Skocz do zawartości

anim

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O anim

  • Urodziny 05.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    ---
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć jeżeli ktoś bawił się w modzenie i ma sprawdzoną mapę pod 1.9 AFN na serii , i może się podzielić to bardzo proszę.
  2. odświeżam i proszę o analizę wyżej wstawionych logów
  3. Cześć , nowy zestaw logów do analizy gdyby ktoś mógł to proszę : Błędów brak ---- statyczne 000 BS http://vaglog.pl/log_279284.html 003 BS http://vaglog.pl/log_279285.html 004 BS http://vaglog.pl/log_279634.html 000 http://vaglog.pl/log_279281.html 001 http://vaglog.pl/log_279277.html 003 http://vaglog.pl/log_279278.html 004 http://vaglog.pl/log_279283.html 007 http://vaglog.pl/log_279279.html 013 http://vaglog.pl/log_279282.html 018 http://vaglog.pl/log_279276.html 023 http://vaglog.pl/log_279280.html dynamiczne 000 http://vaglog.pl/log_279630.html 001 http://vaglog.pl/log_279631.html 003 http://vaglog.pl/log_279628.html 004 http://vaglog.pl/log_279627.html 008 http://vaglog.pl/log_279629.html 010 http://vaglog.pl/log_279632.html 011 http://vaglog.pl/log_279633.html Mogę napisać dodatkowo: samochód dymi na czarno podczas przyspieszania , nie wiem czy to lejące wtryski, czy odma do wymiany, czy może jeszcze coś innego.
  4. Na tegorocznym zlocie można będzie spotkać kogoś z kabelkiem i vagiem żeby zdiagnozował czy silnik i osprzęt zdrowy ?
  5. polej pepsi i odczekaj chwile. nakręć nakrętkę na równo ze śrubą i młotkiem w to z całej siły.
  6. Nie wyłącza jej. Nawet odpiąłem ten guzik całkiem i nic. Tak szukałem i może czujnik temp.? Tylko jak go sprawdzić.
  7. Nie wiem czy dostatecznie opisałem swój problem... bo nie bardzo rozumiem co ma zachowanie klimatyzacji w niskich temteraturach. W pasacie jak chcę żeby działała klima to naciskam przycisk i działa, tym samym pod maską uruchamia się wiatrak klimy. W audi pomimo wyłączonej klimy ( przycisku ) wiatrak pod maską od klimatyzacji i tak chodzi... a nawet wyje bo kręci się chyba na najwyższych obrotach. Wyłączam nawiew pokrętłem wiatrak też się wyłącza,> włączam nawiew w kabinie wiatrak od klimy znów zaczyna chodzić pomimo wyłączonego przycisku od klimy.
  8. Dział ogólno-techniczny więc pozwoliłem sobię tutaj zamieścić ten temat Witam od pół roku posiadam audi a4b5 po lifcie z silnikiem 1.6 b+g. Klimatyzacja nie jest oryginalna, jak go kupowałem miał już dołożoną. Mam pokrętła jak w manualnej zwykłej i dołożony przycisk żeby włączyć klimę . Więc tak gdy go kupowałem to wentylator włączał się dopiero po włączeniu klimatyzacji. Teraz jest tak że włącza się gdy tylko przekręcę pokrętłem od nawiewu z pozycji 0 na 1 i wzwyż... ale tylko jak ciepły. Bo jak rano odpalę i włączę nawiew to nie powoduje to włączenia tego wentylatora. Nie wiem co mogło się zepsuć. Dodam że gdy silnik ciepły i włączony nawiew , klikanie przyciskiem od klimy nic nie daje, czyli nie wyłącza wentylatora klimy. Dzięki i proszę o pomoc.
  9. Gdyby ktoś wiedział o czarnym tunelu środkowym z podłokietnikiem od FL kolor czarny proszę o PW.
  10. anim

    Jakie opony letnie?

    Koledzy proszę o doradę co kupić bo moje już ogranicznika nie mają Śmigam na 225/45/17 i chyba przy takich bym chciał zostać chyba że macie inne sugestie chetnie rozpatrzę.. Cena jaką chcę wydać maax 1000zł . Dzięki z góry
  11. Siema passat b5 1997 zieloone podświetlenie: błędy po podpięciu przy kodowaniu modułu 04097 : ( podswietlony przycisk nie opuszcza szyby ) 1329 Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389 magistrala CAN brak sygnału 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 magistrala CAN brak sygnału po odpięciu kabli pomarańczowo-zielony od żółtego u mnie i pomarańczowo-vrązowego od czarnego u mnie zostaje podłączony tylko kabel czernowo-biały (+), brązowy(-), niebiesko-czerwony i wtedy szyba podnosi sie mi opuszcza ale przyciskiem z tyłu ( nie podświetlonym bo odpiete te 2 kabelki )./ Po przekodowaniu na to co ma być oryginalnie czyli 00257 brak błędów na module. bez podpitych kabli pomarańczowo-zielony od żółtego u mnie i pomarańczowo-vrązowego od czarnego u mnie - przycisk nie podświetla się i podnoiśnik działa. Po wpięciu tych dwuch kabelków nie działa podnośnik a podświetlenie jest no i błąd: 1329 Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Więcej w postach w moim wątku jeżeli ktoś wie jak podłączyć te dwa kabelki i to czego proszę o pomoc dzięki . http://forum.vw-passat.pl/threads/141429-anim-elektryka-ty%C5%82-97r-skladanie?p=2193851&viewfull=1#post2193851
  12. Nie w kluczyku nic nie zmieniałem... a skad taką wziąć i po co to, nic nie wspomniane w 1 poście a bynajmniej nie zauważyłem
  13. siema wymieniam licznik z zielonym podswietleniem bez MFA na licznik z niebiesko-czerwonym z MFA. Mamnetka podpieta wszystko tyl;ko mam problem z zakodowaniem kluczyka. Znam PIN nowego licznika ale starego nie znam bo nie może odczytać wartości commanderem. Czy potrzebny jest ten stary pin czy mozna to pominąć ? Próbowałem z pominięciem i od razu logowałem się PINEM nowego licznika wchodze w 17 pozniej adaptacja kanał 21 mam 2 na dole w NEW VALUTE wpisuje 0 SAVE wychodze ... znów to samo kanał 21 i jest 0 wpisuje nową wartosc 1 ( bo mam 1 kluczyk ) > save, wychodze ale immo nie gaśnie... za każdym razem gdy wchodze w adaptacje teraz jest 0 na kanale 21 błędy na liczniku: 01176 - Key 07-00 - Signal to Low 01179 - Incorrect Key Programming 35-00 - - 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności