Skocz do zawartości

andrewx85

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andrewx85

  • Urodziny 01.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Hejka. Wyskoczyl mi błąd, który gaśnie i zapala sie- Błąd (P0171) w Pasacie B5 1,8T 2003 awt Czy znacie mechanika który wie coś na temat tego błędu i może sprawdzić czy dana cześć do wymiany.najlepiej Olsztyn W-M albo okolice to podjadę P.s ogólnie jak błąd kasuje to samochód przed chwile podczas jazdy przycina lekko i po chwili wraca do normy jak by komputer ustabilizowal dawkę paliwa.i jest wszystko ok. To moje odczucie I za jakiś czas znowu wyskakuje i gaśnie błąd. Błąd tez kasuje się po odpieciu klemy z amumulatora. Przez przypadek zauważyłem jak czyścilem kanały odprowadzające wodę. Filtry wymianialem wszystkie. Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała nie wiem czy ma coś wpolnego. W lato jak jest ciepło samochód postoi noc nie odpala za pierwszym razem tylko za drugim.Jak jest ciepły tez odpala dobrze. A jak jest chłodno minusowa temp albo do 10-15 stopni to tez jest dobrze
  2. Hejka. Wyskoczyl mi błąd, który gaśnie i zapala sie- Błąd (P0171) w Pasacie B5 1,8T 2003 awt Czy znacie mechanika który wie coś na temat tego błędu i może sprawdzić czy dana cześć do wymiany.najlepiej Olsztyn W-M albo okolice to podjadę P.s ogólnie jak błąd kasuje to samochód przed chwile podczas jazdy przycina lekko i po chwili wraca do normy jak by komputer ustabilizowal dawkę paliwa.i jest wszystko ok. To moje odczucie I za jakiś czas znowu wyskakuje i gaśnie błąd. Błąd tez kasuje się po odpieciu klemy z amumulatora. Przez przypadek zauważyłem jak czyścilem kanały odprowadzające wodę
  3. Najlepsze jest to, ze wcześniej nie odpalał za pierwszym jak było powiedzmy powyżej 20 stopni. Jak było chłodniej to wiedziałem ze odpali teraz to już bez znaczenia. Dziwny zbieg okoliczności Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  4. czyli w awt mam szukać bliżej grodzi tego czujnika , czyli tutaj? jeden przy chłodnicy wymieniłem ale nie pomogło, jak bym mogł prosic o podanie symbolu tego czujnika, to było by super, bo jak patrze na zdjecia to różnicy nie ma dla nie zadnej miedzy czujnikiem na chłodnicy a tym drugim wyglądają tak samo...
  5. u mnie jest podobna sytuacja tylko ze ja nie ruszałem pompy, po zatankowaniu po wyżej połowy zbiornika odpala auto po nocy za pierwszym jak zejdzie ponizej połowy to za 2 razem dopiero, objaw taki ja by paliwo z przewodu podającego ściekało z powrotem z przewodów a po odpaleniu za pierwszym razem to jak by chciał załapać a nie może, dalsze kręcenie nie ma sensu. jak zgaszę i zapale odrazu jest ok, mozliwe ze przewod w pompie jest walniety? i po nocy paliwo scieka,macie jaieś pomysly
  6. Witam. Czy na podstawie tego filmu da rade coś wywnioskować? Samochód od 2 tygodni ciężko odpala: za pierwszym złe a za drugim załapuje- i to bez znaczenia czy za pierwszym kręcę 5 sekund czy 1 sekundę- tak samo 3 razy przekręcę zapłon i za 4 odpalę tez złe za pierwszym) Zrobiłem filmik podłączyłem przez bluetooth z aplikacja na androida może wystarczy.. i wyskoczył mi błąd P0171 -Check Engine Code P0171 Bank 1 System Too Lean- pewnie to nic nie powie tylko tak ogólna informacja. Passat b5 AWT 1.8T- 2003 r. https://www.youtube.com/watch?v=0I2BjNUp70s&feature=youtu.be 2 filmik obrócił się już nie będę zmieniać Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności