po zgaszeniu silnika jak przekrece na zapłon to wskazowka wzrasta do prawie 90 stopni po czym opada znowu na 70 gdy go odpale, czy może być winny termostat? Passat 1.8 T 150 KM - - - - - aktualizacja - - - - - Z tego co poczytałem na forum to wychodzi niby na to że będzie termostat do wymiany , tylko chce mieć pewność żeby kupić ten termostat i wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1271 Napisano 22 Października 2016 (edytowane) ./... podejrzewam, że wymieniłeś czujnik temp. wentylatora na wężu gumowym przy chłodnicy. Czujnik temp. silnika [wskazówka na liczniku] jest na bloku z tyłu silnika przy grodzi karoserii. Kilka postow wczesniej pokazalem zdjęcia. Edytowane 22 Października 2016 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siarak Zgłoś #1272 Napisano 22 Października 2016 Podłączenie się, zmieniłem czujnik temp ten przy grodzi g2/g62 zielony, obiawy jak u kolegi Daras1-88. Jaki termostat polecacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enerr Zgłoś #1273 Napisano 22 Października 2016 podlacze sie rowniez, panowie mam pytanie wydaje mi sie ze u mnie ten czujnik jest odpięty (niebieski, z tylu bloku silnika pod scianka). Czy to ma jakiś wpływ poprawną prace turbiny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1274 Napisano 22 Października 2016 (edytowane) Ja w 2007 r zamontowałem termostat [podróbkę] i do dzisiaj OK. Zależy jak trafisz. Przykład: W 2007r [VW2003] zaczęła przeciekać chłodnica. Wymieniłem na podróbkę nn za 230zł [w ASO 1100] i do dzisiaj OK. Użytkuję ten samochód od nowości z polskiego salonu-160.000km Dzisiaj na wyświetlaczu pojawiły się: kółko z okładzinami i napis ABS oraz druga ikona znak drogowy trójkąt inne niebezpieczenstwa. I tu mam pytanie? wymienić klocki? Edytowane 22 Października 2016 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1275 Napisano 22 Października 2016 Dzisiaj na wyświetlaczu pojawiły się: kółko z okładzinami i napis ABS oraz druga ikona znak drogowy trójkąt inne niebezpieczenstwa.Po zapaleniu sie czujnika okladzin jeszcze mialem gruba warstwe klocka. Zrobilem na kontrolce jakies 3kkm, a przy wyamienie wyszlo ze jeszcze spokojnie kolejne 5kkm moglem zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #1276 Napisano 2 Grudnia 2016 Witam proszę mi powiedzieć jedną rzecz czy te czujniki G62iG2 szczegulnie G2 powinien pokazywać temperaturę ujemną . Bo ja mam już drugi czujnik i pokazuje mi na jednym i na drugim tylko 5. Dodam ze jeden kupiony w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #1277 Napisano 21 Lutego 2017 U mnie spalanie wzrosło bardzo mocno jak miałem uwalony czujnik. Zawsze robiłem około 900 KM, a z uwalonym zrobiłem 600km i pusto w baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianalex Zgłoś #1278 Napisano 21 Lutego 2017 Czujnik wydaje sie byc dobry bo na vagu wszystko ok bylo, wskazania pokrywały sie z temp otoczenia na zimnym silniku. Jedynie wskzania na zegarach pokazuje 30*c na zimnym, na cieplym jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1279 Napisano 21 Lutego 2017 Przecież to normalne i zupełnie prawidłowe ze zegary pokazują najmniej 30 stopni na vagu. Czy co roku musi być o tym dyskusja na każdym polskim forum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianalex Zgłoś #1280 Napisano 22 Lutego 2017 Engine temp paliwa powietrza i cieczy jest do siebie bardzo zblizona cos kolo 5*C,gdy na zewnatrz jest podobna temp. A w instruments pokazuje 30*C nie dziwiłoby mnie to gdyby nie ta wstająca wskazówka na pierwsza kreske na zupelnie zimnym silniku po przekreceniu zapłonu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach